2024-07-24, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Antingen har han injicerat något. Eller så kan han ha hjärtfel och samla vätska för hans händer ser svullna ut också. Visserligen får ju de som tränar större muskler i fingrar och handrygg men hans ser svullna ut. Han ser ut att ha högt blodtryck med, han är röd överallt hela tiden. Det är farligt att hålla på som han oavsett vad det är. Han är alldeles för uppskruvad.

Hörde på hans röst också, den lät helt annorlunda på ett klipp jag såg som var inspelat för cirka fem år sen det också.

Det där med att han är alldeles röd i ansiktet har jag också reagerat på för det kan tyda på att något verkligen inte är ok. Han är extremt uppskruvad och har varit det så länge jag har vetat om honom.
Men förut såg han faktiskt hälsosam ut. Lite mildare i ögonen. Men sedan några månader tillbaka ser han otroligt stressad ut. Det tillsammans med tex testo är ju för fasen farligt.
Citera
2024-07-24, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja det stämmer att Chrippa poängterade att Jocke inte ringt och frågat hur lilla C mtp Jocke sagt att han bryr sig så mycket om lilla C.
Kan Chrippa ens ha en relation med sitt gudbarn utan att ha en relation med Jocke? Jocke ringde ju soc på Chrippa och uppmanade sina följare att också anmäla Chrippa till soc. Så om Jocke tror att Chrippa är olämplig förälder så förstår jag att Jocke inte vill lämna sitt barn/Chrippas gudbarn med Chrippa.
Så kan bli svårt för Chrippa att ha en relation med sitt gudbarn utan att ha en relation med Jocke.

Vore ju kul för barnen om dom kan träffas med Jonna & Julia som du sa eller kanske Jacke kan vara med.
Eller så är det bäst att avstå så dom minskar risken för flera problem, dock trist för kusinerna.
Citera
2024-07-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Vore ju kul för barnen om dom kan träffas med Jonna & Julia som du sa eller kanske Jacke kan vara med.
Eller så är det bäst att avstå så dom minskar risken för flera problem, dock trist för kusinerna.

Tror nog att det är bäst att barnen inte träffas, som det är nu. Och om de skulle göra det, ska ju inte Chrippa vara med, för han lär ju fylla Jockes barn med skit.
Citera
2024-07-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alltså han tar väl mycket testo också? Ställer inte de till det för kroppen? tänker på rösten och sånt. Har dålig koll på vad de gör mot kroppen.
Stämbanden innehåller muskler. Så tar han något preparat som påverkar muskler så händer det ju saker med rösten.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det där med att han är alldeles röd i ansiktet har jag också reagerat på för det kan tyda på att något verkligen inte är ok. Han är extremt uppskruvad och har varit det så länge jag har vetat om honom.
Men förut såg han faktiskt hälsosam ut. Lite mildare i ögonen. Men sedan några månader tillbaka ser han otroligt stressad ut. Det tillsammans med tex testo är ju för fasen farligt.
Han är väldigt uppskruvad, han skriker ut orden i en rasande fart. Det är ju väldigt rapsodiskt också.

Och för att prata om Linnea så saknar hon ansiktsuttryck. Gjorde hon det redan från början? Hon tittar tomt in i kameralinsen och plutar med läpparna lite grann. Hon ser inte förälskad ut alls. Men hon kanske ser ut så och visst är förälskad vad vet jag.
Citera
2024-07-24, 20:23
Medlem
Citat:
Stämbanden innehåller muskler. Så tar han något preparat som påverkar muskler så händer det ju saker med rösten.

Han är väldigt uppskruvad, han skriker ut orden i en rasande fart. Det är ju väldigt rapsodiskt också.

Och för att prata om Linnea så saknar hon ansiktsuttryck. Gjorde hon det redan från början? Hon tittar tomt in i kameralinsen och plutar med läpparna lite grann. Hon ser inte förälskad ut alls. Men hon kanske ser ut så och visst är förälskad vad vet jag.

Ja det är något jag också har tänkt på. Att hon är stel i ansiktet. Ibland släpper det när hon skrattar. Men allt som oftast utan ansiktsuttryck och tomma ögon.
Hon blir också väldigt forcerad ibland eller om det är ett nervöst uttryck.

Jag vill dock tillägga att jag kan ju bara säga något om det hon delar med sig av. Dygnet har 24 timmar. Men det är genomgående i det som jag sett i varje fall.
Citera
2024-07-24, 20:40
Medlem
Maskotens avatar
När kommer Chrippa dumpa Linnea för en ny tjej? Linnea blir ju större och större för varje video hahaha
Citera
2024-07-24, 20:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Tror nog att det är bäst att barnen inte träffas, som det är nu. Och om de skulle göra det, ska ju inte Chrippa vara med, för han lär ju fylla Jockes barn med skit.

