Citat:
Ursprungligen postat av
OtursAktivist
Troligtvis är det sadism eftersom de hetsar varandra och skrattar åt dödsångesten, skräcken.
Jag tycker att man läser in för mycket i deras beteenden. Att vilja kontakta mamman kan till exempel ha varit en fråga om sadism. Kanske till och med en del av motivet till det hela att det finns ett agg mot modern. Mamman kanske sagt något eller träffat flickorna i något sammanhang och haft t.ex sitt ansiktsuttryck hon har i någon video. För sjuka människor så kan det trigga då paranoida föreställningar är vanligt efter trauman och i det avläses varenda detalj i ansiktet på andra. Även vid psykoser är det vanligt men också vid personlighetsstörningar. Jag har hört att narcissister avläser minsta lilla i ansiktet hos andra men min erfarenhet är att de är lite sämre på sådant. Psykopater kan sedan inte känna igen vissa känslor såsom rädsla eller fasa i en del fall.
Jag tvivlar på att det är av goda skäl såsom ångest den ena flickan pratar om att hon ville ha mammans nummer för att ringa och meddela att Emilia var död. Den här sortens människor ljuger dagligen om smått och stort. Att fabulera och förvränga saker är något de behärskar sedan tidig ålder. Om hon uttryckt att hon ville ringa mamman kan det ha varit för att få höra mamman skrika rakt ut eller för att få triumfera över att flickan är död.
Människor som är struliga får struliga barn. Kan det finnas någon koppling mellan föräldrarna till de här struliga barnen? Vilken flicka var 15? Malek eller vad hon heter? Kan hon ha varit avundsjuk på Emilia för att Emilias mamma kanske hade en bättre relation till sin dotter än vad hennes mamma erbjöd henne?
När den här sortens människor gråter, då gråter de för deras egen skull.
Det är helt sjukt att hon säger att hon ville ringa mamman
Skulle hon säga då att vi har dödat Emilia och hon ligger bunden där ute
Hade hon haft nån form av ånger så hade hon ringt 112 /polis och ambulans
Hon ljuger så barnsligt genomskinligt så det låter löjligt