2024-07-28, 10:51
Avslutad
Tack för tipsen! Jag ska kolla. Hur är doseringen för någon som är ny till kratom?
Citera
2024-07-28, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikaris83
Tack för tipsen! Jag ska kolla. Hur är doseringen för någon som är ny till kratom?

3-5 g är rimligt om du är färsk på opiater
Citera
2024-07-28, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makaveli777
Jag har tidigare gjort det gick hur bra som helst däremot använde jag en påse spirulina och la det där, checkade in det med handbagaget. Du kan även köra med obruten förpackning av din leverantör det är både lagligt i Sverige och Spanien, jag gjorde det mest ifall några frågor hade dykt up, men väldigt liten chans det också.

Ahh, allright!

Sket i det i sista sekund dock. Kan behöva ett break ett tag.
Tack för svar hur som helst!
Citera
2024-07-28, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Vill bara skriva att lösa upp kratomet i kokande vatten gör märkbar skillnad. Alltså pröva ta samma mängd med kallvatten och ni ska få se att det faktiskt gör skillnad, varför vet jag inte...
Koka upp vatten brukar göra det i mikron går snabbt, sen lägger jag i så mycket kratom jag känner för. Rör om låt stå 5-10 min. Sedan tar jag kallvatten för att få det lättare att dricka sedan sveper jag den. Ny metod jag använder och den är dunder.

Sen vill jag poängtera "poängsystemet" är en bluff. Man kan använd max typ 300, minns inte exakt men tror det är runt 7kr. Så man får allt runt 7kr billigare är ju ingen större rabatt men man behöver ju inte använda den om man vill...

Nice, tack för tipset! Ska testa det nu.

Haha ja poängsystemet är väl sådär, men med alla +100 beställningar jag lagt där genom åren har man ju ändå ett par påsar "tjänats in"

Edit: Vad kan jag förvänta mig? Var bara 6 min sedan jag tog testade nu nu så kan inte säga så mycket gällande effekten men spontant kändes det rätt mycket lättare att få i sig!
Senast redigerad av jeffreythugga 2024-07-28 kl. 14:59.
Citera
2024-07-28, 16:52
Medlem
dreadpirate420s avatar
Någon annan som tycker Kratom är något av ett afrodisiakum? Jag blir spontant kåt utav det, kuken blir hårdare och sex är mer njutbart än annars.
Citera
2024-07-28, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dreadpirate420
Någon annan som tycker Kratom är något av ett afrodisiakum? Jag blir spontant kåt utav det, kuken blir hårdare och sex är mer njutbart än annars.

Fått den effekten ett par gånger.
Men det är väl en allmän biverkning bland alla opiater att det kan förändra sexlusten spontant både uppåt och nedåt. Minns en gång när jag inte haft sex eller runkat på ett bra tag och tog en ordentlig sängfösare med kratom, kunde inte somna förrän jag dragit i den 4 ggr på raken lol
Citera
2024-07-28, 19:07
Medlem
(Har ju planerat att sluta. Inte idag. Har lite kvar)
Öppnade en påse som legat längst in i skåpet, säkert nästan ett år gammal, utan några större förväntningar. Målet var att ta mig igenom kvällen någorlunda: men jädrar vilket tryck! Har inte känt den effekten på ett par år.
Samma dos och leverantör som tidigare.
(Iofs, lite för bra, ja, är en gnällspik. Kommer att lulla resten av kvällen, får gå upp i ottan i morgon)
Nu vet jag vad ni menar när ni jämför batcher, försäljare osv. Har inte trott att skillnaden kunde vara så stor.
Senast redigerad av Collectcall 2024-07-28 kl. 19:10.
Citera
2024-07-29, 06:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Nice, tack för tipset! Ska testa det nu.

