Citat:
Ursprungligen postat av
prekas
Tantfacebook i ursprungsgruppen var rätt gulligt ändå. Men den där Essie-ska hem-gruppen, som numera heter Essie-sanningen ska fram, är helt bisarr (i synnerhet om de tror att deras sjuka fantasier har nåt med sanningen att göra).
En tror att pappan blir kåt av uppmärksamheten. En annan blev blockad här på flashback och skriver Dom där jävla moderatorerna skyddar denna sadistiska svin.
Fast en personlig favorit just nu är Stackars hunden Essie verkar på mig ha missbrukats och även anonymiserats, då väl själva namnet är en förkortning av ElevaSSIstEnt. Jag hoppas på sanningen i denna sorgliga historia.
You can't make this shit up.
Håller helt med att det finns användare (främst anonyma) som kokar över lika mycket som hjärtströsslarna i den andra gruppen. Blir tramsigt.
Kikar in där då och då och sållar man lite så finns det en hel del vettiga inlägg. En mamma till en assistent (anonym såklart för att inte pappa P ska kunna spåra) skrev ett trovärdigt inlägg som gav mig mer på fötter till mina frågor om Storsjöbygdens Personliga Assistans AB bristande roll som arbetsgivare.
Det är ju bevisat av pappan själv att han hade kameror inomhus till exempel. Till assistenterna sa han att de inte fungerade. Men det vet vi ju att de gjorde vilket strider mot dataskyddsförordningen och arbetsmiljölagen.