2024-08-05, 15:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag ställer mig mycket skeptisk till att han har mycket pengar att lägga vad han vill göra. Han är en sån som slösar allt. Det kommer in på kontot i Dubai, där han har en del, annat har han på någon annan bank i Europa. Han har ju pratat om att han vill bo i Monaco men det har han inte råd med. Han leker jetsetare men jag känner sekundärskam av det. Pinsamt!
Han verkar trivas med att "leka jetsetare" - och lyckas han med det utan att han har pengar så är han ju bara att gratulera.
Senast redigerad av micro113 2024-08-05 kl. 15:25.
Citera
2024-08-05, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
För att han inte har råd att leva det livet han vill. Han är en tattare, nolla. Han lever ett liv på flykt. Maskerat som om han ”lever livet och njuter”. Dom som har behov av att visa upp ett lyckligt liv och mycket pengar är tyvärr de som inte har något av det.

Är du ordförande i chrippas fanclub?

Vi som känner till hans inre och ljuvaste drömmar vet att han vill bo i Monaco och ha vänner där som är kändisar. Han vill svassa runt med dem och äta på lyxkrogar och gå på stora privata fester, ha en lyxjakt med 10 besättningsmän, jag menar han skulle använda upp allt hahaha
Citera
2024-08-05, 15:24
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nja jag tror inte det är lagligt att hänga ut folk när de är i en situation som är ganska privat bara för att man hittade det i ett kuvert på Olof Palmes Gata.
Det är stor skillnad på och om du ser en bild som någon smällt upp på stora plakat i stan.
Filerna låg ute på publika sidor. De var inte privata.
Citera
2024-08-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han verkar trivas med att "leka jetsetare" - och lyckas han med det utan att han pengar så är han ju bara att gratulera.

Ja ja att leka kostar inget. Stort lyckligt barn han är, dubbelgrattis Chrippegubbe!
Citera
2024-08-05, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ja, men den anmälan skulle ha gjorts när nån laddade upp videon.

Det är falskt att hävda att Chrippa spred den eftersom uppladdaren är den som spred den.

Rask har uppenbarligen iq som en mås, och tänkte istället att han väntar och håller koll på visningsantalet, för att sen skylla på den första som uppmärksammar videon som han själv har varit bäst med att uppmärksamma/sprida... medans uppladdaren får gå fri.

Det är nästan som att Rask skyddar uppladdaren genom att lägga fokus på Chrippa som tydligen bär skulden för uppladdningen som var olaglig ju.. men om Rask laddade upp den själv så hade han anmält Chrippa och flyttat fokus från utredning om vilket ip nummer som laddade upp brottet.. vilket polis hade luskat i.

Ja som sagt det är bara och vänta och se vad som sker här näst.
Citera
2024-08-05, 15:27
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Nja jag tror inte det är lagligt att hänga ut folk när de är i en situation som är ganska privat bara för att man hittade det i ett kuvert på Olof Palmes Gata.

Hängde Chrippa ut Rask för att han kommenterade på nån annans kommentar om en video som en tredje person laddade upp?

Den som hängde ut Rask är uppladdaren av videon.. inte folk som har åsikter om videon efter brottet med uppladdningen begicks.
Citera
2024-08-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ja ja att leka kostar inget. Stort lyckligt barn han är, dubbelgrattis Chrippegubbe!

Tror inte den där ”lyckan” kommer vara så länge till, snart kommer allt säkerligen rasa med en jäkla fart.
Citera
2024-08-05, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Hängde Chrippa ut Rask för att han kommenterade på nån annans kommentar om en video som en tredje person laddade upp?

Den som hängde ut Rask är uppladdaren av videon.. inte folk som har åsikter om videon efter brottet med uppladdningen begicks.

Jag vet inte, jag försöker hänga med så gott jag kan. Det går kanske inte så bra.

Vem är uppladdaren av videon? Vad hände sen?
Citera
2024-08-05, 15:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Jag misstänker att du är kvinna på sättet du resonerar. Du blir säkert fuktig i trosan när du fantiserar om ett liv tillsammans med anabolatorsken så som du försvarar allt fel han gör med näbbar och klor.
Jag försvarar inte allt han gör.

Det ju vidrigt att du sitter och fantiserar om vad som kan hända i trosorna på en 58 årig tant .. Är du pervers på nån jävla vänster?
Citera
2024-08-05, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Tror inte den där ”lyckan” kommer vara så länge till, snart kommer allt säkerligen rasa med en jäkla fart.

Nej Chrippa hittar inga lyckliga hormoner, men han kommer ju att ha kvalitativa minnen sen.
Citera
2024-08-05, 15:31
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Ja, Chrippa behöver inte åka fritt fall på Liseberg. Det fallet han kommer uppleva kommer att vara betydligt häftigare.
Citera
2024-08-05, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag försvarar inte allt han gör.

Det ju vidrigt att du sitter och fantiserar om vad som kan hända i trosorna på en 58 årig tant .. Är du pervers på nån jävla vänster?

Du försvarar ju också psykopatdvärgen i Kreml, så dina preferenser är ju lite eljest...

När jag var ung var jag avundsjuk och förbannad på spännbögar som fick knulla bara för att de var dumma i huvudet, men nu ser jag mest ut som den här och är medveten om att de flesta av dem är djupt olyckliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in