2024-07-24, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Tänk ett steg till.
Polisen gör tillslag, samtliga blir förhörda, och då "med thaitänk" för att klara sej skyller de på mama san att hon tvingar dom att sälja sex. Då åker hon dit för koppleri, sedan startar tjallaren egen salong och är skenhelig som fan, men fortsätter förstås att sälja fittan.
Jag kan ge flera exempel men hoppar det

Thaitänk = Dum i huvudet

Eftersom det inte ärr förbjudet att sälja sex så finns det ju inget att klara sig från. Och visst kan man starta en ny salong men det sker ju inte över en natt så åker ägaren dit för koppleri står man ju arbetslös dagen efter. Tills man då antingen öppnat eget eller börjat jobba på salongen hundra meter bort.

Men men, är det så det går till så är det väl.

Stället jag gått på mest vet jag ju har en personal som umgås på fritiden med barn och pojkvänner. Lustigt om de skulle sänka sin boss (som också ingår i "kompisgänget").
Citera
2024-07-24, 17:35
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Thaitänk = Dum i huvudet

Eftersom det inte ärr förbjudet att sälja sex så finns det ju inget att klara sig från. Och visst kan man starta en ny salong men det sker ju inte över en natt så åker ägaren dit för koppleri står man ju arbetslös dagen efter. Tills man då antingen öppnat eget eller börjat jobba på salongen hundra meter bort.

Men men, är det så det går till så är det väl.

Stället jag gått på mest vet jag ju har en personal som umgås på fritiden med barn och pojkvänner. Lustigt om de skulle sänka sin boss (som också ingår i "kompisgänget").
Du har tydligen inte långt från land seglat min vän
Citera
2024-07-24, 21:11
Moderator
Neksnors avatar
Tre inlägg, en fråga och två svar, om thaimassage utan koppling till prostitution har raderats.

/Mod
Citera
2024-07-26, 02:49
Medlem
Någon som har lyckats med något extra i Sörmland?
Citera
2024-07-27, 15:15
Bannlyst
Är det vanligt att ens thaimassör beklagar sig över att det knappt går att tjäna pengar på thaimassage i sverige längre?

dvs att omsättningen sjunkit rejält i 2024
Citera
2024-07-27, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MariaNila09
Hej!

Jag och min partner har varit på parmassage några gånger på sistone. Det har varit trivsamt, men aldrig lett till någon form av amorösa eskapader trots att massöserna har varit både flörtiga och fysiska med min kille. Är det någon som har något knep för att få lite extra vid parmassage? Vi är nöjda om endast min man får specialbehandling. Själv nöjer jag mig med vanlig massage (jag vill dock gärna titta på). Vi är nya på detta och mottager tacksamt alla tips och råd.

Att ge dem komplimanger tex

1) you're very beautiful
2) eller peka på ståndet och säga "oops sorry" eller liknande.
3)Fråga " do you like to sing" och peka mot skrevet
De fattar vinken
Citera
2024-07-27, 19:33
Medlem
Orter väster eller runt om Arlanda, finns det några bra salonger där?
Citera
2024-07-28, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Är det vanligt att ens thaimassör beklagar sig över att det knappt går att tjäna pengar på thaimassage i sverige längre?

dvs att omsättningen sjunkit rejält i 2024

Hör det I princip varje gång jag går. Du är enda kunden idag. Har till och med blivit tillfrågad om att låna pengar ett par gånger
Citera
2024-07-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m1024
Hör det I princip varje gång jag går. Du är enda kunden idag. Har till och med blivit tillfrågad om att låna pengar ett par gånger

Seriöst vill dom låna pengar?
Citera
2024-07-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySpoiler
Seriöst vill dom låna pengar?

Ja. Har till och med tjatat om det. Säger att jag inte har några mer pengar då vill de ha swish, vilket jag säger att jag inte har. Har hänt på två ställen, varav ett mer än en gång. Skyller på dåligt med kunder och många räkningar.
Citera
2024-07-29, 15:34
Medlem
Brits eller madrass på golvet?
Har aldrig testat brits men kan tänka mig att det är skönt när de står vid huvudändan.
Citera
2024-08-03, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
Jag var för några veckor sedan och fick thaimassage på ett ställe i Sthlm. Jag vill påpeka att jag gick dit för enbart massage och ingenting annat. Detta var heller inte första gången jag gått för att få thai massage... dock inte i Stockholm som nu var fallet. Ändå var min upplevelse lite annorlunda än tidigare.

I entren möttes jag av en glad och pigg kvinna som visade mig in i ett av massageställena. Väl där klädde jag av mig helt och drog handduken runt midjan som, enligt mina tidigare erfarenheter, är brukligt vid thaimassage. Dock tog mina referenser slut där. Väl liggande på mage, och kvinnan började massera min rygg, drog hon helt sonika bort handduken och la den på sidan. Min första tanke var "herregud.. här ligger jag spritt näck med röven i vädret" men jag låg kvar tyst och gillandes. Massagen fortsatte över ryggen ner mot rumpan vidare mot låren OCH insidan av dessa. Vid den här tidpunkten var det omöjligt att inte få resning.

Efter detta bad hon mig lägga mig på rygg men då passade jag på att lägga handduken över mitt "alter ego". Då hon kom upp till ljumsktrakten var jag hård som en fura ngt hon även uppmärksammade genom att klämma lite på den utanför handduken. Generat skrattade jag och hon slutade själv fnissande. Detta upprepades tre ggr. Massagen slutade som en massage ska (utan ngt "happy ending") och jag tackade och gick hem. Dock med en fråga. Är detta ngt som är vanligare i storstäderna? Med en erotisk "touch" vid thaimassage?

Jag undrar helt enkelt om fler har likande erfarenheter som jag?

Hon öppnade dörren för dig till den världen och du visste inte hur du skulle kliva igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in