Citat:
Ursprungligen postat av
stilicho
Tänk att du fortfarande minns vad den rysshoran sa flera timmar senare. Hen måste verkligen haft bra argument om de fortfarande gnager hos dig.
Inte som motargument, men väl som en förklaring om hur jag fungerar. Jag skulle gärna vilja ha vetskap, så när jag sitter och läser ett inlägg i denna tråd så börjar jag i bland att googla, ta reda på om det stämmer eller ej.
Våra kära ryssjävlar har mera en tendens att haspla ur sig någonting för att bara testa vattnen så att säga, se vad som fungerar, se vad andra mer resonabla människor inte svarar på. (Mig inberäknat)
Så ja, vad den Rysshoran sade gnager fortfarande i sinnet på c.diver skuller jag tro. Men då dom är orcher, mot varje naturlig ordning. Så tar det tid innan man hittar det rätta svaret.
Låt mig ge dig ett motargument på samma tema. -I hela tråden så har du stått på Ryssarnas sida. Varför skäms du inte över att vara en barnamördare? (Det här kommer dels göra dig konfunderad, men det kommer även ta dig mer tid att hitta på goda motargument, än vad det tog mig att påstå någonting som jag precis hittade på)