2024-08-03, 19:39
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theycallmesharmota
Hon öppnade dörren för dig till den världen och du visste inte hur du skulle kliva igenom.
Den där Peppe69 verkar vara en riktig lustigkurre.
Lägger en handduk över cobran med full fjäder????? Varför gå på thaimassage över huvud?

Var själv på ett ställe i går i en förort. En jättefin tjej tog emot vilket uppskattas, speciellt då hon hälsade med ett skönt grepp runt den ordinärt.
Det gick väl högst 10 minuter innan teasingen satte i gång. Fjädern lät inte vänta på sej. Då kom frågan" har du kondom" aldrig sa jag, vad ska jag med den? Jag tänkte vi skulle ha bombom sa hon. Det tänkte jag också, ja men du måååste använda skydd, to de, då hoppar vi över allt och jag är nöjd ändå.
Hon fortsatte tjata, nej absålut inget med kådis sa jag och skulle resa mej och gå. Vad tror ni hände?
ALLA är kåta på pengar.
Citera
2024-08-05, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShoTack90
Någon som har lyckats med något extra i Sörmland?
Ja det har jag
Citera
2024-08-06, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Den där Peppe69 verkar vara en riktig lustigkurre.
Lägger en handduk över cobran med full fjäder????? Varför gå på thaimassage över huvud?

Var själv på ett ställe i går i en förort. En jättefin tjej tog emot vilket uppskattas, speciellt då hon hälsade med ett skönt grepp runt den ordinärt.
Det gick väl högst 10 minuter innan teasingen satte i gång. Fjädern lät inte vänta på sej. Då kom frågan" har du kondom" aldrig sa jag, vad ska jag med den? Jag tänkte vi skulle ha bombom sa hon. Det tänkte jag också, ja men du måååste använda skydd, to de, då hoppar vi över allt och jag är nöjd ändå.
Hon fortsatte tjata, nej absålut inget med kådis sa jag och skulle resa mej och gå. Vad tror ni hände?
ALLA är kåta på pengar.

Hha verkligen !
Vågat att köra utan kondom ändå med dessa kvinnor, hypokondriker som jag är så vettefan om ja hade vågat köra på.
Men slicka fitta o en skön ren o sexig röv däremot 👉🏼👈🏼😝

Låter som ett lyckat besök!
Däremot tycker ja de trist när man betalat 1 timme o dom ska knulla efter 10 min. Vill ju ha de ja betalat för kan man känna ibland. Hahahh
Citera
2024-08-06, 20:42
Medlem
rogerks avatar
https://www.dn.se/direkt/2024-08-06/kvinnor-bedrev-bordellverksamhet-doms-till-fangelse/

Citat:
Kvinnor bedrev bordellverksamhet – döms till fängelse

En kvinna döms till tre år och fyra månaders fängelse för bland annat grovt koppleri. Under närmare fyra års tid bedrev hon bordellverksamhet i två olika massagesalonger i Stockholmsområdet. En annan kvinna döms i samma mål till två års fängelse för bland annat medhjälp till grovt koppleri.

Vad tror ni? Början till slutet på thaimassage i sverige?
Citera
2024-08-06, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerk
https://www.dn.se/direkt/2024-08-06/kvinnor-bedrev-bordellverksamhet-doms-till-fangelse/

Nejdå, kommer att bli en del tillslag då och då. Risken för dig som kund, är liten. Jag har lyckats med att vara på tre salonger dagen innan tillslag, plus att jag var på väg en annan gång, och gick då vidare när det stod personer med armbindel med ordet polis, på väg in.
Citera
2024-08-07, 07:06
Medlem
Citat:

Nej, det tror jag inte. På samma sätt som tillslag mot lägenhetsbordeller inte heller leder till att den sortens verksamhet försvinner.

Om polisen skulle hårdsatsa under låt säga ett år (vilket inte kommer att ske) och då både sikta in sig på sexköpare och att hitta folk man kan sätta dit för koppleri, så skulle det påverka verksamheten en hel del. Det skulle finnas färre salonger och antalet massagesugna herrar skulle minska. Men verksamheten skulle ändå rulla på. Kanske med vissa mindre ändringar som t ex högre pris för de lagliga tjänsterna och att man måste betala med kontanter för det icke lagliga.
Citera
2024-08-07, 07:44
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:

Långa fängelsestraff verkligen. Har det varit någon form av försvårande omständigheter, som tvång och trafficking/’vit slavhandel’?

