Citat:
Ursprungligen postat av
Ulf-Knulldell
Det sista jag ser innan DMT't tar över totalt är ett träd som står utanför mitt sovrumsfönster. Jag sitter på sängkanten och det är mörkt ute så trädkronan är en svart skugga, i trädkronan börjar ett gethuvud formas med en svag hint av ett pentagram i rött som följer huvudets kontur. Typ som ett metal album..
Blod börjar rinna från dess skalle och ett slags mörkt orgelljud börjar brumma och pulsera, det överröstar allt annat.
Jag förflyttas till en slags kyrka i gotisk stil, kyrkan är svart och delvis raserad. Jag flyter igenom katedralen fram emot ett altare, vid altaret sitter en kvinna på en tron kantad av pålar med spetsade bebishuvuden på. Det är blod överallt...
Vid sin sida har hon en naken, deformerad, mänsklig gestalt som ser ut som någon slags cpskadad/downsig/utvecklingstörd sak som stönar och dreglar ut en svart sörja ur munnen.
Hon stirrar på mig med ett snett leende och helt plötsligt uppenbarar sig "getguden" bakom henne, svävandes i luften, hållandes i någon slags spira. Underdelen av kroppen är en get, med hovar, men med en mänsklig torso och med ett gethuvud.
Plötsligt hör jag en röst som säger:
-Det här finns också, vi finns också. Du är i vår domän och här krävs blod, ditt blod, du är offergåvan.
Jag vet inte riktigt vad som hände sen, men när jag kom tillbaka så vart jag rejält skakad. Nästan traumatiserad och jag har inte rört DMT sen dess..
Har du läst den satanistiska "bibeln"?
Låter inget vidare usch.
Jag har aldrig fått se satan på det sättet utan mer såhär.
Är du ung så är den gammal
Är du snäll så är den ond
Saknar du t.ex 5 fysiska kroppar, så har den 5 "fysiska" kroppar.
Kollar du framåt, så kollar den bakåt mot dig
Är du högst upp i rummet, så är den nedanför dig
Är ditt rum ljust och du befinner dig på insidan; så är den ute i mörkret på utsidan.
Är du den manliga energin, så är den andra energin den kvinnliga.
Är du jaget, så är den inte jaget.
Är den inzoomad, så är du utzoomad.
Finns det inget djup på dens sida, så har du ett sjukt djup /flera dimensioner.
Osv.
Detta påminner mycket om yin och yang.
När dessa två motsatta världar sedan slås ihop och möts i en mer psykisk- och fysiskt sammansatta värld, det är då svårighetsgraden ökar. Du måste vara intelligent för att räkna ut vart satan/ondskan befinner sig eftersom den förklär sig, och kan ta sig in i fysiska saker + människor med svaga psyken och därefter påverka dig genom att manipulera dem. Den kan även försöka ta sig in i dig psykiskt, men har aldrig lyckats med mig hittills. Har överlistat den otroligt många gånger, men man blir attackerad titt som tätt. Ibland är det mycket mycket trovärdigt och den kan få dig att känna dig totalt maktlös. Tänk dig som att du möter den äckligaste stördaste psykopaten som finns i den här världen; som dessutom har ett överdrivet stort maktbehov över dig och som vill döda all din frihet och glädje.
Skulle ändå vilja säga att de människor som njuter av att skada andra påminner mycket av denna typ av energi, det finns bara ett sätt att få bukt på problemet.
Samla ihop dem du älskar, styrk varandra, samarbeta och gör er redo för krig..
Överlista ondskan som predikar om "godhet" men visar något helt annat / eller döljer sitt sanna jag. Låt inte er rädsla och förvridna syn stoppa er.
Inte ens fred kommer gratis, utan tänk alla våra förfäder som dött för den värld vi har idag. Sänk aldrig ert skydd, och beredskap. En perfekt värld med fred finns inte sålänge ondska finns. Ondskan är till för att förgöras likt den förgör dig. Står någon med en kniv mot din strupe, inte fasen skall du be den snällt om att lägga undan kniven. Gör motstånd! Var inte dum-snäll. Det leder dig bara in i klorna på djävule.n och du är den som kommer förlora i slutändan.
De kan trampa över ditt lik för att vinna pengar och status. Glöm inte det. De kan ta över din kropp för att sprida sin smitta- likt virus. De skiter I om du lider, så länge de själva kan få fördelar av situationen.
Låt magkänslan vägleda dig. Tillåt inte skit. Utsätter någon dig för svineri och djävulskap, låt det ha ett pris. Blir du attackerad, så vet du att du har något som den andra jäveln vill ha, slåss för att behålla det! Även om det så är din status och rykte.