Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Yes jag tycker om paret dom är fantastiskt snälla och fina personer som har nått jäkligt långt på egen hand.
Lite nyfiken, baserar du din åsikt för att du känner dem privat eller på det du ser på sociala medier?
Om det är det sistnämnda så hoppas jag att du förstår att det bara är skådespeleri, de skulle
aldrig släppa en video där de visar sina rätta jag. Att de har gått långt på egen hand är nog en sanning med modifikation, de har nog fått hjälp från många olika håll.
Självklart behöver du inte svara.
Se detta klipp (gärna hela) där Joakim verbalt attackerar en journalist, den verbala attacken kommer ca 10:24 in i klippet:
https://sverigesradio.se/artikel/7331408
I mina ögon är detta inte en snäll och fin person, här visar Joakim upp sitt rätta jag dvs. den sida han
aldrig kommer visa upp på sociala medier. Skulle han göra det så är han körd, det är troligtvis därför han går via andra personer när han ska skapa drev, svaga personer som Anjo, Rask m.m. Får känslan av att Joakim är en riktig ulv i fårakläder.
Sök gärna på Ruby Franke, en amerikansk influencers/YouTuber. Hon visade upp ett perfekt familjeliv för sina två miljoner följare och nu är hon dömd till fängelse efter att ha misshandlat sina barn.
Naturligtvis tror jag inte att Joakim och Jonna slår sina barn, ville bara påpeka att allt man ser inte alltid är som man tror.
Självklart får du tycka/känna vad du vill men ibland måste man tänka lite längre och vara källkritisk.
Ha det så bra!