Ja det är nog det bästa som situation är nu.
Citera
2024-07-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Ja det stämmer att Chrippa poängterade att Jocke inte ringt och frågat hur lilla C mtp Jocke sagt att han bryr sig så mycket om lilla C.
Kan Chrippa ens ha en relation med sitt gudbarn utan att ha en relation med Jocke? Jocke ringde ju soc på Chrippa och uppmanade sina följare att också anmäla Chrippa till soc. Så om Jocke tror att Chrippa är olämplig förälder så förstår jag att Jocke inte vill lämna sitt barn/Chrippas gudbarn med Chrippa.
Så kan bli svårt för Chrippa att ha en relation med sitt gudbarn utan att ha en relation med Jocke.

Klart det går att ha en relation om man vill. Det ligger helt i ens egna intresse som vuxen. Är situationen infekterad kan han kan ringa på facetime t.ex. slänga iväg ett sms och kolla läget hur barnet/barnen mår. Finns ju även två andra föräldrar med i bilden som kan höra sig till, behöver ju inte vara direkt till brorsan.
Nu vet jag inte om det är någon specifik tidsperiod som han inte ska ha hört av sig. Men har för mig att Kräftan påstod att Jocke aldrig någonsin skulle ha brytt sig.
Men jag tycker mig se att det visst har funnit både kommunikation och en relation mellan Jocke och barnet. facetime, varit delaktig i att ordna fina möbler till sitt rum, få vara med på familjeresor med kusinerna. Tycker de har umgåtts ganska mycket.
Mer än många familjer jag känner till, något samtal per kvartal som högst till sina Syster-brorsbarn/gudbarn.

Så hade Jocke inte brytt sig om barnet så hade Kräftan inte ens åkt med på någon familjeresa.
Jag menar, varför skulle han ta med barnet till en miljö där han då vet att Jocke inte bryr sig. Det är ju jättekonstigt. Han skulle även ha sagt då för flera år sen att han inte skulle vara gudfar längre.

Men, vi ska inte diskutera det här vidare då han redan sagt vad han tycker.
Citera
2024-07-24, 20:54
Avslutad
Citat:

Då är det väl testo samt botox som gör det.
Citera
2024-07-24, 21:30
Avslutad
Citat:
han kan ha hjärtfel och samla vätska för hans händer ser svullna ut. Visserligen får ju de som tränar större muskler i fingrar och handrygg men hans ser svullna ut. Han ser ut att ha högt blodtryck med, han är röd överallt hela tiden. Det är farligt att hålla på som han oavsett vad det är. Han är alldeles för uppskruvad.

Hörde på hans röst också, den lät helt annorlunda på ett klipp jag såg som var inspelat för cirka fem år sen.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men förut såg han faktiskt hälsosam ut. Lite mildare i ögonen.

Citat:
Stämbanden innehåller muskler. Så tar han något preparat som påverkar muskler så händer det ju saker med rösten. Han är väldigt uppskruvad, han skriker ut orden i en rasande

Grabben införtar både de ena och de andra preparatet..han är inte särskilt blyg inför sånna här grejer som en annan hade varit med normal hjärna. Han är totalt gränslös och orädd för experimentering på sig själv (för att dämpa sina komplex) trots vad det kommer kosta honom rent hälsomässigt.

Du har så rätt, det ser ut som att han har skit högt blodtryck och är hjärtsjuk. Han är svullen, stressad och alltid röd. Jag har funderat länge på hur han hittills inte strykt med eller fått ett hjärtstopp på vägen, men det börjar närma sig för hans kropp är väldigt väldigt sjuk när vi till o med kan se det ytligt och han borde inte förneka det. Skulle jag mäta hans blodtryck skulle det säkert ligga på minst runt 150-160 systoliskt i viloläge..riktigt grov hypertoni.
Citera
2024-07-24, 21:40
Avslutad
Och dessutom är chrippa sjuk/förkyld var tredje vecka medans en annan blir det Max 1 gång om året. Hittills dehär halvåret har han sagt att han varit sjuk/förkyld minst 8 gånger seriöst. Inga tecken på en frisk kropp dedär. Är det HIV han har skaffat eftersom han har förkylnings symptom typ hela tiden.
Citera
2024-07-25, 07:08
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Och dessutom är chrippa sjuk/förkyld var tredje vecka medans en annan blir det Max 1 gång om året. Hittills dehär halvåret har han sagt att han varit sjuk/förkyld minst 8 gånger seriöst. Inga tecken på en frisk kropp dedär. Är det HIV han har skaffat eftersom han har förkylnings symptom typ hela tiden.

Kan iof vara allergi också.
Han bor väl i något mögligt råttbo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in