2024-11-02, 18:43
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HajPaDig
Jag går aldrig på badhus. Det pissas i vattnet. Jag badade ute i min ungdom. Det har du rätt i. Men blir de verkligen som micropenisar ?

Men jag tränar gym flera dagar i veckan och har hemmagym och duschar hemma. DOCK såg ysg en micropenisbfå jag tränade på ett gym för typ 20 år sedan. Det såg så konstigt ut att msn fick verkligen anstränga sig för att se något inne I pubeshåret. 1-2 cm. Gubben åkte HD.

Vidare skrev jag inte att ALLA gubbgäddor har micropenis. Jag har själv citerat att det kan bero på hormonella störningar. Men det är ändå många om det är 2-3 stycken. Speciellt då de sitter och rynkar hela tiden. En slappkorv på några cm är inte en micropenis.
302 Karl1T har en riktig flashbackdasse.
Citera
2024-11-02, 18:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Jag kan inte komma ifrån att 504 fyllde 50 i år.
Till och med bänkalkisar åldras väl bättre än så?
#504 har uppenbarligen dragit mer än en nitlott i genlotteriet. För att travestera Hasse och Tage så kunde man säja att han skulle varit jävligt glad om han bara hade varit en parkbänksalkis.
Citera
2024-11-02, 18:50
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#504 har uppenbarligen dragit mer än en nitlott i genlotteriet. För att travestera Hasse och Tage så kunde man säja att han skulle varit jävligt glad om han bara hade varit en parkbänksalkis.

Frågar du honom så är det insidan som räknas. Och den är ju vacker 🤣
Citera
2024-11-02, 18:53
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att han är kort och knubbig med dålig hållning (uppdragna axlar på något konstigt sätt) samt har ett torrt fnöske till vitt skägg gör ju att han ser ut som en liten tomtegubbe, som är till åren kommen. Han är helt utan stil och smak, vilket har en föråldrade effekt. Skulle bli ordning på torpet om gubben kastades in i händerna på "Gör-om-mig-damen" på Gokväll. Men denna gädda ogillar gymmet skriver han och så något blaj om att insidan räknas (och den är ju inte vacker den heller...)

Ja du har rätt.
I ansiktet är han rynkfri babyface men gör allt i sin makt för att se ut som tomten själv. Allt från skägg, hållning, tal, kläder, allting.
Nått pedobehov att framstå som Gandalf i förtid?
Citera
2024-11-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Ja du har rätt.
I ansiktet är han rynkfri babyface men gör allt i sin makt för att se ut som tomten själv. Allt från skägg, hållning, tal, kläder, allting.
Nått pedobehov att framstå som Gandalf i förtid?

#504 Intressant ockdå att han försökte köra med att någon snott bilder ifrån hans Facebook för att använda för att komma åt bilder på barn, antar jag att han menade. Men vem fan skulle välja bilder på en fet liten gubbe för det ändamålet, isåfall skulle man väl välja en attraktiv person? 🤔

Även märkligt att han inte låst sitt Facebookonto efter denna problematik, ifall den nu existerat....
Citera
2024-11-02, 19:45
Avstängd
HajPaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Hahaha, ja det brukar heta så när utsidan är en fullständig katastrof. Dock har det här genfelet till individ inte någon vacker insida heller.

Precis. Insidan är värre 🤣
Citera
2024-11-02, 20:39
Medlem
Det har varit en mycket bra vecka med PiggyBögslyna #501, Oxen #503 och Krambjörnen #504.

Men visst har inte Dumpen släppt snubben som åkt dit för 3e gången ännu? I så fall, vad ligger oddsen på där? Vem gissar vi på?
Citera
2024-11-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KetaminKajsa
Det har varit en mycket bra vecka med PiggyBögslyna #501, Oxen #503 och Krambjörnen #504.

Men visst har inte Dumpen släppt snubben som åkt dit för 3e gången ännu? I så fall, vad ligger oddsen på där? Vem gissar vi på?

Märkligt att snubben legat i frysen då länge, självmordsbenägen? Vilka har ens åkt dit två gånger, jag vet bara Daddy Cool, men ett par till finns ju?
Citera
2024-11-02, 21:46
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Märkligt att snubben legat i frysen då länge, självmordsbenägen? Vilka har ens åkt dit två gånger, jag vet bara Daddy Cool, men ett par till finns ju?
"Dubbelgäddor" på deras sida...
Daddy Cool blev ju bara konfronterad en gång och avbruten när han drog i championen en andra.
Citera
2024-11-02, 21:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyxen
Det är alltid roligt att titta på dessa videor. De ger ett gott skratt när man hör gubbarnas dåliga ursäkter. Ibland kan även deras uppladdade privata videosnuttar vara något att visa på firmafesten när alla är fulla.

Napp 492 från Järfälla skäms nog mer över hur liten hans ståpitt är än över att hans ansikte visas på dumpens webbsida. Jag kan nästan föreställa mig hur Patrik utbrister "Nej men herre min dag vad liten kuk han har. Till och med min morsas katt har ju nästan större daggmask. Hade den killen träffat en 14-åring för sex hade ju den ungen skrattat på sig och gått därifrån".

Den där ADHD-killen som hotade med att hämta sin morsa var också rolig.
Tvivlar på att Patrik kommenterar de där snopparna med någon större inlevelse. Han är nog jävligt less på dem om någon. Inte minst då han själv växte upp med en sådan i munnen. Och tonårstjejen hade inte heller skrattat utan bara blivit allt räddare ju mer 492, eller någon annan av gäddorna, blottat av sina intima delar.
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-11-02 kl. 21:58.
Citera
2024-11-02, 21:57
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:

Oddsen fick du här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-11-02, 22:05
Medlem
Citat:
Han har verkligen en aura över sig att kunna bära halsband med torshammare också.

Han skryter i chatten om att han ser ut som en viking, så din bedömning är träffsäker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in