Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-08-03, 19:23
Avslutad
Debatt 4:e eller den 10:e

Trump och Harris är oense, måste bli enorma
tittarsiffror när det blir dags för drabbning.

Harris: Trump är rädd och springer till Fox News”
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/spenderat-hundratals-miljoner-ar-inte-rattvist-/
Citat:
Han måste sluta spela spel och komma till debatten den 10 september så som han redan kommit överens om”, fortsätter Tyler enligt AFP.
Citera
2024-08-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitlibs
Trump och Harris hade inga schemalagda debatter utan det var med Biden. Vågar inte Harris nu?

Trump vågade bara debattera mot Biden med andra ord.
Citera
2024-08-03, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Debatt 4:e eller den 10:e

Trump och Harris är oense, måste bli enorma
tittarsiffror när det blir dags för drabbning.

Harris: Trump är rädd och springer till Fox News”
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/spenderat-hundratals-miljoner-ar-inte-rattvist-/
Varför vågar Harris inte debattera den 4:e då? Deras försök till gaslightning är patetiskt!
Citera
2024-08-03, 19:29
Medlem
Är detta Trumps kampanj video inför debatten?
https://x.com/RonFilipkowski/status/1819672171473506534
Citera
2024-08-03, 19:33
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
”Jag spenderade hundratals miljoner dollar, tid och ansträngning på att kämpa mot Joe, och när jag vann debatten slänger de in en ny kandidat i ringen. Det är inte rättvist, men det är vad det är. Oavsett, annan kandidat eller inte, deras dåliga policies är desamma och det kommer bli väldigt tydligt den 4 september.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/spenderat-hundratals-miljoner-ar-inte-rattvist-/#:~:text=%E2%80%9DJag%20spenderade%20hundratals,de n%204%20september.
Trump är verkligen konstig. Först håller Trump på o går an om hur gammal och gaggig Joe Biden är men när Joe Biden byts ut är han inte nöjd. Tvärtom så tycker Trump att det är orättvist. Det kan inte bli så mycket tydligare än så; Trump är livrädd för att debattera mot Kamala Harris.
Citera
2024-08-03, 19:39
Medlem
Harris säger att det är den 10: onde som gäller på ABC News som planerat. Varför är rubriken felaktig? Idioti
Senast redigerad av Reraised 2024-08-03 kl. 19:49.
Citera
2024-08-03, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Harris säger att det är den 10nde som gäller på ABC News som planerat. Varför är rubriken felaktig? Idioti
Någon mod har ändrat rubriken. När jag startade tråden gällde den 10:e.
Citera
2024-08-03, 19:42
Medlem
Avtalet om debatter vad med BJ.
Att Harris skulle ta hans ställe ingick inte i uppgörelsen, det är alltså ingen debatt som någon "flyr" ifrån.
Tidningarna i världen visar igen att de endast är vänsterns nyttiga idioter.

Harris har däremot avböjt en inbjudan om debatt och är således den som flyr.
Citera
2024-08-03, 19:43
Medlem
Citat:
Så varför vågar inte Harris debattera? Om hon nu kommer att vinna så stort?

Harris är med på att debattera under de förutsättningar som Trump varit OK med, men som han nu backar från.
Jag har aldrig sagt att Harris, eller Biden, kommer vinna stort, kan lova att du inte kommer hitta ett inlägg där jag skrivit det. Du verkar ju dock väldigt säker att Trump kommer vinna, om han har så mycket mer stöd än Harris, så är det märkligt att han behöver ändra förutsättningar för debatten.
Citera
2024-08-03, 19:43
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Så varför vågar inte Harris debattera? Om hon nu kommer att vinna så stort?

Enda sättet honem skulle vinna i debatten, är när CNN klipper runt i allt till honems fördel, som vanligt.
Det är därför Kamelen inte vågar ställa upp på debatt hos Fox News, för de kommer inte klippa och klistra debatten.
Citera
2024-08-03, 19:44
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Någon mod har ändrat rubriken. När jag startade tråden gällde den 10:e.

vill minnas jag såg en mod posta om det tidigare i tråden om titel-bytet.
Citera
2024-08-03, 19:56
Medlem
howdie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Enda sättet honem skulle vinna i debatten, är när CNN klipper runt i allt till honems fördel, som vanligt.
Det är därför Kamelen inte vågar ställa upp på debatt hos Fox News, för de kommer inte klippa och klistra debatten.
Debatten ska inte hållas på CNN. Hur menar du att de klipper och klistrar när det är lajv? Hände det senast mot Biden? 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in