Nå denna gången blev det ju fällande dom iaf. Var ju ett annat fall där en ägare av en massagesalong satt häktad i flera veckor utan att det ledde till rättegång ens.

Hursomhelst verkar denna typ av brottslighet prioriteras nu av polisen - åtminstone i Stockholm; man kan fundera på klokheten i detta, men jag gissar det är politiska påtryckningar från regeringen.
Senast redigerad av Clodius 2024-08-07 kl. 08:33.
Citera
2024-08-07, 09:08
Medlem
kpcs avatar
Jag som föredrar att gå på drop-in.
Numera verkar det vara lotto om salongen är kvar eller inte.
Flera stycken som bommat igen i Göteborg det senaste året.
Jag får snart byta hobby
Citera
2024-08-07, 10:50
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:

FUP någon?
Citera
2024-08-07, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Långa fängelsestraff verkligen. Har det varit någon form av försvårande omständigheter, som tvång och trafficking/’vit slavhandel’?

Nå denna gången blev det ju fällande dom iaf. Var ju ett annat fall där en ägare av en massagesalong satt häktad i flera veckor utan att det ledde till rättegång ens.

Hursomhelst verkar denna typ av brottslighet prioriteras nu av polisen - åtminstone i Stockholm; man kan fundera på klokheten i detta, men jag gissar det är politiska påtryckningar från regeringen.

Detta ständiga snack om vad polisen prioriterar och inte prioriterar, så fort det sker ett ingripande mot något gemene man inte tycker är så värst allvarligt.

Det finns ju poliser som bara jobbar med prostitution liksom det finns andra som bara jobbar med trafik och/eller narkotika. Dessa grupper är ju snarare sådana som minskar över tid, t ex finns det knappats kvar någon renodlad narkotikagrupp. Men de som finns kvar jobbar ju på med sina speciella områden och det vore ju jävligt konstigt om vi inte skulle ha kvar saker som hastighetskontroller eller att man jobbar mot sexköpare och hallickar. Och i det senare fallet är det väl då snarare positivt om de som jobbar med den sortens kriminalitet riktar in sig på kopplarna mer än på sexköparna.

Till dess någon får fram domen så får vi väl bara gissa varför straffen blev så stränga. Jag tror dock inte att det nödvändigtvis måste varit tvång med i bilden. Jag gissar att det räcker med att du hjälpt hit en person som sedan jobbar i ditt företag och för detta inte får mer än kaffepengar, vilket då leder till att personen måste sälja sex för att överleva och få ihop till en biljett hem.
Citera
2024-08-07, 14:25
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Detta ständiga snack om vad polisen prioriterar och inte prioriterar, så fort det sker ett ingripande mot något gemene man inte tycker är så värst allvarligt.

Det finns ju poliser som bara jobbar med prostitution liksom det finns andra som bara jobbar med trafik och/eller narkotika. Dessa grupper är ju snarare sådana som minskar över tid, t ex finns det knappats kvar någon renodlad narkotikagrupp. Men de som finns kvar jobbar ju på med sina speciella områden och det vore ju jävligt konstigt om vi inte skulle ha kvar saker som hastighetskontroller eller att man jobbar mot sexköpare och hallickar. Och i det senare fallet är det väl då snarare positivt om de som jobbar med den sortens kriminalitet riktar in sig på kopplarna mer än på sexköparna.

Till dess någon får fram domen så får vi väl bara gissa varför straffen blev så stränga. Jag tror dock inte att det nödvändigtvis måste varit tvång med i bilden. Jag gissar att det räcker med att du hjälpt hit en person som sedan jobbar i ditt företag och för detta inte får mer än kaffepengar, vilket då leder till att personen måste sälja sex för att överleva och få ihop till en biljett hem.
Ligger naturligtvis en hel del i det du skriver, men har du läst FUP, från tidigare fall, på Gärdet och Östermalm? Det är fullständigt astronomiska resurser i form av spaning m.m. som läggs på dessa fall!

Om prostitutionen är baserad på tvång detta kan vara motiverat, men annars? Jag är osäker….
Citera
2024-08-07, 16:22
Medlem
Visst är risken liten. Men som någon tidigare skrev så finns det en specifik grupp inom polisen som enbart sysslar med detta. Även om jag själv är en usel människa så känner jag ett par poliser. Och vet att viljan uppifrån att städa upp i denna djungel är stor. Speciellt bland kvinnliga poliser. Att då ge sig på Thai-massagen är ju att sparka upp öppna dörrar.. So, be careful out there...Hill Street Brothers..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in