Jag håller med i din syn ang inhemsk terrorism. Å växande SD siffror är ju ingen hemlighet eller förvåning för ngn annan än PK polisen.
Gillar ändå att Tuffe Uffe försöker få stopp på medborgare lotteriet med tuffare krav mm. Bara hoppas det går igenom. Krävs en sådan förändring för att vi ska få vårt land på köl igen.
När de andra partierna tar tag i den problematiska asylinvandringen och brottslighet som kan botas med tillbakadragna medborgarskap mm, så kommer SD, som är ett skitparti med brunsossar i övrigt, tyna bort. Samma sak hände med miljöpartiet, när de andra tog tag i miljöfrågor på allvar blev de irrelevanta. Exakt samma mekanismer.
Vem är ” Greven” som sägs bo bara några hundra meter från Uffe? Var bor han? Jag har en bekant som bor i centrala Strängnäs och har ingen lust att se henne sprängd i luften för att hon råkar bo ” på fel plats”!
Vem är ” Greven” som sägs bo bara några hundra meter från Uffe? Var bor han? Jag har en bekant som bor i centrala Strängnäs och har ingen lust att se henne sprängd i luften för att hon råkar bo ” på fel plats”!
Om*r Bel*wni. Blev för någon månad sedan dömd till fem års fängelse.
*=a
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!