2024-08-07, 15:06
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
I det här sammanhanget där hon är inlåst med ett gäng förövare är det nog också så att det blir ett sätt att överleva. Du kan inte vara go och flickig med ett gäng förstörda tjejer. Det handlar inte om en normal utveckling för tjejer mellan 13-14. Att hon är så otrygg i sig själv i den sista tik token tycker jag är ett bevis på det.

Blir alltmer säker på att de här tjejerna - så förstörda som de var, med våldtäckt av styvpappa, inlåst på institution vid 13, döda syskon, att det var självklart att E blev en måltavla. Hon hade något de hade förlorat.

+1

Hur hon dansade och "goofed around" på sin 13-års video där beter hon sig naturligt, bekvämt och mjukt.

De som postats efter utseende förändringen ser hon onaturlig, obekväm och stel ut.

Som att hon "efterapar/ mimikerar" någon/något som inte hon själv är bekväm med att göra.
Citera
2024-08-07, 15:08
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
är väldigt säker eftersom att han som skicka dom t mig fick dom direkt från M och jag e ganska säker på att om de nu fanns hade han skickat t mig, dessutom alla dessa andra som påstår att dom har sett videos där man ser när någon skär eller liknande. Någon av dom hade 110% postat de här istället för att ”inte spara dom” ”dom är för grova det är synd om flickan att visa den”, eller har jag fel?
kanske inte e 100% men iallafall 99% för de finns inget som tyder på att de finns fler filmer bara massa folk som ljuger

Ok, jag hör vad du säger.

Men,, tycker du att det skulle vara rimligt/logiskt att de bara tvärt skulle att sluta filma efter "misshandeln"..

Speciellt om man utgår ifrån hypotesen att de rapporterar till någon annan.

Edit: Om han du fått dem ifrån inte är med i mördar-chatten så har han andrahands information.
Då filmerna delades väl först i den innan de börjades spridas över hela världen.
Han kanske är R.R från listan jag postade för en stund sedan.. ?
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-07 kl. 15:11.
Citera
2024-08-07, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ok, jag hör vad du säger.

Men,, tycker du att det skulle vara rimligt/logiskt att de bara tvärt skulle att sluta filma efter "misshandeln"..

Speciellt om man utgår ifrån hypotesen att de rapporterar till någon annan.
har faktiskt ingen aning, jag tror inte de finns fler filmer men vi får väll helt enkelt bara vänta och se om dom kommer ut för om de finns kommer de ju ut tillslut, kanske glömde o säga de men han killen sa också att de 100% är alla videosen inte så viktigt egentligen men de tyder bara mer på att de inte finns fler tycker jag, men som sagt vi får väll bara vänta och se. Du hör i videon att någon säger jag har huggt dig redan ja hugger dig igen och ändå visar dom inte att dom huggt henne. Allt e helt skumt o vi får bara se helt enkelt.

Har ingen aning vem rr är han sa han kände både r och m och inte va inblandad alls bara fick de skickat av henne så tror inte han va med i gruppchatten
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 15:16.
Citera
2024-08-07, 15:18
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Glömde fråga tror jag.
Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns fler?
Polisen har i varje uttalande refererat till "filmerna" plural.
Citera
2024-08-07, 15:22
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy

Exakt.
Citera
2024-08-07, 15:23
Medlem
Citat:
du sa du fick den skickad på snap till dig, om de nu är sant så tycker ja du kan gå in på snap på datorn ladda ner din data o leta upp videon o skicka den till oss här
Citera
2024-08-07, 15:25
Medlem
Citat:
Exakt.
ja det finns ju flera videos, dom ja skickat? behöver ju inte vara mord videos dom pratar om och han här lagopussy kan enkelt fixa videon om han fick den skickat till sig på snap som han sa.
Citera
2024-08-07, 15:25
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Nej, du missförstod nog mig. Personen som filmar blir själv filmad. Man ser att hon håller en mobil i handen och ska filma. Poängen är att HON blir filmad av en 3:3 person kanske ?

Tolkade det som att hon hämtade någon annans mobil, och öppnade upp den av någon anledning.
Och filmade den mobilen och det som skedde bakom.
Alltså en och samma person med två mobiler.
Citera
2024-08-07, 15:28
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
ja det finns ju flera videos, dom ja skickat? behöver ju inte vara mord videos dom pratar om och han här lagopussy kan enkelt fixa videon om han fick den skickat till sig på snap som han sa.

Håller med dig att om det nu fanns den videon som Lagopussy påstås fått på Snap så kan den lätt fås igen och länkas här som klart bevis.
Citera
2024-08-07, 15:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
du sa du fick den skickad på snap till dig, om de nu är sant så tycker ja du kan gå in på snap på datorn ladda ner din data o leta upp videon o skicka den till oss här
Men du har fler klipp än de två jag hade sett. Många här har hävdat att det bara fanns ett. Båda jag sett var med där. Jag såg dem nu och jag vill verkligen inte se dem igen. Jag skulle aldrig spara ner dem eller skicka dem vidare någon annanstans än möjligen till polisen.

En sak till:
än = tid (som; inte än men snart och sommaren är snart till ända.)
en = antal (som en enda)
Citera
2024-08-07, 15:30
Medlem
Citat:
Håller med dig att om det nu fanns den videon som Lagopussy påstås fått på Snap så kan den lätt fås igen och länkas här som klart bevis.
exakt, men de finns inte så de kommer han inte göra
Citera
2024-08-07, 15:31
Medlem
Citat:
Men du har fler klipp än de två jag hade sett. Många här har hävdat att det bara fanns ett. Båda jag sett var med där. Jag såg dem nu och jag vill verkligen inte se dem igen. Jag skulle aldrig spara ner dem eller skicka dem vidare någon annanstans än möjligen polisen.

En sak till:
än = tid (som; inte än men snart och sommaren är snart till ända.)
en = antal (som en enda)
ja och var ser du i dessa videosen att dom skär henne klart o tydligt?
Senast redigerad av aspect1738 2024-08-07 kl. 15:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in