2024-08-08, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acid maria
Tack för att du delar!

Dock så tror jag inte på att Emilia har gjort och sagt det som beskrivs i texten, det är påhittade efterkonstruktioner som är helt osanna.
såklart är det inte sant, han lurar ingen om att emilia ska vara monstret.
Citera
2024-08-08, 20:51
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
kan jag göra det anonymt på något sätt?
https://polisen.se/om-polisen/kontakt/tipsa-polisen/
Citera
2024-08-08, 20:56
Medlem
GammalTantSkanes avatar
De har troligen snattat silvertejp och knivar på Biltema som ligger rätt nära stationen innan de mötte upp E.
Citera
2024-08-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Du har självklart skärmdump eller inspelning av det här som du kan lägga upp, eller hur?
ja, men det kommer jag inte göra då det redan finns exakt vad som sägs i videon. Om någon ska ha videon är de isf aina bossen. Och om ni börjar tro att det aldrig fanns någon video så kan jag posta litet klipp men ni skapar bara huvudvärk för mig...
Citera
2024-08-08, 21:02
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
kan jag göra det anonymt på något sätt?

Jag tror om du går via denna länken, så behöver du kanske inte fylla i dina uppgifter.

Men jag är inte 100% för att jag har inte använt länken själv.

https://polisen.se/om-polisen/kontakt/tipsa-polisen/tipsa-polisen-via-webben/
Citera
2024-08-08, 21:06
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
ja, men det kommer jag inte göra då det redan finns exakt vad som sägs i videon. Om någon ska ha videon är de isf aina bossen. Och om ni börjar tro att det aldrig fanns någon video så kan jag posta litet klipp men ni skapar bara huvudvärk för mig...
Skicka till blå du. Om det ens finns. Du kan ringa då kan du vara anonym. Du kan skriva i deras ruta och skicka med bilder via länken jag skickade och behöver inte uppge ditt namn eller så. Om du är så jävla nojig (varför, du är redan extremt lättidentifierad för de som gett dig uppgifterna samt lämnat ut deras konton och namn så polisen kan plocka in dem. Men du kanske har mer att dölja?) använd VPN.
Citera
2024-08-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
De har troligen snattat silvertejp och knivar på Biltema som ligger rätt nära stationen innan de mötte upp E.
Biltema har knappast såna knivar, i alla fall inte lättillgängliga.
Citera
2024-08-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Skicka till blå du. Om det ens finns. Du kan ringa då kan du vara anonym. Du kan skriva i deras ruta och skicka med bilder via länken jag skickade och behöver inte uppge ditt namn eller så. Om du är så jävla nojig (varför, du är redan extremt lättidentifierad för de som gett dig uppgifterna samt lämnat ut deras konton och namn så polisen kan plocka in dem. Men du kanske har mer att dölja?) använd VPN.
skiter i dom som e inblandade allihopa, handlar om att jag inte vill mina föräldrar ska veta jag gör dehär. de fett skumt kände it ens bruden dom kommer tro jag leker någon internet polis.
Citera
2024-08-08, 21:15
Medlem
Citat:
haha asså va? tror du att alla som går och rånar har en pistol eller bara nävar eller? flesta rånen är 100% med kniv?
Men att sticka någon med kniv krävs rätt mycket på psyket. Många grovt kriminella tycker det är jobbigt med kniv, och att trycka en kula är lättare.
Citera
2024-08-08, 21:20
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
oroa dig inte, ska visa dig bossen.

Du behöver inte lägga upp något alls.
Om du skickar en video, så kommer den kanske spridas, och en större sannolikhet att han du pratat med ser det.

Du måste vara försiktig.
Citera
2024-08-08, 21:21
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Biltema har knappast såna knivar, i alla fall inte lättillgängliga.

Alright, det stod i någon av artiklarna att de stal knivar och tejp. Det finns ingen jakt- och fiskeaffär i Landskrona så kanske M hade ordnat med det innan hon kom till Landskrona. Eller så hade R redan knivarna.
Senast redigerad av GammalTantSkane 2024-08-08 kl. 21:31.
Citera
2024-08-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freakopath
Strax efter midnatt.
E kom till Landskona vid 20 tiden och skulle sen ta sig till LA gamla station. Det är cirka 10 minuter med buss och kanske 15 på cykel. Jag är övertygad om att M möte E på den nya stationen och de tog sig tillsammans mot den gamla. R bor tydligen ganska nära och hon visste vart hon skulle gömma sig. (E var tydligen rädd för R som tydligen är extremt aggressiv). När M och E kommer fram till deras "festplats" så hoppar R ut från en ödevagn och helvetet brakar lös. För information så är det 1,5 meter från spåret till golvet på godsvagnarna, så inget har skett i dem. Mer, än då kläder, väskor och annat intressant för polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in