2024-08-05, 16:53
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ger det Chrippa rätt till det han sysslar med? Lite omoget att jämföra vad andra gör hela tiden. Chrippa är en patetisk looser. En vacker dag kommer han förhoppningsvis inse det.

För att de är just de dom dom gör nu , dom hävdar sig med vem som har mest rätt och vem som gjort fest fel.

Man måste ha båda ögonen öppna och se hela bilden av allt, att dom gör allt för att hålla liv i detta. C är ingen större tönt än dom andra
Citera
2024-08-05, 17:40
Medlem
micro113s avatar
Chrippa har annonserat att det kommer en ny video ikväll.
Blir intressant att se vad som kommer nu - jag hoppas att han inte tagit efter Rask och bara upprepar sig.
Citera
2024-08-05, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Redan från första början fick jag känslan av att han laddat upp det i smyg, utan frugans vetskap. Han hade stenkoll på visningsantalet för det göder hans ego. Han kanske gjorde det under tiden han fortfarande söp som en tok och omdömet inte var det bästa.
Själv har jag svårt att se att Någon fru vill bli filmad sådär.
Ungefär så tror jag också.

Han har nog haft en liten kittlande förhoppning om att den ska läcka ut, och nu har det hänt, med en blandad förtjusning.
För hur ska han bevisa för så många som möjligt hur ’gigantisk’ den är?
Det här va hans enda ’chans’, kosta vad det vill.

Det har säkert varit lite läskigt att hantera det mellan varven, men så kan han ju alltid skylla på sin farsa, eller Chrippa.
Och det har ju fungerat helt okej, dessvärre.

För inte har han gjort nåt fel, även om det är han som står för alla fel.

Välhängda män har sällan ett särskilt stort behov av att hävda sig såhär, bör tilläggas.
Citera
2024-08-05, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Chrippa har annonserat att det kommer en ny video ikväll.
Blir intressant att se vad som kommer nu - jag hoppas att han inte tagit efter Rask och bara upprepar sig.

Fast alltså, om vi ska vara ärliga nu, vad ska komma? Har han någonsin kommit kommit med något annat är betydelselöst ordbajs?
Citera
2024-08-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helahavetstormar1
Fast alltså, om vi ska vara ärliga nu, vad ska komma? Har han någonsin kommit kommit med något annat är betydelselöst ordbajs?

Exakt, det är bara en massa ordbajsande, han pratar om saker som folk redan har koll på, han tycker synd om sig själv, kanske att han pratar om pengar också, Brukar ju också komma en del lögner.

Jag ger inte han visningar ger hellre min visning till någon annan.
Kan rekommendera swe influencer han lägger ofta upp både streams och videos från chrippa.
Man kan ju också lyssna på Rask om man vill de.
Citera
2024-08-05, 19:55
Medlem
cerns avatar
Chrippa käkar upp Rasken haha wow!
Citera
2024-08-05, 20:03
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Chrippa käkar upp Rasken haha wow!

Japp….

Där rök Rasken
Citera
2024-08-05, 20:21
Avslutad
Hahahaha jag älskar chrippas senaste video, lite 2018 chrippa vibes. Snälla kan den tidens chrippa komma tillbaka.
Du var lugn o fin i videon. Love it! Ät han. Sänk han. Och sparka han. Fortsätt!
Citera
2024-08-05, 20:40
Medlem
Telepatisks avatar
Haha! Tycker att Chrippa kan ta med klippet där Bajsbaronen säger att hans barn ser CP eller utvecklingsstörd ut eller vad det nu var. Också ganska tydligt härskarbeteende över frugan i det klippet...
Citera
2024-08-05, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt, det är bara en massa ordbajsande, han pratar om saker som folk redan har koll på, han tycker synd om sig själv, kanske att han pratar om pengar också, Brukar ju också komma en del lögner.

Jag ger inte han visningar ger hellre min visning till någon annan.
Kan rekommendera swe influencer han lägger ofta upp både streams och videos från chrippa.
Man kan ju också lyssna på Rask om man vill de.
Haha lyssna på Rask 😂

Ibland är du faktiskt lite rolig.
Citera
2024-08-05, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hahahaha jag älskar chrippas senaste video, lite 2018 chrippa vibes. Snälla kan den tidens chrippa komma tillbaka.
Du var lugn o fin i videon. Love it! Ät han. Sänk han. Och sparka han. Fortsätt!

Då får han gärna gå ut grundskolan först. Betala sina skulder. Sluta resa så förbannat mycket och lämna YouTube helt och hållet för att återgå till jobbet som svetsare.
Citera
2024-08-05, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha! Tycker att Chrippa kan ta med klippet där Bajsbaronen säger att hans barn ser CP eller utvecklingsstörd ut eller vad det nu var. Också ganska tydligt härskarbeteende över frugan i det klippet...

Vart kan man se det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in