Haha ja poängsystemet är väl sådär, men med alla +100 beställningar jag lagt där genom åren har man ju ändå ett par påsar "tjänats in"

Edit: Vad kan jag förvänta mig? Var bara 6 min sedan jag tog testade nu nu så kan inte säga så mycket gällande effekten men spontant kändes det rätt mycket lättare att få i sig!

haha vet inte om jag tycker effekten är livsförändrande precis men skillnad gör det och lättare att få i sig som sagt. Snabbare påslag oxå. Kan inte lägga det i text men här om dagen tog jag rätt höga doser hamna i en trance där jag fyller på konstant typ varannan timme och kände inte när jag fyllde på så länge jag inte använde mig av den metoden.
Citera
2024-07-29, 12:53
Medlem
Citat:
haha vet inte om jag tycker effekten är livsförändrande precis men skillnad gör det och lättare att få i sig som sagt. Snabbare påslag oxå. Kan inte lägga det i text men här om dagen tog jag rätt höga doser hamna i en trance där jag fyller på konstant typ varannan timme och kände inte när jag fyllde på så länge jag inte använde mig av den metoden.

Fattar Hunnit bli så jävla van vid att bara fylla ett halvt drickglas med vatten, låta det sjunka, röra om och sedan svepa nu vilket jag måste säga att jag fortfarande tycker är tidseffektivare/smidigare, då jag slipper fixa kokat vatten. Skillnaden just där var väl att kratomet löstes upp sjukt snabbt i det varma vattnet.

När det kommer till effekten kan jag tyvärr inte komma med någon rapport, då jag (för andra gången någonsin i mitt liv) hade tryckt i mig lite xanor (typ 3mg) och totaldäcka ganska kort efter att jag svarade på ditt inlägg haha.
Citera
2024-07-29, 13:20
Avslutad
Citat:
Fattar Hunnit bli så jävla van vid att bara fylla ett halvt drickglas med vatten, låta det sjunka, röra om och sedan svepa nu vilket jag måste säga att jag fortfarande tycker är tidseffektivare/smidigare, då jag slipper fixa kokat vatten. Skillnaden just där var väl att kratomet löstes upp sjukt snabbt i det varma vattnet.

När det kommer till effekten kan jag tyvärr inte komma med någon rapport, då jag (för andra gången någonsin i mitt liv) hade tryckt i mig lite xanor (typ 3mg) och totaldäcka ganska kort efter att jag svarade på ditt inlägg haha.

Tar ju inte ens en minut att koka upp 100-200 ml iofs
Citera
2024-07-29, 13:32
Medlem
Citat:
Tar ju inte ens en minut att koka upp 100-200 ml iofs

Nej det är väldigt sant iofs. Sitter dock så jävla bekvämt med en 2-liters petflaska vatten, glas, våg och kratom precis vid min datorstol där jag spenderar en pinsamt stor del av mitt liv för tillfället

Många gånger är jag till och med för lat för att skölja ur glaset ordentligt inför nästa dos, så det är fullt av intorkat kratom längst glasväggarna (du vet säkert vad jag talar om ).

Gillade dock ditt tips och ska försöka få in det i rutinen, även fast jag är på g att trappa ned.
Citera
2024-07-29, 13:35
Avslutad
Citat:
Nej det är väldigt sant iofs. Sitter dock så jävla bekvämt med en 2-liters petflaska vatten, glas, våg och kratom precis vid min datorstol där jag spenderar en pinsamt stor del av mitt liv för tillfället

Många gånger är jag till och med för lat för att skölja ur glaset ordentligt inför nästa dos, så det är fullt av intorkat kratom längst glasväggarna (du vet säkert vad jag talar om ).

Gillade dock ditt tips och ska försöka få in det i rutinen, även fast jag är på g att trappa ned.

Haha se min profilbild, kör vi hink som datorstol vettu! Har samma dåliga vana, kratomglaset diskar jag aldrig sköljer max ur det lite snabbt haha.. Tips: Flytta våg och kratom till köket så måste du ta dig dit.

In med vattnet i mikron, väg upp kratomet och du har kokande vatten innan du ens hunnit väga upp skiten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in