Citat:
Ursprungligen postat av
MuslimSlayer
Är väl medveten om att förtal gäller även om man säger sanningen. Jag pratar inte om det juridiska, jag pratar om svinets beteende. Försökt grooma vad han trodde var ett barn, försökte sexuellt förgripa sig på vad han trodde var ett barn, något av det vidrigaste brott som kan begås. Istället för att skämmas hålla käften och sitta ner i båten, så går det här svinet ut och ska stämma.
Visar på att han
1. Inte inser det vidriga i sitt beteende.
2. Inte anser sig ha gjort något fel överhuvudtaget.
3. Förmodligen fortsätter sin pedofili och sina övergrepp.
Ok jag tycker så här
1. han gör helt rätt i detta som blir utsatt för ett kriminellt medborgargarde som genom okonventionella och kriminella metoder utan någons sorts förankring i en rättsstat och genom fiktion o godtycklig regi blir omskriven och uthängd genom i grunden deras lögner och med de konsekvenser det innebär.
2. Han kommer narurligtvis att platsa dumpen med deras ansvarige utgivare i spetsen som i ett led i att få bort liknande aktörer en gång för alla. Vilket är helt rätt, dumpen är ett kriminellt näste och drivs av kriminella dömda för grova brott och som inte har i ett samhälle att göra.
3. Vi håller alla tummar och tår att konsekvenser i form av skadestånd och förhoppningsvis fängelse blir så högt det bara går för Marockanhoran Sara Malika Nilsson
samt att det blir startskottet på att fler anmäler dem tills det att stayen tvingas agera alt att EU berättar för regeringen hur det ska gå till och sätter sista spiken den vägen.