2024-07-28, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Lite upprepning men Janne Josefsson sa till Dumpen: ”Ni är fan inte journalister, det kan jag tala om för er!”.
Går det att missförstå?
Säger Uppdrag gransknings hot shot det så är det ju så. Finns inget i Saras eller Patriks CV som motbevisar påståendet.

Jag köper Patriks bakgrund. Läst hans bok och fick den sign när han satt bakis på Åhléns.

Dumpen är en journalistisk verksamhet, dom har ett utgivningsbevis och därmed bör dom betraktas som journalister oberoende av vad dom sysslat med tidigare
Citera
2024-07-28, 11:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Du tycker det ja. Jag tycker tvärtom. Det är så jävla rätt det kan bli och du kan ju fråga Joakim lamotte, Samnytts AV samt Ebba Busch Thor hur det går när man hamnar i huvudförhandling i förtalsmål oavsett om det man sa var sant eller inte. Gå om skolan, du är patetisk.

Är väl medveten om att förtal gäller även om man säger sanningen. Jag pratar inte om det juridiska, jag pratar om svinets beteende. Försökt grooma vad han trodde var ett barn, försökte sexuellt förgripa sig på vad han trodde var ett barn, något av det vidrigaste brott som kan begås. Istället för att skämmas hålla käften och sitta ner i båten, så går det här svinet ut och ska stämma.

Visar på att han

1. Inte inser det vidriga i sitt beteende.
2. Inte anser sig ha gjort något fel överhuvudtaget.
3. Förmodligen fortsätter sin pedofili och sina övergrepp.
Citera
2024-07-28, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MuslimSlayer
Är väl medveten om att förtal gäller även om man säger sanningen. Jag pratar inte om det juridiska, jag pratar om svinets beteende. Försökt grooma vad han trodde var ett barn, försökte sexuellt förgripa sig på vad han trodde var ett barn, något av det vidrigaste brott som kan begås. Istället för att skämmas hålla käften och sitta ner i båten, så går det här svinet ut och ska stämma.

Visar på att han

1. Inte inser det vidriga i sitt beteende.
2. Inte anser sig ha gjort något fel överhuvudtaget.
3. Förmodligen fortsätter sin pedofili och sina övergrepp.

Ok jag tycker så här

1. han gör helt rätt i detta som blir utsatt för ett kriminellt medborgargarde som genom okonventionella och kriminella metoder utan någons sorts förankring i en rättsstat och genom fiktion o godtycklig regi blir omskriven och uthängd genom i grunden deras lögner och med de konsekvenser det innebär.

2. Han kommer narurligtvis att platsa dumpen med deras ansvarige utgivare i spetsen som i ett led i att få bort liknande aktörer en gång för alla. Vilket är helt rätt, dumpen är ett kriminellt näste och drivs av kriminella dömda för grova brott och som inte har i ett samhälle att göra.

3. Vi håller alla tummar och tår att konsekvenser i form av skadestånd och förhoppningsvis fängelse blir så högt det bara går för Marockanhoran Sara Malika Nilsson
samt att det blir startskottet på att fler anmäler dem tills det att stayen tvingas agera alt att EU berättar för regeringen hur det ska gå till och sätter sista spiken den vägen.
Citera
2024-07-28, 12:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Tror du att Sara kommer att fällas i förtalsmålet mot Dumpen? Jag tror det kommer att kunna bli en dyr affär för den gäddan som lämnat in stämningsansökan.

Jag tror att du tror fel. Sara Malika kommer åka dit så det står härliga till, skadeståndet blir hanterligt, men hon åker på villkorligt och nästa gång hon döms för förtal så blir det en månad i fångelse.
Citera
2024-07-28, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ok jag tycker så här

1. han gör helt rätt i detta som blir utsatt för ett kriminellt medborgargarde som genom okonventionella och kriminella metoder utan någons sorts förankring i en rättsstat och genom fiktion o godtycklig regi blir omskriven och uthängd genom i grunden deras lögner och med de konsekvenser det innebär.

2. Han kommer narurligtvis att platsa dumpen med deras ansvarige utgivare i spetsen som i ett led i att få bort liknande aktörer en gång för alla. Vilket är helt rätt, dumpen är ett kriminellt näste och drivs av kriminella dömda för grova brott och som inte har i ett samhälle att göra.

