2024-07-30, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orgelnisten
Länk?

Fick på Snapchat
Citera
2024-07-30, 15:03
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Kan säga att det finns video vad de utsätter Emilia för inne i en av vagnarna. Hemskt hemskt 😭💔

Ska du verkligen titta på sådant 💔

Beklagar ännu en gång er förlust.
Citera
2024-07-30, 15:05
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Fick på Snapchat

Så "chattgruppen" var på Snapchat?

Har de förhört alla de andra som var med i den?

Vet du hur många de var i den utöver MGM1 och MGM 2 och M*y*?
Citera
2024-07-30, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Exakt. Soc gav henne ett ansvar dom redan visste att hon inte klarade av.
Nog har mamman själv uppgivit att de vistats tillsammans på utredningshem ganska nyligen och då bör det bedömts att mamma skulle klara av några veckor hemma dessutom var det väl ett familjehem E skulle till snart inte SiS . Det låter lite som att det fanns tanke om att flickan snart skulle få flytta hem inte minst med att inreda ett rum med nya möbler
Citera
2024-07-30, 15:12
Medlem
Citat:
Fick på Snapchat

För din egen skull, undvik att titta på det där. Det är inte så du vill minnas din kusin.

Jag beklagar verkligen, det här är helt fruktansvärt </3
Citera
2024-07-30, 15:15
Medlem
Enheltvanligapas avatar
Citat:
Kan säga att det finns video vad de utsätter Emilia för inne i en av vagnarna. Hemskt hemskt 😭💔

Usch, vidrigt, beklagar din sorg.

Det stod också nånstans i tråden att det lagts upp en annan video, om det var i den gruppchatten eller ej vet jag inte, där mgm1 sitter och gråter medans mgm2 sitter och skrattar åt att E är död, har du sett den också?
Det vore intressant att veta när det klippet gjordes, om det finns ett sådant. Då vet man ju även om E lämnades död/döende, och att de var fullt medvetna om att de begått överlagt mord.
Citera
2024-07-30, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagvetintevad123
För din egen skull, undvik att titta på det där. Det är inte så du vill minnas din kusin.

Jag beklagar verkligen, det här är helt fruktansvärt </3

Min vän såg den jag vågar inte.
Citera
2024-07-30, 15:23
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Så fruktansvärt. Undvik att se den vad du gör!

Å andra sidan kommer ni veta vad som hände henne, vem som utsatte henne. Brottslingarna har filmat sitt dåd och ni slipper leva i ovisshet genom att närvarande skyller på varandra och det finns risk för felaktiga frikännanden.
Citera
2024-07-30, 15:27
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Min vän såg den jag vågar inte 💔

Förstår det 💔
Jag hade undvikit att titta på den om jag var du.
De bilderna kommer jaga dig för resten av ditt liv. Och du vill inte minnas Emilia så som hon såg ut när de mördade henne

Det är så tragiskt ❤️
Citera
2024-07-30, 15:28
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
På tal om att flytta en kropp, oavsett om den är död eller ej. Om en person är allvarligt skadad borde väl personerna som flyttat kroppen se rätt tilltufsade, smutsiga och blodiga ut. Möter man inte en enda själ på vägen som reagerar eller? Är ingen annan människa ute på hela vägen man har att gå? Eller fanns det en bil någonstans för att transportera dem därifrån efteråt? Eller hade de tid att byta om efteråt innan de gick därifrån? Eller tar man sådana vägar där man vet att ingen människa normalt befinner sig nattetid?
Hon ska både ha utsatts och hittats i en av de tomma vagnarna väl? Så inte flyttats.
Citera
2024-07-30, 15:30
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Fast det ena utesluter ju inte det andra. Så klart det var planerat att man lurade dit henne och skulle våldföra sig på något sätt. Frågan är om det var tänkt att hon skulle dö.

Sen känns ju tumult som utgångsläget. Hur blir det inte tumult om man försöker binda fast någon och har en kniv dragen. Det är väldigt sällan ett sånt här överfall går lugnt och städat till och att offret sitter snällt och inväntar nästa steg.
Om offret inte har någon flyktväg så kan ett hot med en dragen kniv räcka för att göra offret medgörligt och låta sig tejpas/bindas.
Citera
2024-07-30, 15:30
Medlem
Citat:
Min vän såg den jag vågar inte.

Väldigt bra att du inte har sett den. Undvik för allt du kan att göra det! Fint att du har vänner runt omkring dig som kan stötta dig och finnas där för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in