Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Ah, så du menar att mannen attackerar kvinnan av "instinkt" och denna manliga instinkt är kvinnans fel?
Kan du definiera "instinkt" för oss?
Nej, björnen gör det. Typ, den är hungrig och ser kvinnan som mat, den skyddar sin björnunge, eller bara blev rädd när den satt på sketan och kvinnan överraskade den.
Men skulle en man anfalla måste ju kvinnan ha gjort något aktivt för att provosera mannen. Typ tittat på honom på fel sätt eller haft ett plagg som män finner sexigt, kanske rent av sagt hej vid mötet.