Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Eftersom du inte tror att där finns någon desinformation i tråden från pro-ukrainsk sida så är du lönlös att diskutera med. För eventuella intresserade Flashback-läsare, så kan jag ge några exempel från tråden:
- Massor med länkar om Putins vacklande hälsa
- Ryska ekonomiska kollapsen - Från Arccosinus som minsann jobbat väldigt mycket i ryska fabriker
- Zergrush återkommande påståenden om miljoner [sic!] döda ryska soldater
Moderatorer som sitter och bedömer postningar utifrån sin verklighetsuppfattning fungerar inte, speciellt när de inte är mer kompetenta än skribenterna.
Du har tappat kontakten med verkligheten, när du sitter och gnäller här över moderatorer. Återkommer till det.
Jag kan också lista medlemmar som oavbrutet postar sin sk verklighet. De finns fortfarande kvar i tråden:
borskungen, plastdunkk, akademikerfyllo, Boxer123, Hultanbultan, Dickefix, Vattendealaren, Flogistoneter, Odenplan69, RobbanUC, Charlatanery-end.
Några ex på dina kollegor som sprider sin propaganda och fortfarande finns kvar. Ryssapologeter.
Jag kan göra listan längre.
Dina inlägg har oftast varit i fel forum. Ett återkommande fel av dig, där du återkommande postar samma sak på nytt, på fel ställe. Euromaidan är ett ex. Har egen tråd.
Men för en så smart person som du, borde detta inte vara så svårt att förstå. Eller?
Slutligen. Din kommentar om att moderatorer inte är kompetenta. Ditt påstående faller platt, då du inte kan ha någon kunskap om de som personer, bakgrund eller källor som de använder. Du gillar inte deras beslut, för du vet bättre.
Med din posthistorik och inlägg här, målar du en bra bild av dig själv som urtypen som narcissist.
Du har rätt och alla andra har fel. Du vet bäst.