2024-08-04, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Inte länge sen nån länkade en kort på 8sek också som inte tillhörde den första på 40sek. Kolla någon timme bakåt i tråden

Hängde inte riktigt med. Den som är på 8sek, är den du mena som var en timme bakåt ungefär? Den ser jag? Minns du på ett hum hur länge sen du såg den på 40 sek?
Citera
2024-08-04, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2Pacc
Hittade! https://gofile.io/d/YWn7BI Här skriver en av tjejerna som är misstänkta

Användaren din.bby00 på Insta är absolut Melak och har följarskap med Rafaella.
Nu skriver dom ju jävligt illa, men tolkar det som att det filmats när Rafaella skar halsen av E, vilket inte verkar varit förankrat med Melak.

Melak verkar också fortfarande leva i tron att det inte var meningen att döda. Men som tidigare skrivits i tråden så är det rätt tydligt på tidigare delade klipp att Rafaella nästan får lägga band på sig för att inte omedelbart börja hugga henne.

En vacker dag kommer Melak förstå att hon goade sin kompis in i en dödsfälla och att hon själv blivit lurad av Rafaella.
Planen var aldrig att bara slå henne.
Citera
2024-08-04, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan85
Hängde inte riktigt med. Den som är på 8sek, är den du mena som var en timme bakåt ungefär? Den ser jag? Minns du på ett hum hur länge sen du såg den på 40 sek?

Den finns länkad tusen gånger i tråden.
Citera
2024-08-04, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arlagatan
Usch, det var ganska hemskt det lilla man såg. Hoppas de anhöriga aldrig ser filmen. Synd att gärningsmännen inte kan straffas för de är "barn".
Skulle detta varit amerika så skulle barnen kunna sitta livstid fängelse men eftersom vi är i sverige och staten är små fittor som inte vågar göra något så blir de ett soc möte sen hejdå
Citera
2024-08-04, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fistar-Stig
Användaren din.bby00 på Insta är absolut Melak och har följarskap med Rafaella.
Nu skriver dom ju jävligt illa, men tolkar det som att det filmats när Rafaella skar halsen av E, vilket inte verkar varit förankrat med Melak.

Melak verkar också fortfarande leva i tron att det inte var meningen att döda. Men som tidigare skrivits i tråden så är det rätt tydligt på tidigare delade klipp att Rafaella nästan får lägga band på sig för att inte omedelbart börja hugga henne.

En vacker dag kommer Melak förstå att hon goade sin kompis in i en dödsfälla och att hon själv blivit lurad av Rafaella.
Planen var aldrig att bara slå henne.
Kan du förklara lite? Vilka är tjejerna i videon och vad spelar dom för roller? Vem är tjejen som slår henne och vem är de som filmar? Jag har så många frågor men verkar som att alla vet lika mycket som mig just nu
Citera
2024-08-04, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan85

Oj den dök upp för 2 dagar sen o har delats flera gånger. Låg en länk i trådstarten men den kanske inte fungerar längre. Men det är många i tråden som sitter på den så be nån som har den skicka till dig i DM. Bättre än o sprida i tråden.
Jag raderade den direkt efter jag kollade.
Citera
2024-08-04, 02:27
Medlem
Citat:
Kan du förklara lite? Vilka är tjejerna i videon och vad spelar dom för roller? Vem är tjejen som slår henne och vem är de som filmar? Jag har så många frågor men verkar som att alla vet lika mycket som mig just nu

Men snälla läs i tråden!! Testa o läs sammanfattningen!!! Eller har du läst iaf en artikel om fallet???
Citera
2024-08-04, 02:29
Medlem
Den misstänkte 15 åringen fyllde 15 i slutet av juni. Hade det skett en månad tidigare hade hon sluppit straff.
Citera
2024-08-04, 02:31
Medlem
Ju mer som framkommer från det här fallet desto sjukare verkar tjejerna vara.
Min bild är att Rafaella har komplex.
I sina sociala medier har hon extremt lite bilder och har till och med suddat ut ansiktet på bilder hon har på Facebook.
Hon ser också väldigt liten och outvecklad där, så kanske något äldre bild. Icke desto mindre, hon ser sig knappast som jämlik utseendemässigt med andra tjejer.

Därför tror jag förolämpningar från en objektivt snyggare och mer utvecklad tjej som E kan utlösa saker som i kombination med de beskrivna raseriproblemen kan vara grund för en sån här sjuk sak.
Min tes är att Rafaella har varit drivande i detta.

Melak har uppenbart goat E. Frågan är om hon hade gjort det om hon förstått att det skulle bli ett mord?
Kanske. Kanske inte.
Men hon har i vilket fall sett till att E kom till en plats där Rafaella var. Uppenbart ovetande om att hon skulle vara där.
Annars kanske hon inte hängt på.

Jag tror Rafaella hela tiden varit inställd på att döda Emilia. Jag är också rätt säker på att det är hon som huggit i halsen.

Att man sen delar videor till vänner osv och R ringer och berättar alltihop för sitt hem antyder ju att hon inte ens bryr sig om konsekvensen.
Som hon ju vet är noll. Det är nästan en status-grej för henne.

Melak kanske är något mer nedbruten och vill ringa Es mamma. Vilket säkert kan tolkas som någorlunda mänskligt, men också rätt jävla sjukt och vittnar väl om att hon inte riktigt fattar hur störd grej dom faktiskt gjort.

Hade jag varit släkt med E hade jag på fullt allvar varit beredd att ta livstid för att ge dessa två monster vad dom förtjänar.
För det är människor som borde vara socialt acceptabelt att tortera.
Citera
2024-08-04, 02:35
Medlem
Citat:

Min tolkning (som kan vara fel) är att i filmen som är 40 sekunder lång så är det Rafaella som håller i kniven, pratar aggressivt och hotfullt och är pådrivande. Det är nästan som att hon dirigerar den andra till att puckla på E.
Man får lite känslan av att Rafaella ser det som lite extra förnedrande att få Melak att både goa och spöa E, som ju skulle vara hennes kompis.
Citera
2024-08-04, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Men snälla läs i tråden!! Testa o läs sammanfattningen!!! Eller har du läst iaf en artikel om fallet???
Jag frågade vilka för jag inte visste och är lat och orkar inte läsa hela tråden
Citera
2024-08-04, 02:47
Medlem
Ni pratar om nån väska som de går iväg med. Emilia hade med sig en väska med kläder i då hon verkligen trodde att hon skulle på party och sova över där. Så det är nog den väskan ni pratar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in