Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-07-29, 00:02
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Harris gjorde bort sig. Bara skrattade som en hysterisk hyena och svamlade om vilket hot mot demokratin Trump är. Biden 2.0.
Citera
2024-07-29, 00:13
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Så ja du tror på riktigt att Biden är populäraste presidenten genom alla tider, det tyder på absurt låg intelligens verkligen. Verkligheten kommer alltid att slå fantasier. Försöker man ens låtsas som att hyenan slog Trump så blir det inbördeskrig. Om demokraterna tyckte Trump vs Biden debatten var pinsam så är det ju ingenting mot hur Trump kommer smula sönder hyenan.
Du som vet, hur kommer Trump göra för att "smula sönder hyenan" i en debatt?
Citera
2024-07-29, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Åh, nej, inte "Project 2025"... Jag läste lite av den och såg inga problem. Vad skulle problemet vara? Om ens en tiondel av det realiseras i verkligheten är det ett stort steg i rätt riktning.

Problemet för Trumpkampanjen är ju att Project 2025 inte är särskilt populärt hos väljarna, till den grad att Trump offentligt tagit avstånd från det i sin vanliga manér (”jag vet inte vad det är och jag vet inte vilka personer som står bakom det”). I.om valet av Vance som VP blir det svårt för Trump att hålla distansen, han kan ju inte gärna säga att han inte vet vem hans VP är.

Huruvida du anser att Project 2025 innehåller bra reformer saknar ju betydelse för frågan. Att det inte är särskilt populärt hos en majoritet av väljarna i USA är dock ett klart problem för Trump.
Citera
2024-07-29, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
Ett tips, vill du inte ha oönskade barn, använd kondom. Istället för att mörda bebisar.

Vänsterfolk och logik? Du kan bara ha det enda eller det andra, inte båda samtidigt..
Nja. Nu e jag inte islamist så jag ser det inte som du gör med aborter. Hur man kan se det som mord övergår mitt förstånd.
Citera
2024-07-29, 00:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Du som vet, hur kommer Trump göra för att "smula sönder hyenan" i en debatt?

Ställa frågor om hennes flipfloppande och dessutom kommer gränsen totalt sänka fd tsaren som misslyckades mer än någon annan i världshistorien. Hon är så dålig att det bara är att ge henne tillräckligt med rep dessutom, hon pratar som ett barn som talar till barn, det är absurt att lyssna på kvinnan och det är därför hon är mest "unlikeable" av alla demokrater av tom demokrater. Harris har aldrig någonsin fått en röst, hon är kuppad till sin position.

Hur dålig fantasi har du människa? Tulsi Gabbard smulade ju för fan sönder hyenan och det var innan dom försökte mörda Trump och hon var presidentkandidat.
Citera
2024-07-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulb
Problemet för Trumpkampanjen är ju att Project 2025 inte är särskilt populärt hos väljarna, till den grad att Trump offentligt tagit avstånd från det i sin vanliga manér (”jag vet inte vad det är och jag vet inte vilka personer som står bakom det”). I.om valet av Vance som VP blir det svårt för Trump att hålla distansen, han kan ju inte gärna säga att han inte vet vem hans VP är.

Huruvida du anser att Project 2025 innehåller bra reformer saknar ju betydelse för frågan. Att det inte är särskilt populärt hos en majoritet av väljarna i USA är dock ett klart problem för Trump.

De flesta har inte ens en aning om vad Project 2025 är.
Citera
2024-07-29, 01:03
Medlem
zobras avatar
Citat:

Frågan alla normala svenskar borde ställa sig själva är vad av Project 2025, som kan påverka Sverige kan Trump få igenom i Huset?

Är eran prioritering jänkare eller ryssar som individer i den här debatten är ni landsförrädare.
Citera
2024-07-29, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Frågan alla normala svenskar borde ställa sig själva är vad av Project 2025 som kan påverka Sverige kan Trump få igenom i Huset?

Du vill så gärna besvara din egen retoriska fråga, så varsågod. Upplys mig. Jag är alltid mottaglig för ett gott skratt.
Citera
2024-07-29, 01:11
Medlem
Citat:

Visst, det är nog en ganska liten procent som faktiskt har satt sig in i vad det är. Men att sökningen ”project 2025” successivt har ökat på Google och att Trump aktivt försökt ta distans till det är obestridligt.
Citera
2024-07-29, 01:19
Medlem
Citat:
Visst, det är nog en ganska liten procent som faktiskt har satt sig in i vad det är. Men att sökningen ”project 2025” successivt har ökat på Google och att Trump aktivt försökt ta distans till det är obestridligt.

Project 2025 kommer ha en minimal påverkan på valet. Det produceras liknande saker från tankesmedjor hela tiden. Detta är bara ytterligare ett taffligt försök från vänsterliberal värdelös media att förstora upp något helt betydelselöst för valutgången till enorma proportioner.
Citera
2024-07-29, 01:25
Medlem
Citat:
Project 2025 kommer ha en minimal påverkan på valet. Det produceras liknande saker från tankesmedjor hela tiden. Detta är bara ytterligare ett taffligt försök från vänsterliberal värdelös media att förstora upp något helt betydelselöst för valutgången till enorma proportioner.

Huruvida det får en påverkan eller ej skulle jag säga är helt beroende på huruvida Harris-kampanjen lyckas koppla projektet till Trump-kampanjen eller inte. Associerar väljarna Trump med project 2025 så är det helt klart ett sänke för Trump-kampanjen i.om att det är impopulära reformer som föreslås. Sedan finns det naturligtvis en bas, kanske rent av en stark sådan, inom Trump-väljarna som anser att reformerna är bra. Men det är inte denna bas Trump behöver övertyga för att vinna, det är mittenväljarna. Och mittenväljarna gillar inte den här typen av reformer.

Att Trump har valt en VP men stark anslutning till Project 2025 riskerar att ligga honom till last. Så enkelt är det, oavsett vad man tycker om Trump eller Project 2025.
Citera
2024-07-29, 02:16
Medlem
Citat:

Vad säger att det inte är populärt bland väljarna? CNN/MSNBC etc?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in