Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Jaha, så du är en av dessa ädla personer som anstränger dig så för att skydda en grov brottsling, som för övrigt redan är polisanmäld.
Du menar jag gör mig skyldig till brottet skyddande av brottsling? Jag tror inte att undanhållandet av X antal skärmdumpar skulle få en tingsrätt att döma mig till det brottet. Du kanske online anser att jag gör mig skyldig till ett brott, utan att jag blivit anmäld eller att ärendet tagits upp i en rättegång?
Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Och nu har de ju, enligt tråden här, skrivit detta med sitt eget namn online, och enligt uppgift i tråden lämnat det offentligt på internet i upp till ett par veckor. Så ditt gnäll om att de inte vill bli sedda med namn online är ju bara löjligt.
Nej, du kan inte säga vem som skrivit vad och ej heller vad som skulle varit olagligt att skriva. Hur menar du? Det är möjligen så att Facebook-gruppen har dessa raderade inlägg, eller så sparar Facebook inte sådana inlägg ifall de raderas. Det är möjligt även för gruppen Essie ska hem, att ta skärmdumpar på diverse inlägg, det vet ju inte du.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Men det är ju verkligen nobelt av dig att du plötsligt är så mån om att sanningen inte skall spridas här på Flashback, för att skydda grova brottslingar

Återigen ställer jag frågan till dig ifall du tror att ett sådant agerande håller i en tingsrätt, så att jag blir dömd till skyddande av brottsling? Däremot verkar du beskylla mig online för att begå brottet skyddande av brottsling, ja är det inte märkligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashmaner
Återstår dock frågan varför pappan skall skyddas!?
Vem skulle sagt att pappan skall skyddas och varför det? Du får nog citera det i så fall, jag har inte sett något sådant.