3. Vi håller alla tummar och tår att konsekvenser i form av skadestånd och förhoppningsvis fängelse blir så högt det bara går för Marockanhoran Sara Malika Nilsson
samt att det blir startskottet på att fler anmäler dem tills det att stayen tvingas agera alt att EU berättar för regeringen hur det ska gå till och sätter sista spiken den vägen.

Ok ville hålla mig ifrån detta då jag inte vill göra saker personliga men börjar faktiskt tro att du själv är en sådan som sitter och visar kuken för 13 åringar på KIK... Nu förstår jag ditt problem.

Hittils har inte det dumpen gjorts klassats som kriminellt. Ett civilsrättsligt mål pågår. Men tvivlar på att någon sympatiserar särskilt mycket med en pedofilpolis som sitter på sociala medier och skickar runkfilmer till småbarn.
Senast redigerad av MuslimSlayer 2024-07-28 kl. 12:14.
Citera
2024-07-28, 12:25
Bannlyst
Citat:
Ok ville hålla mig ifrån detta då jag inte vill göra saker personliga men börjar faktiskt tro att du själv är en sådan som sitter och visar kuken för 13 åringar på KIK... Nu förstår jag ditt problem.

Hittils har inte det dumpen gjorts klassats som kriminellt. Ett civilsrättsligt mål pågår. Men tvivlar på att någon sympatiserar särskilt mycket med en pedofilpolis som sitter på sociala medier och skickar runkfilmer till småbarn.

Ja men du är helt ok, du avviker inte från övriga rättshaverister som hänger här på något sätt. Så fort någon säger något som talar emot era vanföreställningar så drar ni pedo/hebe-kortet. Det säger mer om dig och din svaga begåvning än om något annat. Pajas!

Hitills har en mängd saker som dumpen genomfört klassats som kriminella, i en sisådär 453 fall eller vad det kan vara. Sedan att farbror rådman inte tagit itu med dem än är en annan femma men det närmar ju sig med stora kliv nu pga att en oskyldigt utsatt visar civilkurage och drar näven i bordet tillslut (Cred till honom) Du vet vad en rådman är förövrigt va? En sådan som skipar rättvisa på riktigt enligt samhällets mått och som inte knarkar, prostituerar sig, kör rattfull eller stjäl när det passar. Har du hört talas om sådana förrut? Tomte!
Citera
2024-07-28, 13:59
Medlem
Citat:
Är du säker på att Lago är en man? Jag tycker nog ändå att hen resonerar som en kvinna många ggr. Men skit samma. Lagopussy ska bekämpas med alla buds stående medel. Avskyr den fan.

Det andra du skriver att det dumpen gör inte behöver vara fel håller jag inte med om men det är också för att jag är totalt svart/vit i detta. Det finns ingen som ska syssla med den här typen av "domar" förutom staten. Ingen hänger ut folk godtyckligt efter egna agendor och efter egna ljusskygga resonemang. Det är så jävla skruvat att inte regeringen bara tar ett beslut och stänger ned skiten inte minst med tanke på misären som följer i kölvattnet. Och folk som försvarar sådant här är och kommer aldrig att bli något annat i mina ögon än rättshaverister.

Resten kan jag gott hålla med dig om.

Helt säker på att Lago uppfattas som en pojke IRL. När hen skriver här så är hen väldigt noga med att understryka att det är en kvinna bakom tangentbordet. Lite för noga faktiskt. Varelsen är rolig i alla fall.

Syftade på Dumpens icke existerande journalistutbildning utan man bara skiter i regler som inte passar deras agenda. Skönt att dom inte är PK. Då hade det varit extra osexigt med deras show.
Citera
2024-07-28, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Dumpen är en journalistisk verksamhet, dom har ett utgivningsbevis och därmed bör dom betraktas som journalister oberoende av vad dom sysslat med tidigare

Snälla lille Bertil. Ja i din värld kanske. Vi är nog jävligt illa ute om Dumpens freakshow ska betraktas som journalistik. Varför är all media emot Dunpen?
Vill ge Dumpen cred för att dom försöker få till en förändring men frågan är hur framgångsrikt deras arbete egentligen är. Du verkar nöjd?
Älskar att ta en bärs och kolla Dumpen in action. Sara är naturligtvis favoriten.
Citera
2024-07-28, 15:13
Bannlyst
Citat:
Ja men du är helt ok, du avviker inte från övriga rättshaverister som hänger här på något sätt. Så fort någon säger något som talar emot era vanföreställningar så drar ni pedo/hebe-kortet. Det säger mer om dig och din svaga begåvning än om något annat. Pajas!

