Citat:
Ursprungligen postat av
no1besserwisser
Håller med! Hoppas det blir en Lex Essie för assistanshundar som du skrev.
Den här tråden kommer inte dö ut tills det är löst.
Måste säga den här tråden är något av det bästa jag har läst på länge och då menar jag alla spekulationer åt alla möjliga håll, alla pappans lögner eller sanningar. Det här har varit och är fortfarande så spännande som en bok där man vill veta vad som finns på nästa sida som kanske leder till sanningen eller bara en bit eller bara en annan helt sjuk detalj (30 övervakningskameror i hela huset, assistenterna skulle använda två tamponger för att kunna bada med A.). Men det tragiska här är att en assistanshund som ens enda jobb var att få en människa må bättre som misshandlade stackars hunden. De inlägg som handlar om detaljer kring det får mig att gråta.
Känner precis som du.
Det började med en efterlysning på en hund. Allt lät som en helt vanlig familj.
Desto djupare spadarna gräver ju svartare blir historien.
Nu verkar det som att någon har infiltrerat sig i Facebook gruppen, agerat moderator och släkt ner alla inlägg och bilder som folk har lagt ut.
Bara det är skrämmande. Vad är det som familjen Ö vill dölja.
Sen allt maniskt övervakande i huset. Några assistenter vittnade om hur arbetsintervjuerna hade gått till och det var sinnessjukt.
Bara unga tjejer utan utbildning fick jobb.
Alltså. Vad kommer härnäst. Finns det några ouppklarade mord i Enköping som dom kan vara skyldig till?
Det här är fan superspännande.