2024-08-07, 14:32
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Nej, du missförstod nog mig. Personen som filmar blir själv filmad. Man ser att hon håller en mobil i handen och ska filma. Poängen är att HON blir filmad av en 3:3 person kanske ?

Ah ok.. måste kolla igen.
Tittade lite med ett halvt öga för jag var orolig över vad som skulle synas.
Citera
2024-08-07, 14:34
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanting
Det har diskuterats ingående tidigare i tråden hur hennes utseende och framtoning ändrats drastiskt på bara ett år.
Det kallas puberteten.
Citera
2024-08-07, 14:38
Medlem
Kan någon snäll själ lägga upp dom videos som finns? Kan inte öppna länken från den från första inlägget. Förmodligen då jag är på telefonen. Tack på förhand
Citera
2024-08-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappySadHarry
Det kallas puberteten.

Så om du är inlåst ett år med tjejer med olika typer av tunga personlighetsstörningar så gör det inte någon skillnad för hur du utvecklas tror du?
En vuxen person ändras nog, tänk då en naiv flicka. Tror inte puberteten är en förklaring här alls. Hon påminde dessutom om sin mamma på alla tidigare filmer och videor.
Citera
2024-08-07, 14:40
Medlem
Citat:
Nej, du missförstod nog mig. Personen som filmar blir själv filmad. Man ser att hon håller en mobil i handen och ska filma. Poängen är att HON blir filmad av en 3:3 person kanske ?

nah, jag håller inte med. Den som filmar filmar ju sin högra hand som håller kniven ibland. Nu så filmar hon med vänster och tar istället upp en annan mobil med höger hand. Kanske för att kolla klockan (22:34) eller för att kolla något tex chatten.
Citera
2024-08-07, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiteknox1337
Kan någon snäll själ lägga upp dom videos som finns? Kan inte öppna länken från den från första inlägget. Förmodligen då jag är på telefonen. Tack på förhand
alla och dom ända videosen är här.
https://gofile.io/d/zpo7W0
Citera
2024-08-07, 14:51
Medlem
Citat:
fattar inte hur dehär går ihop, hon som filmar håller ju själv i den andra telefonen inte någon annan eller vad menar du?
Citera
2024-08-07, 14:52
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Så om du är inlåst ett år med tjejer med olika typer av tunga personlighetsstörningar så gör det inte någon skillnad för hur du utvecklas tror du?
En vuxen person ändras nog, tänk då en naiv flicka. Tror inte puberteten är en förklaring här alls. Hon påminde dessutom om sin mamma på alla tidigare filmer och videor.
Nu var mitt inlägg lite med glimten i ögat, men identitetssökande och anpassning till omgivningen är en del av pubertetsutvecklingen och sker det på SIS så blir så klart resultatet därefter.
Citera
2024-08-07, 14:55
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
nah, jag håller inte med. Den som filmar filmar ju sin högra hand som håller kniven ibland. Nu så filmar hon med vänster och tar istället upp en annan mobil med höger hand. Kanske för att kolla klockan (22:34) eller för att kolla något tex chatten.

Någon annan som reagerade över hur spräckt den andra mobilen är?
Och att det inte var pw-protected utan att personen bara kunde öppna mobilen?

Bara en fundering, troligen helt utan betydelse.
Citera
2024-08-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738

Tack snälla!
Citera
2024-08-07, 14:59
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738

Glömde fråga tror jag.
Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns fler?
Citera
2024-08-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Glömde fråga tror jag.
Hur kan du vara 100% säker på att det inte finns fler?
är väldigt säker eftersom att han som skicka dom t mig fick dom direkt från M och jag e ganska säker på att om de nu fanns hade han skickat t mig, dessutom alla dessa andra som påstår att dom har sett videos där man ser när någon skär eller liknande. Någon av dom hade 110% postat de här istället för att ”inte spara dom” ”dom är för grova det är synd om flickan att visa den”, eller har jag fel?
kanske inte e 100% men iallafall 99% för de finns inget som tyder på att de finns fler filmer bara massa folk som ljuger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in