Citat:
Ursprungligen postat av
i.dosering
Något jag är besviken på so far är att inte få läsa om minst ett ytterligare gripande. Jag är i min bubbla övertygad om att det finns minst (!) en anstiftare. Har inte sett filmsnutten när mgm säger ”vi älskar dig men vi måste göra det här”.
Jag har kanske jättefel men är övertygad tills jag motbevisas, att dessa två mgm genomförde detta i någon form av att ha fått order, grupptryck och sen genomför de detta jävliga dåd för att nå högre rang i denna lilla patetiska gängpyramid. För att få respekt.
Är så frustrerad och önskar jag var en fluga på väggen i utredarnas rum.
Ge oss svar!
Det är ju ba skitsnack att de skulle finnas en film där mgm säger "vi älskar dig men vi måste göra de här". Det är ju skitsnack som kommer ifrån horungar på TT som är vänner med mgm..
I filmen som spridits så låter inte mgm så "tvingad och motvillig" . Släpp skiten om att det skulle sitta nån anstiftare som styr och tvingat dom. Inse att de där är psykopatbrudar som inte går att rädda. Dom är sjuk i huvet. Störda.
Klart som fan deras kompisar som också sitter på SIS och backar dom, sprider lögner om att dom blivit tvingad att utföra mordet. Dom är ju lika störda och ser inte hur sjukt detta är.