Citat:
Ursprungligen postat av
1891-019
Men hon kan ju lika gärna ha levt när dom lämnade henne. OM det stämmer att dom vid knivskärning kommit åt kroppspulsådern så lär det ha varit mycket blod vilket dom då borde ha förstått att det är livsfara. Men det vet man ju inte säkert.
Dom kommer hävda att:
1: hon skulle misshandlas inte syfte att döda
2: när dom lämnade henne levde hon
3: när dom lämnade henne va det inte jättemycket blod
Att inte följa kroppen kan ju också handla om att dom ville att hon skulle bli hittad o få hjälp.
Det kommer presenteras en kavalkad av tveksamma förklaringar i det här målet!
Emilias mamma dödade henne 200%!
Jag ser tråden fullt med ensamstående kvinnor med iq under 40!
Låt mig förklara så ni fattar va visa menar med att mamman e skyldig för hennes bortgång!
Mamman o Emilia går till en sjö för ta en promenad runt om sjön finns skyltar som visar att vattnet e fullt med krokodiler!?
Mamman ser skyltarna men ändå väljer o puta Emilia in i vattnet!
Så vems fel e det?
Mamman med alla sina beslut har förstört Emilias o lillebrors barndom o nu efter händelsen deras liv!
Hon valde o leva vidare knarka vidare med en man istället för o välja sina barn!?
Hon åldrades 20+ år på sina 35 på grund av droger cigg alkohol det kan vem som helst se på henne på bilder innan detta hände!
Hon valde födda en till barn när hon inte kunde ta hand om sin första!
Hon valde o leva livet vidare utan sina barn som de har inte funnits bara lite då då kolla på dem!
Hon släppte ut henne till hennes död utan att dubbelkolla nånting om vart hon ska o det var inte för hon ville att E skulle ha det roligt! Simpelt hon bryrde sig inte om E sen första dagen!
Jag vill att hon ska veta att hon e värre i mina ögon än mördarna!
Mördarna ville läxa upp en tjej som e inte från deras familj medan hon förstörde sina egna barns liv!
Min teori:
De slog henne ville sätta kniven i benen för hon ska fatta de menar allvar!
Men de e små o inte vet hur kroppen fungerar!
Jag som har varit kriminell vet att kniven kan enkelt gå för långt hon va en smal liten flicka kniven prickade pulsådran hon förblödde på 1,2 minuter mördarna försökte säkert stoppa förblödningen med tryck på skadan men de hade inte tillräckligt kraft för o lyckas E förlorade medvetandet tjejerna blev skiträdda sprang därifrån o lämnade henne för o mötta sitt öde som mamman med sina beslut skapat för henne!
Jag har levt en dålig liv själv skadat folk för jag hade exakt en samma typ av mamma som Emilia hade! Hon fick mig gå mot min pappa när jag va liten idag har jag ingen relation med henne bara med min pappa o han e bäst!
Kvinnorna måste börja ta sina ansvar de dags!
Låt Emilia villa i fred nu hon förkännade bättre än så men samma sekund hon föddes hennes öde va skriven!