2024-07-31, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Skrämda 😂😂😂 Jo tjena.
För mig låter det som barn som leker rävar i skogen. Har googlat och det mesta verkar bara fejkat.
verkar fake? foxtrot låg bakom minst 10 mord bara under 2023 innan splittringen
Citera
2024-07-31, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g11
verkar fake? foxtrot låg bakom minst 10 mord bara under 2023 innan splittringen

Ja, av små wannabe gangsters som inte vet hur man hanterar vapen. Skjuter utan att sikta, klart personer dör.

Hur farliga är dessa rävar face 2 face är en annan fråga dock…
Citera
2024-08-02, 18:29
Medlem
Citat:
Ja, av små wannabe gangsters som inte vet hur man hanterar vapen. Skjuter utan att sikta, klart personer dör.

Leta upp som o ta reda på det din pajas till internetgangster
Citera
2024-08-02, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Route-66
Leta upp som o ta reda på det din pajas till internetgangster

Jag är ingen gangster, och aldrig påstått det.
Jag känner inte heller några ”rävar” därav jag bad om att få DM ifall någon gängmedlem skulle kunna skriva, då jag har en del frågor.
Jag är däremot helt orädd för dessa rävar, då jag är helt övertygad om att de är ofarliga grabbar som leker. Tänker typ sent 90-tal när man hade sånt handtag på cykeln som gjorde att det lät som cross, du vet? Sånt är absolut inte skrämmande.
Citera
2024-08-03, 09:40
Citat:

Med vapen som man är beredd att använda så det farliga individer. Det räcker någon har en kniv för det ska bli svårt oavsett storleken åldern på förövaren.
Ska du avväpnande som på film när du är ”face 2 face”?
Rädda pojkar som käkar piller och har vapen är alltid farliga.
Citera
2024-08-05, 13:05
Medlem
Citat:
Jag är ingen gangster, och aldrig påstått det.
Jag känner inte heller några ”rävar” därav jag bad om att få DM ifall någon gängmedlem skulle kunna skriva, då jag har en del frågor.
Jag är däremot helt orädd för dessa rävar, då jag är helt övertygad om att de är ofarliga grabbar som leker. Tänker typ sent 90-tal när man hade sånt handtag på cykeln som gjorde att det lät som cross, du vet? Sånt är absolut inte skrämmande.

Som jag sa internetgangster
Citera
2024-08-05, 14:27
Medlem
Citat:
Som jag sa internetgangster

Du läser inte ens vad jag skriver eller frågar om…

Hur kan små pojkar som leker rävar vara farliga ifall man möter de f2f? Oftast är det snorungar med soft airguns eller vattenpistoler som springer runt och hotar folk. Förklara istället vad som är så dunder farligt? Bevisa att jag har fel
Citera
2024-08-05, 16:06
Medlem
Citat:

Hur kan små pojkar som leker rävar vara farliga ifall man möter de f2f? Oftast är det snorungar med soft airguns eller vattenpistoler som springer runt och hotar folk. Förklara istället vad som är så dunder farligt? Bevisa att jag har fel

Du verkar helt verklighetsfrånvarande pajas
Citera
2024-08-05, 16:37
Medlem
Citat:
Du verkar helt verklighetsfrånvarande pajas

Jag går inte på propaganda om att Foxtrot skulle vara farligt. Du får givetvis tro vad du vill. Tänker inte sjunka på din nivå och gå med personangrepp, eller leka tuff bakom skärmen som du gör.
Citera
2024-08-05, 18:44
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:

Dom är fulla med droger. Har noll konsekventänk och har vapen. Det räcker för mig iaf.
Citera
2024-08-08, 19:54
Medlem
Sitter eller är han ute Räven? sägs ju jobba för Iran numera... men samtidigt styra Foxtrot...`?
Citera
2024-08-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elux
Sitter eller är han ute Räven? sägs ju jobba för Iran numera... men samtidigt styra Foxtrot...`?
Han är fri och söta lilla jordgubben ryker snart. Det är så mycket lättare komma undan polis i Turkiet än Kurdistan. Jordgubben kommer snart smakat på sista jordgubben. Det ligger inavel i hela släkten då det verkar vara normalisera att gifta sig med kusiner OCH INGET ANNAT (AS GARV)
Lägg av med anhöriga attackerna då jordgubben alltid misslyckas och är lika misslyckad där som i sin andra kriminalitet. Folk verkar råna hna gång på gång.. Ingen respekterar han jämfört med RÄVEN. Det bör säga en hel del, jordgubben stupar snart. Må han lida tills dess h e h e h e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in