2024-07-29, 23:37
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Det hade jag ingen aning om😉
Var det du som hade ngt vad med Trazkie? Hur såg det ut?
Citera
2024-07-29, 23:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Varför skanderar publiken ”Vi vill se AIK”? Det får ni ju, ni är bara så här usla helt enkelt.
Motsvarande ramsa när Bajen var som sämst: Det är VI som är Hammarby.
Citera
2024-07-29, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så jävla nere man är.. Trodde verkligen inte på ett bottennapp idag men tji fick man å jag tror inte jag skrev för särskilt länge sen att man inte var så orolig men det svänger snabbt och vid poängtapp mot VSK finns det skäl för oro.. Äckligt detta.
Är de redo för sista matchen?
Hemma mot Halmstad. Antagligen utan Modesto/Pittas som säljs så sent i fönstret som möjligt.

Å andra sidan. Pittas borde satt ett av sina två lägen, Salétros borde fått ngn av frisparkarna på mål, Modesto hade sitt läge, JG hade väl tre lägen under sitt korta inhopp... idag skapades det ändå lägen (men de säger Västerås också)
Citera
2024-07-29, 23:56
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Var det du som hade ngt vad med Trazkie? Hur såg det ut?

Japp. Den dåren trodde vi skulle komma utanför top-6. Om jag mot förmodan förlorar vadet ska jag ha Häckens emblem som profilbild i ett år och trazke ska ha Bajens i ett år NÄR han förlorar vadet.
Senast redigerad av Valvanto 2024-07-29 kl. 23:58.
Citera
2024-07-30, 00:20
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Fyfan om vi torskar mot detta aik så är det bara lägga ner.
Hoppas gärna på det bästa, men förbered dig på det värsta, eller tja, det normala: att DIF förlorar derbyn.
Citera
2024-07-30, 00:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hoppas gärna på det bästa, men förbered dig på det värsta, eller tja, det normala: att DIF förlorar derbyn.
Typ så! Säger 50/50 bara för att aik är så jäkla dåliga men det är derby.
Citera
2024-07-30, 00:25
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Detta är riktigt illa nu i AIK

Jag tror inte vi åker men spelarna behöver en lavett allihop.
Citera
2024-07-30, 00:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tror inte vi åker men spelarna behöver en lavett allihop.
Du skulle ju inte ens tro att ni åker ur när ni ligger 6 poäng upp till säker mark och en match kvar att spela.. Förnekelsen är stor.
Citera
2024-07-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
idag skapades det ändå lägen

O ändå hade Gais målvakt en lugn dag på jobbet och behövde antagligen inte duscha efter matchen.
Citera
2024-07-30, 07:45
Medlem
Underbart gött med 3p och på bortaplan också så klart. Men jag tycker inte AIK är så jävla dåliga, folk snackar om kris osv. Spelet finns där, chanserna finns där, det är målen som fattas. Och kommer ett mål så kommer oftast fler, Och dom möter ju Västerås härnäst så där finns de ju chans till massa mål.

Det AIK har gjort fel är att hamna i samma sjukdomstillstånd som Blåvitt "sparka tränaren så löser sig allt". Men har man sparkat typ tre tränare på lika många år så är de inte fel på tränaren. Utan man får nog fokusera på ledningen istället, de kan vara där felet ligger. Blåvitt har ju Håkan Mild som sitt problem, AIK kanske har en liknande person i sin ledning.
Citera
2024-07-30, 08:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Motsvarande ramsa när Bajen var som sämst: Det är VI som är Hammarby.
Vi har haft samma ramsa, dvs vi vill se Hammarby, tycker inte det är så uppseendeväckande att den körs i Solna, men det kanske inte fungerar hos den autistiska generationen 😂
Senast redigerad av eternussermo 2024-07-30 kl. 08:24.
Citera
2024-07-30, 08:18
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Japp. Den dåren trodde vi skulle komma utanför top-6. Om jag mot förmodan förlorar vadet ska jag ha Häckens emblem som profilbild i ett år och trazke ska ha Bajens i ett år NÄR han förlorar vadet.
Hur fan ska ni kunna hålla undan för Häcken och Elfsborg? Ni får hoppas att GAIS börjar dala och att inte Sirius är så bra som dom ser ut nu. Då kommer ni 6:a i bästa fall och du vinner vadet med darr på ribban.
Senast redigerad av trazkei 2024-07-30 kl. 08:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in