2024-07-21, 17:24
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Vi vet att Paolo var klar på mindre än 15 minuter.
Skabbludret hade två hallickar som bodde på lyxhotell och postade inlägg där de handlade Gucci grejer på Mall Of Sweden, medans hon fick sova på en skitig madrass på lägenhetsbordellen.
Vad fan vet du om det?
Citera
2024-07-22, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Jag tror inte att det handlar så mycket om att de missat det, som det handlar om att de inte tycker om vad de läser och då ska inte de reglerna gälla för Olivia. Det är ungdom i ett nötskal idag. Förmodligen är den inställningen ännu värre hos en knappt normalintelligent vinnare av en tv-sänd tävling, med några följare i sociala medier, som nu tror att hon är den svenska reinkarnationen av Margot Robbie, om alla bara måste lyssna på, runka till och tillbe.

När hon väl får komma ner på jorden igen om några år, så blir det en helsikes massa gnäll om hur hennes livsval påverkar hennes karriärsmöjligheter negativt och hur hon inte ska behöva lida för att hon sålde underkläder inför en nationell publik, stoppade gurkor i arslet på Only Fans eller vad det nu vara må. Med stor sannolikhet kommer allt, återigen, att vara mäns fel.

Senast i förra veckan hjälpte jag en kille som är platschef under mig med att omedelbart avskeda en grupp anställda som stal på företaget. Alla de här killarna var i 20-årsåldern, 20, 20, 21 och 23 om jag minns rätt, och allihop var helt oförstående till att man, exempelvis, inte kunde få tanka sin privata bil med diesel från anläggningstankarna om man behövde det. De hade ju inga pengar att tanka för, "DAH!?" Då ska jobbet, föräldrar, eller samhället i stort, bara ställa upp med vad som behövs. och om så icke sker så har man helt enkelt rätt att bara ta det. "Hur ska jag annars kunna köra min bil, liksom???"

Det resoneras faktiskt såhär. Människor långt upp i åldrarna är så infantila idag.

Du kan säkert har rätt om Olivia. Men övriga inblandade då? Ev inblandade advokater borde väl behöva max 10 minuter för att se att det inte finns ett case. Och lallarna på TV4 bör väl faktakolla det som de sitter och påstår.
Citera
2024-07-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eponumos
Nu vet jag inte riktigt vem den här ”kändisen” är, men jag skulle kunna köpa någon annan kvinnas, som jag känner till och som faller mig i smaken, otvättade bikini bara för att bilda ett perverst imaginärt band mellan oss. Jag skulle nog snarast rama in den bikinin som man gör med pressade blommor. Någon doftsensation vid mastrubering skulle det inte vara tal om. Snarare just samma sak som när man köper ett annat erotiskt konstverk.

Jag har många konstverk som kostar mellan tjugo-trettio tusen så priset är inte särskilt avgörande.

Varför anser du att hon som säljer är korkad?

För att hon med manövern att sälja en gammal bikini med fittlukt degraderar sig själv till horstatus. Fitta i olika former har alltid sålt bra genom historien. Men det har alltid på goda grunder skett i ljusskygga sammanhang.

En Robinsondeltagare som tror hon är cool när hon vill sälja av sin bikini med muslukt har nog gjort en grov felbedömning. Men skit samma, om bara ytterligare nån månad är hon lika bortglömd som alla andra C-kändisar. Så jag kan väl på sätt och vis förstå att hon smider medans järnet är varmt.
Citera
2024-07-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
En man med utvecklad sexualitet och väl tilltaget bankkonto?

Det finns människor för vilka 23000 inte märks. Att då få tillfälle att lyxrunka i trosorna som suttit på någon man kanske dreglat över online kan då vara en upphetsande grej, särskilt om det inte upplevs som jättedyrt. Jag kan förstå grejen.

Personligen skulle jag nog hellre kontakta kvinnan och försöka få till någon sugardaddydeal. Många unga kvinnor behöver pengar för att leva sin Instagramlivsstil. Sånt kostar. Men det finns olika sätt att finansiera det.

