2024-07-26, 22:48
Medlem
Förstår inte hypen kring Supr****S, beställt därifrån några gånger men aldrig fått någon "wow" effekt. Nu senast deras Wild Kali som skulle vara så bra, men nja. Kan ju vara jag som har hög tolerans. Får väll testa att ta ett litet uppehåll sedan prova igen.
Senast redigerad av KratomTorsk 2024-07-26 kl. 23:24.
Citera
2024-07-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
För sömn och stress skulle jag rekommendera Wild Red Bali eller Red Maeng Da. De är kända för sina lugnande egenskaper. Jag brukar beställa från KE, har alltid varit nöjd med dem.

Jag har lagt märke till att du har förespråkat KE i nästan tre år nu. Det förvånar mig verkligen att du kritiserar ScS och inte nämner SuS som ett bättre alternativ med högre kvalitet.

Som nybörjare inom detta område har jag under de senaste sex månaderna testat SuS, ScS, KE och KoS. Min erfarenhet är att KE och KoS inte ens kan jämföras med de förstnämnda vad gäller kvalitet – skillnaden är tydlig och markant. Det är för mig uppenbart att produkterna från SuS och ScS är överlägsna, och jag har svårt att förstå hur du kan anse att KE är bättre. Det känns ärligt talat mycket märkligt.
Citera
2024-07-26, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KratomTorsk
Förstår inte hypen kring Supr****S, beställt därifrån några gånger men aldrig fått någon "wow" effekt. Nu senast deras Wild Kali som skulle vara så bra, men nja. Kan ju vara jag som har hög tolerans. Får väll testa att ta ett litet uppehåll sedan prova igen.

Du har skjutit toleransen upp i taket.
Håller inte SuS eller ScS produkter måttet så gör ingen annans det heller.
Citera
2024-07-27, 09:57
Medlem
Tja!
Skall flyga till Spanien idag. Och tänkte ta med en obruten förpackning (100g) Kratom.
Blir det några problem? Vet att den är helt laglig i Spanien.
Men vill höra om någon gjort det själv.

Mvh
Citera
2024-07-27, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Evve82
För sömn och stress skulle jag rekommendera Wild Red Bali eller Red Maeng Da. De är kända för sina lugnande egenskaper. Jag brukar beställa från KE, har alltid varit nöjd med dem.

Jag håller med, Wild Red Bali är utmärkt för sömn. Och om du vill ha något som kan hjälpa med både energi och avslappning, kan Green Malay vara värt att prova hos KE.
Citera
2024-07-27, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hefaistooss
Jag håller med, Wild Red Bali är utmärkt för sömn. Och om du vill ha något som kan hjälpa med både energi och avslappning, kan Green Malay vara värt att prova hos KE.

Ss är både billigare o bättre med lika bra lojalitetsprogram
Citera
2024-07-27, 16:24
Medlem
banzaipirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Ss är både billigare o bättre med lika bra lojalitetsprogram
Hur svårt ska det vara. Ss säger ingenting då det finns flera
Citera
2024-07-28, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikaris83
Tack för svaren! Jag har främst problem med sömnen och känner mig ofta stressad. Finns det någon specifik sort ni rekommenderar?

Jag rekommenderar de gröna sorterna de är oftast bäst och är bra för nybörjare, röda sorter är också bra. Sen får du testa olika hemsidor / sorter för o komma fram till din favorit.
Citera
2024-07-28, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheRilDil
Jag har lagt märke till att du har förespråkat KE i nästan tre år nu. Det förvånar mig verkligen att du kritiserar ScS och inte nämner SuS som ett bättre alternativ med högre kvalitet.

Som nybörjare inom detta område har jag under de senaste sex månaderna testat SuS, ScS, KE och KoS. Min erfarenhet är att KE och KoS inte ens kan jämföras med de förstnämnda vad gäller kvalitet – skillnaden är tydlig och markant. Det är för mig uppenbart att produkterna från SuS och ScS är överlägsna, och jag har svårt att förstå hur du kan anse att KE är bättre. Det känns ärligt talat mycket märkligt.

Har också lagt märke till Evve82 känns som att han är en av ägarna o kör billig reklam 🤔
Citera
2024-07-28, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batlats
Tja!
Skall flyga till Spanien idag. Och tänkte ta med en obruten förpackning (100g) Kratom.
Blir det några problem? Vet att den är helt laglig i Spanien.
Men vill höra om någon gjort det själv.

Mvh

Jag har tidigare gjort det gick hur bra som helst däremot använde jag en påse spirulina och la det där, checkade in det med handbagaget. Du kan även köra med obruten förpackning av din leverantör det är både lagligt i Sverige och Spanien, jag gjorde det mest ifall några frågor hade dykt up, men väldigt liten chans det också.
Citera
2024-07-28, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banzaipirate

Båda SS har lojalitetsprogram och rabatter om man prenumererar på nyhetsbrevet.
Citera
2024-07-28, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Makaveli777
Båda SS har lojalitetsprogram och rabatter om man prenumererar på nyhetsbrevet.

Citat:
Ursprungligen postat av banzaipirate

Gillar hur svaret var mer om shoppen än att hjälpa karln till o hitta dit.

Nya röda INDO var väl inte super bra men gjorde sitt jobb men same shit different name. Fåtal gånger man inte varit något nöjd iaf.

Vill bara skriva att lösa upp kratomet i kokande vatten gör märkbar skillnad. Alltså pröva ta samma mängd med kallvatten och ni ska få se att det faktiskt gör skillnad, varför vet jag inte...
Koka upp vatten brukar göra det i mikron går snabbt, sen lägger jag i så mycket kratom jag känner för. Rör om låt stå 5-10 min. Sedan tar jag kallvatten för att få det lättare att dricka sedan sveper jag den. Ny metod jag använder och den är dunder.

Sen vill jag poängtera "poängsystemet" är en bluff. Man kan använd max typ 300, minns inte exakt men tror det är runt 7kr. Så man får allt runt 7kr billigare är ju ingen större rabatt men man behöver ju inte använda den om man vill...

Senast redigerad av ruttenfimp 2024-07-28 kl. 10:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in