Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Ja, har man lite mer än 45 i iq så är allt du skriver en självklarhet och sunt förnuft. Men för en tjockis som Anjo, med sin tjocka värdelösa fru, som likt rask lilla padda till fru, så måste man hävda sig och ljuga, manipulera allt i sin omgivning för att själv framstå som klanderfri.
Det kristna talesättet. ”Den av er som är fri från synd skall kasta första stenen”
Där hade ta mig fan inte kastats så mycket som ett gruskorn från hans sida.
Vet inte vad Rask fru har gjort i det här dramat men Lisen är väl inte helt oskyldig i drevet. Lisen var väl en av personerna som gjorde sig skyldig till hemfridsbrott, fotograferade väl Chrippas privata saker och la ut på Instagram. Rätta mig gärna om jag har fel. Hon har ju också aktivt medverkat i mängder av videos (utan lön) och där kanske hon har uttalat sig negativt om Chrippa (och Linnea?).
Kollat lite på Anjos senaste video (den om Chrippas uttalande om fruarna). Rätt tragiskt att höra Anjo göra en fokusförflyttning när han läser upp Chrippas kommentar, den om att Lisen hade blåst Skattebetalarna på 700.000 kr. Istället för att bemöta kommentaren om Lisen drog han in Olof K...
I och för sig, hon (läs dem) blåste inte skattebetalarna utan hela Sverige/svenska folket. Först betalade de inte in de 100.000 kr de var skyldiga Skatteverket, sen struntade de i att betala ytterligare 600.000 kr. Kanske Anjo trodde att dessa 600.000 kr skulle gå till en kaffekassa på Kronofogdemyndigheten.
Rask är ett kapitel för sig, en mycket underlig människa...