Hitills har en mängd saker som dumpen genomfört klassats som kriminella, i en sisådär 453 fall eller vad det kan vara. Sedan att farbror rådman inte tagit itu med dem än är en annan femma men det närmar ju sig med stora kliv nu pga att en oskyldigt utsatt visar civilkurage och drar näven i bordet tillslut (Cred till honom) Du vet vad en rådman är förövrigt va? En sådan som skipar rättvisa på riktigt enligt samhällets mått och som inte knarkar, prostituerar sig, kör rattfull eller stjäl när det passar. Har du hört talas om sådana förrut? Tomte!

Må vara oskyldig i juridisk mening. Men här sitter svinet och skickar kukbilder till vad han tror är en 14 åring.

https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/

Läs chattloggarna och begrunda sedan om du tycker detta svin är värt att försvara så helhjärtat som du gör. Att han efter sånna chattloggar och sånt beteende har mage att stämma, visar på att den här inte har en uns skam i kroppen.
Citera
2024-07-28, 16:33
Bannlyst
Citat:
Må vara oskyldig i juridisk mening. Men här sitter svinet och skickar kukbilder till vad han tror är en 14 åring.

https://dumpen.se/2024/01/05/polisens-it-forensiker-och-gadda-i-ett-napp-342-uppsala/

Läs chattloggarna och begrunda sedan om du tycker detta svin är värt att försvara så helhjärtat som du gör. Att han efter sånna chattloggar och sånt beteende har mage att stämma, visar på att den här inte har en uns skam i kroppen.

Men du "Muslimslayer" gå och dränk dig. Du är så korkad att man häpnar och inte undra på att dumpen hittar sympatisörer i den typ av ointelligens som du besitter. För sista gången Dumpen och dess ansvarige utgivare är kriminella och ska inte syssla med att hänga ut folk utifrån sina egna agendor och redigerade situationer. Att hänga ut folk som klandervärda och brottsliga i sitt levnadssätt utan att ha en tillstymelse till sanning i det inte minst genom sina egna motiv är däremot en brottslig handling. Klart som fan de ska anmälas för detta. Det har fortfarande inte gått upp för dig att det finns bara en kriminell sida här va, och nä det är inte "gäddan" Gå om skolan din jävle tomte. Stackare!
Citera
2024-07-28, 17:29
Bannlyst
Citat:
Men du "Muslimslayer" gå och dränk dig. Du är så korkad att man häpnar och inte undra på att dumpen hittar sympatisörer i den typ av ointelligens som du besitter. För sista gången Dumpen och dess ansvarige utgivare är kriminella och ska inte syssla med att hänga ut folk utifrån sina egna agendor och redigerade situationer. Att hänga ut folk som klandervärda och brottsliga i sitt levnadssätt utan att ha en tillstymelse till sanning i det inte minst genom sina egna motiv är däremot en brottslig handling. Klart som fan de ska anmälas för detta. Det har fortfarande inte gått upp för dig att det finns bara en kriminell sida här va, och nä det är inte "gäddan" Gå om skolan din jävle tomte. Stackare!

Börjar tro att du faktiskt blivit uthängd av dem. Chattloggar, bilder allt finns svart på vitt och innehållet är riktigt depraverat och klandervärt för att använda dina egna ord. Att det är lagligt just för att barnet råkar vara fiktivt är inte mycket att hänga i granen, pedofilerna tror att de chattar med ett riktigt barn och hade barnet varit riktigt, vilket det säker varit vid andra tillfällen så är det olagligt. Pedofilgrooming.

Förstå att jag och alla andra friska ser på pedofiler som det vidrigaste på den här planeten. Att avrätta er är det ända rätt.
Senast redigerad av MuslimSlayer 2024-07-28 kl. 17:36.
Citera
2024-07-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Snälla lille Bertil. Ja i din värld kanske. Vi är nog jävligt illa ute om Dumpens freakshow ska betraktas som journalistik. Varför är all media emot Dunpen?
Vill ge Dumpen cred för att dom försöker få till en förändring men frågan är hur framgångsrikt deras arbete egentligen är. Du verkar nöjd?
Älskar att ta en bärs och kolla Dumpen in action. Sara är naturligtvis favoriten.

Rent objektivt så är det en journalistisk produkt dom delar med sig av sen att du anser att den är för dålig för det är din åsikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in