2024-08-04, 13:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Då kan det antas att Chrippas bilder, när han bl.a. har en spruta i röven framför Chloe, är spriden av han själv också.

Bara ursäkter.
Nej, vem som spred dem vet vi ju, och de låg inte på ute publikt innan dess.
Citera
2024-08-04, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Eftersom Linnea anmäldes och rapporterades till både polisen och socialtjänsten och både dessa snabbt lade ner de utredningarna så finns ju stöd för att hon inte gjort det som påstods i drevet.
Det är ju inte så att vare sig polis eller socialtjänst kan låta sig påverkas vare sig av influenser eller deras draghög till följare - de gör en bedömning av det som framkommer i deras utredning.

Så de där angreppen på Linnea för att några påstod att hon attackerat barnet kan man nog lägga åt sidan. I synnerhet som både Chrippa och Julia i efterhand tagit tillbaka det.

Men det tar inte bort att Chrippa sa det och på samma sätt som han gör nu. Lågmäld och gråtmild. Då kan man väl anta att han ljuger nu också när han ska verka sanningsenlig.

Han var dock i gasen så att säga i streamen tillsammans med Luggen.

Förresten, du som vet, höll Linnéa på med droger som Chrippa sa redan då? Eller var det också ljug utifrån ditt sätt att se på det?
Citera
2024-08-04, 14:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men det tar inte bort att Chrippa sa det och på samma sätt som han gör nu. Lågmäld och gråtmild. Då kan man väl anta att han ljuger nu också när han ska verka sanningsenlig.

Han var dock i gasen så att säga i streamen tillsammans med Luggen.

Förresten, du som vet, höll Linnéa på med droger som Chrippa sa redan då? Eller var det också ljug utifrån ditt sätt att se på det?
Jag vet inte var han låter "gråtmild" faktiskt. Jag hör någon som försöker hålla sig saklig och lugn.
Det är lite konstigt att han enligt somliga endera är "gapig och forcerad" och är han inte det så är han "gråtmild"
Vad menar du med "gråtmild"? Att han inte är högljudd?

Han pratade i streamen med luggen - ja. Det är skilt ifrån att han delat någonting.
För egen del så har jag för övrigt inga problem med om han delat vidare - givet hur Rask gått på om honom och Linnea i månader nu.
Däremot så fram tills någon bevisar motsatsen så kan man bara utgå ifrån att inte delat när han säger att han inte gjort det.

Min uppfattning är att detta mer sannolikt är en plott planterad från Rask och kompani själva -- dels fick Rask ytterligare material för smutskastning av Chrippa, dels har han ju redan tjänat stora pengar på det.
Dels håller inte Rasks försök till bortförklaringar om hur videona lagts ut.
Som grädde på moset så skickar ju dessutom Rask själv ytterligare ett klipp till Chrippa .. tycker du det är relevant om du tror att någon sprider material om dig och din fru som du inte vill ha ut?
Jag själv fick länkar till videorna långt innan Chrippa sagt ett knäpp om dem på något forum. Så att Chrippa skulle stå för spridningen tror jag inte ett skit på.

När det gäller drogbruk så har jag ingen uppfattning. Jag har inte sett något som får mig att dra slutsatsen att Linnea brukar droger alls. Däremot fanns det ju videomaterial i början på året som pekade åt andra hållet - att hon inte gillar droger.

Att Chrippa har ljugit en hel del om Linnea när han släpptes från häktet och kom ut i "Cirkus hänga Linnea" har han ju redan berättat. Jag ser inga skäl att tvivla på det.
Senast redigerad av micro113 2024-08-04 kl. 14:34.
Citera
2024-08-04, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Min urspårning ikväll handlar mest om att jag läst skribenten, jag har hoppat över hennes idioti och hon har härjat med ryggdunk.
Jag ville slå tillbaka för nån vecka sedan och fortsatte idag.

Hon är ju värre än Chrippa!

Nåja.

Ja, jag ska lägga mig och ja…vi håller inte med varandra.

Men fortsatt respekt!

Vad tråkigt att du känner behov att snacka ner mig. Vi är på Flashback-man får uttrycka sin åsikt men lite respekt kan man visa. Jag kan gärna vara trevlig mot dig och uttrycka mig ”snällare” om du tycker jag är så hemsk. Men tyvärr är det ju svårt för mig efter allt detta att inte tycka att du är en lika stor idiot som du försöker utmåla mig som. Hur ska jag annars reagera på det du skriver? Jag kan ta kritik men jag har inte skrivit något som är så illa som du försöker få det att framstå.

Du får tycka precis vad du vill, gilla vem du vill. Men det får jag med göra. Du kan inte frysa ut folk ur tråden bara för du har en åsikt om en skribent. När du och jag skrivit sedan du började störa dig på mig är det DU som använt dig av glåpord och ”skrikit” och gormat. Inte jag. Ändå är det jag som inte vet hur man beter sig enligt dig. Du är ingen riddare på vit häst i tråden som ska säga vem som får skriva vad och sätta betyg på folks beteende. Jag tycker ärligt att du borde be mig om ursäkt om du nu är så god som du försöker få det att framstå. Jag kan absolut be om ursäkt om jag upprört dig, för det är lätt för mig att göra, jag är inte den som är den.

