2024-08-07, 20:45
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
#459 ny gädda riktigt loj gubbejävel

Kul att se en till Flick här.

”Så söt” skriver alltså fiskaren efter en av hans skickade bilder där han är skrynkligare än en nytvättad t-shirt.

Och dra åt helvete vad tjatig han var.
Senast redigerad av Otto Flick 2024-08-07 kl. 20:49.
Citera
2024-08-07, 20:48
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Kul att se en till Flick här.

”Så söt” skriver alltså fiskaren efter en av hans skickade bilder där han är skrynkligare än en nytvättad t-shirt.

tack detsamma

Att gäddorna är så inne i sitt runkande att dom går på när fiskaren säger att dom är söta och snygga osv
Citera
2024-08-07, 20:54
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Nu är vi väldigt nära gädda #500. Och den måste ju bli något i häst (eller hund)-väg.
Jag tror att det jubileet kommer att firas med hjälp av hundknullaren! Historiskt sett så har de faktiskt bjudit på något alldeles extra vi jämna 100-jubileer.

Vad gäller gäddan som de hade västar på sig för, så skulle det faktiskt kunna vara #454. De snackade i podden om att han var väldigt obehaglig och dokumenterat farlig, och att de behövde vara försiktiga.
Ja tror hundmisshandlaren är ett pågående polisärende, de skickade vidare hans bilder till polisen om jag inte missminner mig. Kan vara därför han inte publicerats än.
Citera
2024-08-07, 21:00
Medlem
PROLIFICs avatar
#459/#460 (Dumpen har publicerat fel nummer) var mig en riktigt tjatig jävel. Vill se bild på högstadiebrösten, särskilt vårtorna, och tjatar och tjatar och lockar med en femhundring. Han gillar små bröst för de hänger inte. Och han säger att han är en snäll gubbe. Övergrepp på barn är dock inte vad de flesta av oss kallar snällt. Och han poängterar sin snällhet igen. "Kom ihåg att jag är snäll" Nej, du är en tjatig jävla gädda. Det är vad du är.

Själv gillar han inte hängiga bröst men har han sett hur han själv ser ut? Mjuka gammelgubbspattar. Man kanske kan fatta att en bild blir misslyckad när man lite snabbt ska ta med livekameran men han drar iväg bild han har lagrat i kamerarullen. Han sitter och läckrar sig i bar överkropp. Hängpattarna ser ut att ha operationsärr under. Har han plockat ut sina implantat? Det enda han lyckats bra med är grodperspektivet.

Är det nån som tror att han sitter inne på 19 cm? Han drog av 20 år på sin ålder så man kan anta att han har plussat på 10 cm på kuken?
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-08-07 kl. 21:36.
Citera
2024-08-07, 21:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Falleritjohej
Någon som vet vad som hände efter dumpen med Gädda #246 Coach Janne.
Såg att han var ännu en av alla fulingar som cirkulerat och raggat på Tiktock. Verkar finnas alla sorters gubbar där. Vilket kräk han är.

Vad heter #246 på TikTok?
Citera
2024-08-07, 21:03
Avslutad
https://dumpen.se/2024/08/07/fiskegaddan/

#460 vad vet vi om honom?
Citera
2024-08-07, 21:06
Medlem
Sveppss avatar
Nu gädda. Gillar ej hängpattar på barn men har inga problem att visa upp egen dubbelhaka och hängbröst.

Han blev lurad

Citera
2024-08-07, 21:07
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvinntimmret

#460 vad vet vi om honom?

Han har hängpattar och kallar sig Leffe.
Citera
2024-08-07, 21:08
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#459 var mig en riktigt tjatig jävel. Vill se bild på högstadiebrösten, särskilt vårtorna, och tjatar och tjatar och lockar med en femhundring. Han gillar små bröst för de hänger inte. Och han säger att han är en snäll gubbe. Övergrepp på barn är dock inte vad de flesta av oss kallar snällt. Och han poängterar sin snällhet igen. "Kom ihåg att jag är snäll" Nej, du är en tjatig jävla gädda. Det är vad du är.

Själv gillar han inte hängiga bröst men har han sett hur han själv ser ut? Mjuka gammelgubbspattar. Man kanske kan fatta att en bild blir misslyckad när man lite snabbt ska ta med livekameran men han drar iväg bild han har lagrat i kamerarullen. Han sitter och läckrar sig i bar överkropp. Hängpattarna ser ut att ha operationsärr under. Har han plockat ut sina implantat? Det enda han lyckats bra med är grodperspektivet.

Är det nån som tror att han sitter inne på 19 cm? Han drog av 20 år på sin ålder så man kan anta att han har plussat på 10 cm på kuken?

Extremt hög tjatfaktor på ”Leffe”. Ännu en gädda medveten om dumpen men som ändå tror att en riktigt 14-årigt barn tycker han är söt och gärna idkar sexuellt umgänge med honom.
Citera
2024-08-07, 21:14
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Extremt hög tjatfaktor på ”Leffe”. Ännu en gädda medveten om dumpen men som ändå tror att en riktigt 14-årigt barn tycker han är söt och gärna idkar sexuellt umgänge med honom.

Han fick göra en riktig walk of shame där – med skrikande ungdomar och två kameror i fejan.
Citera
2024-08-07, 21:17
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:

Ja, fy helvete vilken tjatig jävel. Och han tror på fullaste allvar att barnet tycker att han är snygg på hängpattebilden i grodperspektiv. Det är dessutom i anslutning till den bilden han skriver att han gillar små bröst för att de inte hänger. Men hallå, Leffe! Tror du verkligen att barnet (någon öht) gillar ditt häng?

Lilla fågeln viskade i mitt öra igen och han verkar vara ID:ad nu. #460/#459 (Dumpen har publicerat fel nummer)
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-08-07 kl. 21:33.
Citera
2024-08-07, 21:21
Avslutad
Senaste är #460 och inte #459 som flera tidigare skriver.

Senast redigerad av Inget.internet 2024-08-07 kl. 21:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in