2024-08-05, 15:38
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag vet inte, jag försöker hänga med så gott jag kan. Det går kanske inte så bra.

Vem är uppladdaren av videon? Vad hände sen?

Min teori är att Rasks far kom över videon, och bytte den mot en benso eller en öl.. sen användes den för utpressning, och när Rask inte betalade så laddades videon upp på internet, för "evigt".
Citera
2024-08-05, 15:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Min teori är att Rasks far kom över videon, och bytte den mot en benso eller en öl.. sen användes den för utpressning, och när Rask inte betalade så laddades videon upp på internet, för "evigt".
Inte en chans - men Rask vill att vi skall tro något sådant.
Citera
2024-08-05, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Nej Chrippa hittar inga lyckliga hormoner, men han kommer ju att ha kvalitativa minnen sen.

Han lär ju skynda på att njuta nu, tror hans twitch kanal ryker snart, det har kommit in många klagomål även twitch har gränser.
Citera
2024-08-05, 15:51
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag försvarar inte allt han gör.

Det ju vidrigt att du sitter och fantiserar om vad som kan hända i trosorna på en 58 årig tant .. Är du pervers på nån jävla vänster?

Jag håller med.

Eller jag tycker att han är kass... MEN.. får jag välja Chrippa.. så väljer jag sektbusters-chrille, framför kärring-chrippa som inte förstod att psykopater lever för att få andra att springa deras ärenden.
Han var ju själv en av kärringarna som sprang Jockes ärenden.

Nu står han iaf fri från att vara kärringen som han förr valde att vara, uppe i röven på storebror, i vått och torrt.
Citera
2024-08-05, 15:52
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:

Det var omtänksamt av utpressaren att ladda upp klippen med titlar som göder Rasks ego ("thick cock") och inte sprida dem vidare på ett mer illvilligt sätt. Om min Ockhamska rakkniv var lite vassare så hade jag nog ifrågasatt om den här snälla utpressaren faktiskt existerade.
Citera
2024-08-05, 15:52
Medlem
Citat:

Nähää nu skojar du med mig. Så galen kan väl ingen va!

Jag hoppas hur som helst att Therese känner att hon kan fokusera på det som är roligt!
Citera
2024-08-05, 15:54
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Nej, för de vet du inget om.
Det du beskriver är dina fantasier och de cirkulerar tydligen kring Chrippas kropp och gamla tanters trosor och underliv.
Det låter rätt avvikande för mig faktiskt -- framförallt att du så gärna delar med dig av dem.

Hur som helst är det här fel forumdel för det.

Chrippas kropp?? När har jag pratat om den?
Förutom användandet av testo. Och sen tror jag inte det händer så mycket i dina trosor förutom en och annan flytning. Annars är det nog torrt som fnöske så ha brandsläckaren nära till hands.
Låt nu rödvinet vara gammelhagga.
Citera
2024-08-05, 15:59
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Inte en chans - men Rask vill att vi skall tro något sådant.

MEN är han Rask Von Lillsnorre så känns det orimligt att han själv skulle ladda upp den, och avslöja det.

Eller?
Citera
2024-08-05, 16:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
MEN är han Rask Von Lillsnorre så känns det orimligt att han själv skulle ladda upp den, och avslöja det.

Eller?
Han själv tror ju att han har något extra att komma med. Det har han ju tjatat om länge.
Den allmänna uppfattningen bland de som sett klippen är att den är högst ordinär och inget skrytobjekt alls.
Citera
2024-08-05, 16:04
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Det var omtänksamt av utpressaren att ladda upp klippen med titlar som göder Rasks ego ("thick cock") och inte sprida dem vidare på ett mer illvilligt sätt. Om min Ockhamska rakkniv var lite vassare så hade jag nog ifrågasatt om den här snälla utpressaren faktiskt existerade.

Jag får iaf känslan av att detta inte är kul för Rask.. men sen om det är för att han laddade upp den själv eller för att lillsnorren syns, det är oklart.. men lillsnorren har han iaf så stora komplex över att han har drabbats av small-man-syndromet som gjorde att han skrev till Chrippa att lillsnorren visst är stor hahaa wtf
Citera
2024-08-05, 16:37
Avslutad
Citat:
Han själv tror ju att han har något extra att komma med. Det har han ju tjatat om länge.
Den allmänna uppfattningen bland de som sett klippen är att den är högst ordinär och inget skrytobjekt alls.

Redan från första början fick jag känslan av att han laddat upp det i smyg, utan frugans vetskap. Han hade stenkoll på visningsantalet för det göder hans ego. Han kanske gjorde det under tiden han fortfarande söp som en tok och omdömet inte var det bästa.
Själv har jag svårt att se att Någon fru vill bli filmad sådär.
Citera
2024-08-05, 16:49
Bannlyst
Citat:

Jag tror att den är aningen större än medel i Sverige men inte direkt något att skryta med. Jag har känt ett par personer som bokstavligt talat hade kukar som 50 cl:s läskflaskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in