Jo, du har väl en poäng. Samtidigt, om hon ändå skämmer ut sig med att sälja sin fittmarinerade bikini vore det kanske inte omöjligt för köparen att få ett knull på köpet för ytterligare några tusen. Jag får för mig att en C-kändis som vill tjäna pengar på sin fittlukt säkert inte har några problem med att oxå hyra ut hela fittan ifråga för en stund. Om pengarna inte spelar nån roll för köparen.
Citera
2024-07-22, 11:22
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Du låter stabil, snälla förklara vad ditt problem med detta är.

Att du och dina ”kompisar” du tjattrar med härinne skall hålla KÄFTEN i tråden!
Citera
2024-07-22, 12:15
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormcatcher
Att du och dina ”kompisar” du tjattrar med härinne skall hålla KÄFTEN i tråden!
Hahaha! Där kom det mentala lilla brytet från sociopater som dig som väntat, det krävdes extremt få logiska frågor att få dig att tappa det.
Moralen är så sjuk att du inte ens kan börja förklara vad problemet är?

Vem är mina vänner här? Vem ”tjattrar” jag med och vad skall jag hålla käften om?
Senast redigerad av Firewaia 2024-07-22 kl. 12:17.
Citera
2024-07-24, 21:06
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Vi vet att Paolo var klar på mindre än 15 minuter.
Skabbludret hade två hallickar som bodde på lyxhotell och postade inlägg där de handlade Gucci grejer på Mall Of Sweden, medans hon fick sova på en skitig madrass på lägenhetsbordellen.
Seriöst!
Vad fan är det för jävla troll som befolkar den här plattformen idag, som inte kan göra ett enda jävla argument och backa upp det med nån form av täckning?

Har du ett argument eller påstående, borde vi se nån form av belägg för det i alla fall.

Eller är det för att det enda sexliv du haft är med din mamma?
Citera
2024-07-24, 21:24
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Seriöst!
Vad fan är det för jävla troll som befolkar den här plattformen idag, som inte kan göra ett enda jävla argument och backa upp det med nån form av täckning?

Har du ett argument eller påstående, borde vi se nån form av belägg för det i alla fall.

Eller är det för att det enda sexliv du haft är med din mamma?
Jag hänvisar till tråden om Paolo.
Citera
2024-07-24, 22:46
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Jag hänvisar till tråden om Paolo.
Citera en trovärdig källa då, så ska jag kolla upp det.
Be inte mig göra ditt fotarbete.
Citera
2024-07-24, 23:54
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Citera en trovärdig källa då, så ska jag kolla upp det.
Be inte mig göra ditt fotarbete.
Jag är inte din morsa. Alla som följt storyn känner till det. Läs tråden.
Citera
2024-07-25, 07:22
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Jag är inte din morsa. Alla som följt storyn känner till det. Läs tråden.
Hur många argumentationsfel ska du gå igenom, egentligen?

Du gör ett vansinnigt påstående som jag synar och du vägrar ge belägg för att det är sant.
Den här gången försökte du förlöjliga OCH använda dig av det som kallas argumentum ad populum, men det fungerar inte så.
För det första kan du bara uttala dig för dig själv. För det andra tvivlar jag på att man hittar det du påstår i nån tråd. För det tredje är det du som påstår något och då är det upp till dig att styrka ditt påstående med bevis, belägg eller åtminstone en trovärdig berättelse, men det kunde du inte.

Då kan man förkasta ditt påstående med lika mycket "bevis", dvs inga alls.

Se där, nu har du lekt vuxen i ditt eget huvud i flera dagar och det enda du har kvar är att du visat alla de som läser här, att du är en jävla pajas.
Du tog en rövare och hittade på en massa egna fakta, men de höll inte för en granskning.
Det gör dig till en ologisk pajas, troligen aktivisttyp och så lite logik, tyder på att du dessutom troligen är en ful eller tjock tjej. Eller båda. Smart är du i alla fall helt uppenbart inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in