2024-07-29, 21:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Neutral plan på sin höjd. Ni har väl inte spelat hemmamatch sen 2013.
Vad rolig du är då.
Citera
2024-07-29, 22:01
Medlem
Valvantos avatar
Varför skanderar publiken ”Vi vill se AIK”? Det får ni ju, ni är bara så här usla helt enkelt.
Citera
2024-07-29, 22:02
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffie
Han borde fått rött för första och sedan skulle kan åkt ut igen för spelförstörelse av AIKs kontring.

Fast Papa...whatever gör ner Hedlund när den senare är på väg igenom och klarar sig utan kort. Men vi får frispark. Så det släpptes lite åt båda håll. I första hade AIK-försvararna livtag om Ahl-Holmström i varje duell men inte en frispark.
Citera
2024-07-29, 22:03
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Varför skanderar publiken ”Vi vill se AIK”? Det får ni ju, ni är bara så här usla helt enkelt.
Större delen är ju svagbegåvade så det är nog svårt att koppla för dom. Stackars satar.

Jag är djupt imponerad av Gais. Kul nykomling.
Citera
2024-07-29, 22:07
Medlem
Håller ni er kvar AIK det börjar se riktigt illa ut nu? Ja ni ligger kanske bättre till än ni gjorde förra säsongen efter 16 omgångar, skillnaden är att ni började katastrofalt då men fick ordning på det, i år startade ni bra men nu är det bara ett långt jävla ras som inte ser ut att sluta.
Citera
2024-07-29, 22:08
Medlem
Pillenfilles avatar
Kul!

https://x.com/SvenskSupport/status/1817999316746678285?t=qLtboZoGCrLUr94NtmgCiA&s=19
Citera
2024-07-29, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

Enkelt svar dom vill se det AIK dom fått se förut, det laget som inte viker ner sig i första taget hemma och visar lite vilja, dagens AIK gör inte det.
Citera
2024-07-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Fast Papa...whatever gör ner Hedlund när den senare är på väg igenom och klarar sig utan kort. Men vi får frispark. Så det släpptes lite åt båda håll. I första hade AIK-försvararna livtag om Ahl-Holmström i varje duell men inte en frispark.

Jag håller med om att framförallt sista 25 min så friades AIK från rätt mycket som borde genererat frispark vilket gjorde så att AIK återvann bollen konstant.
Senast redigerad av Duffie 2024-07-29 kl. 22:15.
Citera
2024-07-29, 22:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Så jävla nere man är.. Trodde verkligen inte på ett bottennapp idag men tji fick man å jag tror inte jag skrev för särskilt länge sen att man inte var så orolig men det svänger snabbt och vid poängtapp mot VSK finns det skäl för oro.. Äckligt detta.
Citera
2024-07-29, 22:28
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så jävla nere man är.. Trodde verkligen inte på ett bottennapp idag men tji fick man å jag tror inte jag skrev för särskilt länge sen att man inte var så orolig men det svänger snabbt och vid poängtapp mot VSK finns det skäl för oro.. Äckligt detta.
Äh, lugna dig. Tar ni inte mer än 4 poäng kommande 5 matcher finns det skäl för oro. Ni är inte Bajen 2009. Än.
Citera
2024-07-29, 22:31
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Nu blir det ju speciell matchbild iom det tidiga målet, men idag (till skillnad från andra förluster) spelar ju Aik i mångt och mycket som ett lag som skall vinna med typ 2-1.

Gais backar hem och försvarar, men jag vet inte om jag tycker dom gör det så jävla bra.
Citera
2024-07-29, 23:18
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Enkelt svar dom vill se det AIK dom fått se förut, det laget som inte viker ner sig i första taget hemma och visar lite vilja, dagens AIK gör inte det.

Det hade jag ingen aning om😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in