Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Men det tar inte bort att Chrippa sa det och på samma sätt som han gör nu. Lågmäld och gråtmild. Då kan man väl anta att han ljuger nu också när han ska verka sanningsenlig.
Han var dock i gasen så att säga i streamen tillsammans med Luggen.
Förresten, du som vet, höll Linnéa på med droger som Chrippa sa redan då? Eller var det också ljug utifrån ditt sätt att se på det?
Jag vet inte var han låter "gråtmild" faktiskt. Jag hör någon som försöker hålla sig saklig och lugn.
Det är lite konstigt att han enligt somliga endera är "gapig och forcerad" och är han inte det så är han "gråtmild"
Vad menar du med "gråtmild"? Att han inte är högljudd?
Han pratade i streamen med luggen - ja. Det är skilt ifrån att han delat någonting.
För egen del så har jag för övrigt inga problem med om han delat vidare - givet hur Rask gått på om honom och Linnea i månader nu.
Däremot så fram tills någon bevisar motsatsen så kan man bara utgå ifrån att inte delat när han säger att han inte gjort det.
Min uppfattning är att detta mer sannolikt är en plott planterad från Rask och kompani själva -- dels fick Rask ytterligare material för smutskastning av Chrippa, dels har han ju redan tjänat stora pengar på det.
Dels håller inte Rasks försök till bortförklaringar om hur videona lagts ut.
Som grädde på moset så skickar ju dessutom Rask själv ytterligare ett klipp till Chrippa .. tycker du det är relevant om du tror att någon sprider material om dig och din fru som du inte vill ha ut?
Jag själv fick länkar till videorna långt innan Chrippa sagt ett knäpp om dem på något forum. Så att Chrippa skulle stå för spridningen tror jag inte ett skit på.
När det gäller drogbruk så har jag ingen uppfattning. Jag har inte sett något som får mig att dra slutsatsen att Linnea brukar droger alls. Däremot fanns det ju videomaterial i början på året som pekade åt andra hållet - att hon inte gillar droger.
Att Chrippa har ljugit en hel del om Linnea när han släpptes från häktet och kom ut i "Cirkus hänga Linnea" har han ju redan berättat. Jag ser inga skäl att tvivla på det.