2024-08-07, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GustavllAdolf
I väntan på nästa 10-poängare,
det känns lite som ett vakuum.

Då kan man gå in och läsa Sannas kommentar till
Mackan i hissen.
Fantastisk, enkel och tydlig.

Undrar hur det gick för honom förresten..

Tycker inte den var värd att leta upp, "hans liv är slut" typ.
Citera
2024-08-07, 16:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Förresten, jag skulle också berömma anwe8 idag som visade prov på mycket god forskarlust och handlingskraft när han bidrog till att påskynda processen med att göra norrbaggen #449 arbetslös. Dagens ros därmed: anwe8! 🌹

Hehe thx, såklart positivt att insatsen uppskattades! Kommer att dra i lite trådar igen vid möjlighet.
Citera
2024-08-07, 17:11
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#458?
Underbart!! Nu ska en till försörjas med bidrag…

Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hellre det.
Nja, skulle nog hellre föredra att #458 får en träff med "Bosse"- bollträ i en mörk malmögränd.
Då slipper vi att mamma staten behöver bidragsförsörja aset ännu en gång.
Citera
2024-08-07, 19:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Nu är vi väldigt nära gädda #500. Och den måste ju bli något i häst (eller hund)-väg.
Jag tror att det jubileet kommer att firas med hjälp av hundknullaren! Historiskt sett så har de faktiskt bjudit på något alldeles extra vi jämna 100-jubileer.

Vad gäller gäddan som de hade västar på sig för, så skulle det faktiskt kunna vara #454. De snackade i podden om att han var väldigt obehaglig och dokumenterat farlig, och att de behövde vara försiktiga.
Det är drygt 40 gäddor kvar till nummer 500. Hur räknar du egentligen?
Citera
2024-08-07, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless

Ja, det lär ta 4-5 månader när det är 40 gäddor kvar och det känns inte "väldigt nära"
Citera
2024-08-07, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless

Jag räknar med takten som de har hållit nu under sommaren. Det har varit nästan dagliga gäddor. Mellan 4:e juli och 4:e augusti så har det varit 21 gäddor. Håller Dumpen den takten så är det 2 månader till nr 500. Sedan så kan det ju råda delade meningar om huruvida två månader är ”väldigt nära” eller inte, men jag tycker nog att det är hyfsat nära iallafall.
Citera
2024-08-07, 20:28
Medlem
-Herr-flick-s avatar
#459 ny gädda riktigt loj gubbejävel
Citera
2024-08-07, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-

Ha ha! Han gick walk of shame, och blev förutom Dumpen även verbalt attackerad av ett par negerpojkar. Snacka om den ultimata förnedringen! #459

PS: Ni ser, gäddorna kommer på löpande band. DS
Citera
2024-08-07, 20:44
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Citat:
Ha ha! Han gick walk of shame, och blev förutom Dumpen även verbalt attackerad av ett par negerpojkar. Snacka om den ultimata förnedringen! #459

PS: Ni ser, gäddorna kommer på löpande band. DS

löjligt att dom tog bort ljudet när andra började tjaffsa med honom
fan vad pinsamt måste varit när patrik drar upp åldersrabbatten från 50 til 70 år
Citera
2024-08-07, 20:45
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-

Kul att se en till Flick här.

”Så söt” skriver alltså fiskaren efter en av hans skickade bilder där han är skrynkligare än en nytvättad t-shirt.

Och dra åt helvete vad tjatig han var.
Senast redigerad av Otto Flick 2024-08-07 kl. 20:49.
Citera
2024-08-07, 20:48
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Kul att se en till Flick här.

”Så söt” skriver alltså fiskaren efter en av hans skickade bilder där han är skrynkligare än en nytvättad t-shirt.

tack detsamma

Att gäddorna är så inne i sitt runkande att dom går på när fiskaren säger att dom är söta och snygga osv
Citera
2024-08-07, 20:54
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Nu är vi väldigt nära gädda #500. Och den måste ju bli något i häst (eller hund)-väg.
Jag tror att det jubileet kommer att firas med hjälp av hundknullaren! Historiskt sett så har de faktiskt bjudit på något alldeles extra vi jämna 100-jubileer.

Vad gäller gäddan som de hade västar på sig för, så skulle det faktiskt kunna vara #454. De snackade i podden om att han var väldigt obehaglig och dokumenterat farlig, och att de behövde vara försiktiga.
Ja tror hundmisshandlaren är ett pågående polisärende, de skickade vidare hans bilder till polisen om jag inte missminner mig. Kan vara därför han inte publicerats än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in