2024-08-07, 09:15
Medlem
Någon som vet vad som hände efter dumpen med Gädda #246 Coach Janne.
Såg att han var ännu en av alla fulingar som cirkulerat och raggat på Tiktock. Verkar finnas alla sorters gubbar där. Vilket kräk han är.
Citera
2024-08-07, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Nej varför skulle jag tro det, jag är tvärtom övertygad om att #459 har problem.

Varför skulle en tillsägelse inte vara nog apropå #459 ..?

Jag skrev inte att Dumpen struntar i att rädda barn.

För en del som följer Dumpen så handlar det helt och hållet om att njuta när människor blir fråntagna sina liv, och att merparten av gäddorna förtjänar det håller jag med om , och då applåderar även jag, men alla som blir uthängda förtjänar inte det ödet.
Livet funkar så att om man inte vill bli uthängd, att folk ska bli arga etc så ska man leva därefter. Det är oförsvarbart vad dessa gubbar och fruntimmer gör. Vill man vara ett as, för det styr man själv, då ska man inte gnälla när folk ser att man är ett as. Varför göra fel och inte vilja ta ansvar istället för att göra rätt och njuta av livet.
Citera
2024-08-07, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavllAdolf
Fram med hundknullargäddjävulen nu!!!

Existerar hundknullaren ens 🤔 Var ju månader sedan Dumpen påstod att Patrik bar skottsäker väst vid en konfrontation och den har vi inte sett röken av ännu. Nu har de gjort reklam för hundknullaren och en professor, men nästan bara sömniga mongon dykter upp.

De måste bli bättre på att följa upp sånt de gör reklam för, annars blir man irriterad, samt att gäddorna hinner rensa på nätet i månader
Citera
2024-08-07, 09:46
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#459 har alltså jobbat som grafisk formgivare? Borde man då inte ha nåt slags estetiskt sinne? Ser gubbfan inte vad det är för anskrämlig selfie han har skickat?

F.ö. jävligt skumt att Sara börjar prata om att han jobbat inom vården och hans ålder anges fel. Men han verkar ha en namne?

Han sitter alltså och addar barn på måfå på Snap och det första han frågar är "Vem är du, hur ung?". Vem skriver så? Det gängse sättet är att fråga är hur gammal någon är när man vill veta vederbörandes ålder. Det är så man uttrycker sig även när det är ett barn man pratar med. Jag tolkar detta som att han specifikt trålar efter unga.

Barnet säger att hon är 13 och frågar om det är OK. Ja, det är det och direkt därpå frågar han om hon är oskuld.

"Kan du tänka dig att träffa och umgås med en mycket äldre man?"

Han skriver att han vill smeka hennes unga kropp och han vill att hon ska gnida sig mot hans hårda gubbkuk.

"Ska se till att du är riktigt våt innan jag tränger in och har din oskuld"

Han säger att han hade sex med en 15-åring för ca 10 år sen. Han tog hennes oskuld.

Det här, mina damer, herrar och alla andra - det är en gubbe som så uppenbart tänder på unga tonårstjejer. Det är han som trålar, fiskaren är inte så påstridig och han dras inte med i nåt så att säga. Han ser annars ut som en typisk kulturgubbe som säkerligen skulle kunna hitta en jämnårig rödtjutskvinna med Gudrun Sjödén-kläder om han vill ha damsällkskap men han tänder på smått.

Jag citerar mig själv med anledning av diskussionen om publiceringen av #459. Jag förstår inte alls varför en del tycker att han inte borde publicerats. Det finns en del gränsfall tycker jag, exempelvis han med varseljacka i Töreboda (#158) som i konfrontationen säger att han gått i särskola. Där beter sig Sara fult. Gäddan säger att han har "funktionsnedsättande" - lätt ADHD och läs- och skrivsvårigheter och att han har gått i särskola. Nej, det är givetvis inte en ursäkt för att våldta barn.

Sara säger att hon också har ADHD och frågar gäddan om hon kan gå och våldta barn för det. Nej, det tycker han inte. Sara säger hon att har "samma funktionsnedsättning" som gäddan. Ohederligt. Det är inte ADHD och dyslexi som gjorde att gäddan placerades i särskola. Det borde Sara kunnat räkna ut. Han har uppenbarligen nåt kognitivt vajsing. Visst är även han farlig för barn men vissa publiceringar skaver lite. Särskilt när den mentala utvecklingsnivån hos gäddan verkar vara lägre än hos barnet man tror att man chattat med.

Varför #459 inte skulle publicerats förstår jag inte. För att han pratar med svag och ansträngd röst och har tom blick? I chatten verkar han ha full koll på vad han sysslar med så att sitta och sia om hans hälsotillstånd och tycka synd om honom är fett skumt.
Citera
2024-08-07, 10:51
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falleritjohej
Någon som vet vad som hände efter dumpen med Gädda #246 Coach Janne.
Såg att han var ännu en av alla fulingar som cirkulerat och raggat på Tiktock. Verkar finnas alla sorters gubbar där. Vilket kräk han är.

Det var bara någon vecka sedan det länkades här att han bytt efternamn, satt och la upp bilder när han pimplar vin och var han bor.
Citera
2024-08-07, 11:56
Medlem
Någon som vet hur det gick med Hongäddan. Nr 291?
Citera
2024-08-07, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moriarty76
Någon som vet hur det gick med Hongäddan. Nr 291?

Bor kvar på samma adress med samma make.
Arbetsliv vet jag inget om
Citera
2024-08-07, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Det var bara någon vecka sedan det länkades här att han bytt efternamn, satt och la upp bilder när han pimplar vin och var han bor.

Den här jönsen skrevs sig på en adress i mars 2024 där det verkar vara tre till skrivna.
Olika inflytts datum på allihopa men i samma 5 rummare.

Bytt efternamn och har i dagsdatum två.
Citera
2024-08-07, 12:16
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är inte bekräftat men det finns indikationer på att han heter Jonas.

Sjukt. Någon måste ju känna igen honom.

Kom igen nu Flashback?!
Citera
2024-08-07, 12:27
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Den här jönsen skrevs sig på en adress i mars 2024 där det verkar vara tre till skrivna.
Olika inflytts datum på allihopa men i samma 5 rummare.

Bytt efternamn och har i dagsdatum två.

Ja, just det. Måste vara något gruppboende? När han åkte fast på Dumpen hyrde han ju som inneboende i några andras hus, vilka kastade ut honom direkt. Nån här på Flashback tog en bild när hans bohag stod ute i trädgården!
Citera
2024-08-07, 13:04
Medlem
tindravargs avatar
har vi nåt id på #449? Jag har missat det isfall.
Citera
2024-08-07, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Existerar hundknullaren ens 🤔 Var ju månader sedan Dumpen påstod att Patrik bar skottsäker väst vid en konfrontation och den har vi inte sett röken av ännu. Nu har de gjort reklam för hundknullaren och en professor, men nästan bara sömniga mongon dykter upp.

De måste bli bättre på att följa upp sånt de gör reklam för, annars blir man irriterad, samt att gäddorna hinner rensa på nätet i månader

Nu är vi väldigt nära gädda #500. Och den måste ju bli något i häst (eller hund)-väg.
Jag tror att det jubileet kommer att firas med hjälp av hundknullaren! Historiskt sett så har de faktiskt bjudit på något alldeles extra vi jämna 100-jubileer.

Vad gäller gäddan som de hade västar på sig för, så skulle det faktiskt kunna vara #454. De snackade i podden om att han var väldigt obehaglig och dokumenterat farlig, och att de behövde vara försiktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in