En fråga dock: Hur är jag värre än Chrippa förresten? Har jag suttit och skrivit att folk är skit för de är fattiga, gått på att de är tjocka/smala, inte har märkeskläder, spridit motståndares sexfilmer, snackat ner min familj/flickvän? Det får jag inte ihop.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-08-04 kl. 15:21.
Citera
2024-08-04, 15:34
Medlem
Citat:
Jag vet inte var han låter "gråtmild" faktiskt. Jag hör någon som försöker hålla sig saklig och lugn.
Det är lite konstigt att han enligt somliga endera är "gapig och forcerad" och är han inte det så är han "gråtmild"
Vad menar du med "gråtmild"? Att han inte är högljudd?

Han pratade i streamen med luggen - ja. Det är skilt ifrån att han delat någonting.
För egen del så har jag för övrigt inga problem med om han delat vidare - givet hur Rask gått på om honom och Linnea i månader nu.
Däremot så fram tills någon bevisar motsatsen så kan man bara utgå ifrån att inte delat när han säger att han inte gjort det.

Min uppfattning är att detta mer sannolikt är en plott planterad från Rask och kompani själva -- dels fick Rask ytterligare material för smutskastning av Chrippa, dels har han ju redan tjänat stora pengar på det.
Dels håller inte Rasks försök till bortförklaringar om hur videona lagts ut.
Som grädde på moset så skickar ju dessutom Rask själv ytterligare ett klipp till Chrippa .. tycker du det är relevant om du tror att någon sprider material om dig och din fru som du inte vill ha ut?
Jag själv fick länkar till videorna långt innan Chrippa sagt ett knäpp om dem på något forum. Så att Chrippa skulle stå för spridningen tror jag inte ett skit på.

När det gäller drogbruk så har jag ingen uppfattning. Jag har inte sett något som får mig att dra slutsatsen att Linnea brukar droger alls. Däremot fanns det ju videomaterial i början på året som pekade åt andra hållet - att hon inte gillar droger.

Att Chrippa har ljugit en hel del om Linnea när han släpptes från häktet och kom ut i "Cirkus hänga Linnea" har han ju redan berättat. Jag ser inga skäl att tvivla på det.

Alla som känner till chrippa även utanför socialamedier vet att han bara har en fasad när han sitter sådär lugnt och stillsamt och pratar.
Han är ju en skrik & gaphals även utan kameran framför nyllet.

Chrippa har länkat videon vidare, och det blir oerhört patetiskt när han någon dag innan släpper en förlåt video till Therese och sen ska han prata som han gjorde i en live stream någon dag senare.
Men det säger mycket om honom som person.
Citera
2024-08-04, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vad tråkigt att du känner behov att snacka ner mig. Vi är på Flashback-man får uttrycka sin åsikt men lite respekt kan man visa. Jag kan gärna vara trevlig mot dig och uttrycka mig ”snällare” om du tycker jag är så hemsk. Men tyvärr tycker ju jag för tillfället att du är en lika stor idiot som du försöker utmåla mig som. Hur ska jag annars reagera på det du skriver? Jag kan ta kritik men jag har inte skrivit något som är så illa som du försöker få det att framstå.

Du får tycka precis vad du vill, gilla vem du vill. Men det får jag med göra. Du kan inte frysa ut folk ur tråden bara för du har en åsikt om en skribent. När du och jag skrivit sedan du började störa dig på mig är det DU som använt dig av glåpord och ”skrikit” och gormat. Inte jag. Ändå är det jag som inte vet hur man beter sig enligt dig. Du är ingen riddare på vit häst i tråden som ska säga vem som får skriva vad och sätta betyg på folks beteende. Jag tycker ärligt att du borde be mig om ursäkt.

Hur är jag värre än Chrippa förresten? Har jag suttit och skrivit att folk är skit för de är fattiga, gått på att de är tjocka/smala, inte har märkeskläder, spridit motståndares sexfilmer, snackat ner min familj/flickvän? Va? Hur är jag värre än Chrippa?
Jag är inte jätteintresserad av att gå vidare i den diskussionen, även om det va jag som startade den.
Jag skulle inte gått på så hårt igår, där har du helt och hållet rätt.
Det va fel av mig, och så vill jag inte uttrycka mig igen.
Varken till dig eller någon annan, jag ber om ursäkt för det.

Jag har ansett Chrippa som dryg och nedlåtande, mer för nåt halvår sedan, än idag.
Det va i ett sådant sammanhang jag ville jämföra dig.

Tråden får ju inte handla om oss, eller vad jag eventuellt tycker om någon, det här ska ju vara Chrippa och allt som är runt honom.
Jag tar på mig det här.

Vem vet, vi kanske t.o.m. kan hålla med varandra i ett annat sammanhang.

