Citat:
Ursprungligen postat av
sOBEr
Usch vad elakt! Kul ändå att du googlade fram "debila" på synonymer.se eller liknande🤣 Du är en pajas gubben och det vet du. Om du inte vet så.. Ja. Då vet du det nu vilket kan hjälpa när du ska söka jobb osv.
Jag kan ge dig att jag inte orkade gå tillbaka och kolla exakt vad du skrev, men det var absolut nära nog och du var dum, dålig och hade feeel såklart.
Som jag tidigare skrev så vet jag eg inte vad jag tycker om karln. Jag har aldrig träffat honom, han verkar ömsom ok, ömsom lite väck osv. Däremot haaatar jag trådar som denna där folk (som gissningsvis ofta är skräp!) sitter och dömer andra bara för skojs skull. Ingen i den här tråden tjänar ett piss på att gnälla och skita på Rask, men ändå gör ni det! Ni tjänar inget på det, era familjer (ja, många av er har säkert inga familjer) tjänar inget. Hans barn som ni tycker så synd om stundtals mår ju såklart skit av det. Ändå gör ni det! Sjukt, dåligt, elakt och jävligt onödigt tycker jag! "Vi får gör det därför pissar vi på allt som vi inte älskar". Punkigt, men otroligt sympatiskt och otrevligt. Skaffa dig ett liv med folk du känner och bryr dig om. Skriva skit på nätet om andra som syns på nätet hjälper ingen och du kommer tillslut själv gå under och dö ensam. Jag har (som jag skrev i en tidigare post tror jag) bara en dag kvar på semestern. Sen är det tillbaka till jobb, fru, barn, lånnä, sommarstugor, bilar och allvar så.. Shoot! 😀
Och med andras olycka (vilket absolut inte borde vara poängen med den här diskussionen med tanke på allt skit ni spyr ur er!) menar jag såklart dennhär skiten med den halvskabbiga videon som läckt ut..
Det minsta rask med lite. task kan göra för att skydda sina barn är bara att stänga ner sitt skit, och förklara att han har 3 barn och en fru att skydda så mycket som möjligt.
Sen detta med hans barn och ifall dom har sociala medier tror jag mest handlar om att telefoner är inget rask med liten task lägger pengar på.
Han skryter om hur stolta hans barn är för deras pops är känd youtuber. Tror det är 4-5 år gammalt.
Så nog fan vet grannarna om det nu om inget annat.
Snyggt rask med liten task, riktigt alpha!