Chrippa och allt kring honom har en förmåga att röra upp och skapa hårda diskussioner, vilket givetvis är som sig bör, ingen ska känna sig utfryst, och definitivt inte av mig.

Ber om ursäkt för det.
Citera
2024-08-04, 15:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Alla som känner till chrippa även utanför socialamedier vet att han bara har en fasad när han sitter sådär lugnt och stillsamt och pratar.
Han är ju en skrik & gaphals även utan kameran framför nyllet.
Vilket är skilt från att vara "gråtmild".

Citat:
Chrippa har länkat videon vidare, och det blir oerhört patetiskt när han någon dag innan släpper en förlåt video till Therese och sen ska han prata som han gjorde i en live stream någon dag senare.
Men det säger mycket om honom som person.
Kan du bevisa det?

Alla som inte är helt bakom flötet insåg att "Förlåt videon" var riktad med udden mot Rask och inget annat.
Men kör på du.

Bevis för att han länkat vidare.
Citera
2024-08-04, 15:53
Medlem
Citat:
Vilket är skilt från att vara "gråtmild".

Kan du bevisa det?

Alla som inte är helt bakom flötet insåg att "Förlåt videon" var riktad med udden mot Rask och inget annat.
Men kör på du.

Bevis för att han länkat vidare.

Om jag får tillgång till de jag har sett kan jag absolut dela med mig av de.
Du vet att jag brukar kunna lägga upp bevis samt att jag har legat steget före många ggr när det gäller olika relationer som folk inte har trott på men sen har det visat sig att jag har haft rätt.
Du själv har aldrig kommit med något vettigt du bara hatar rask och njuter av att han och Therese hängs ut på detta sätt.
Citera
2024-08-04, 15:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag är inte jätteintresserad av att gå vidare i den diskussionen, även om det va jag som startade den.
Jag skulle inte gått på så hårt igår, där har du helt och hållet rätt.
Det va fel av mig, och så vill jag inte uttrycka mig igen.
Varken till dig eller någon annan, jag ber om ursäkt för det.

Jag har ansett Chrippa som dryg och nedlåtande, mer för nåt halvår sedan, än idag.
Det va i ett sådant sammanhang jag ville jämföra dig.

Tråden får ju inte handla om oss, eller vad jag eventuellt tycker om någon, det här ska ju vara Chrippa och allt som är runt honom.
Jag tar på mig det här.

Vem vet, vi kanske t.o.m. kan hålla med varandra i ett annat sammanhang.

Chrippa och allt kring honom har en förmåga att röra upp och skapa hårda diskussioner, vilket givetvis är som sig bör, ingen ska känna sig utfryst, och definitivt inte av mig.

Ber om ursäkt för det.

Fint av dig, det finns ingen mening att något ska bli personligt härinne pga folk vi inte ens känner. Så nu släpper vi det.

Men jag tycker fortfarande som jag tycker om C & L , mest synd om C. Och du får tycka som du vill
Citera
2024-08-04, 16:03
Avslutad
Folk bråkar och skriver spaltmeter om en konflikt som inträffade för ett halvår sedan mellan två personer som ni aldrig träffat eller kommer träffa.

Nytt skvaller vore önskvärt istället för att mala samma om och om igen.
Citera
2024-08-04, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Det absolut enda jag, som fd följare till Chrippa, vill veta är varför han väljer att ens andas samma luft som sin treåriga dotters äckelförövare. Samma äckelförövare som därtill satte honom i häktet på falska grunder.

LL är en tvättäkta narcissist som agerar på sitt löfte om att förstöra Chrippas liv. Chrippa förtjänar varje sekund av lidande (vilket är bokstavligt talat 24/7 med narcissisten/fångvaktaren/kräftkokerskan) fram till den sekunden han kastar den åt helvete.
Hans pågående svek mot dottern är äckligt, skevt och bisarrt.

Vad andra individer tycker, tänker eller gör är totalt irrelevant (hur man än vrider och vänder på det).

Förra veckan fick jag info om att Linnea vill få barnet att kalla henne för mamma Nea, och att barnet sen hade kommit hem till Julia och kallt henne för orre. Hur kan det bli så?
Och varför kan inte chrippa lämna barnet själv till Julia så dom får chansen att prata lite om föräldrar frågor men nej det går inte för Linnea ska alltid vara med, Chrippa får inte vara i närheten av Julia själv, så mycket litar hon på honom.
Citera
2024-08-04, 16:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om jag får tillgång till de jag har sett kan jag absolut dela med mig av de.
Du vet att jag brukar kunna lägga upp bevis samt att jag har legat steget före många ggr när det gäller olika relationer som folk inte har trott på men sen har det visat sig att jag har haft rätt.
Du själv har aldrig kommit med något vettigt du bara hatar rask och njuter av att han och Therese hängs ut på detta sätt.
Nej, det vet jag inte. Det är inget jag sett såvitt jag minns.

Tills du kan bevisa att Chrippa lagt ut det eller delat det så är det bara ännu en lös anklagelse som kastas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in