2024-07-24, 12:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Handlade avsnittet om E, som gick bort?Finner jag inga ord för hans beteende.

Hur kan han ta det ifrån henne?

Jag vill be människorna här låta bli att diskutera hur han dog. Jonna har bett följarna att respektera att hon inte vill vara öppen om det och det måste vi kunna respektera. Det är Jonnas och hennes familjs angeläget.

Det är skrämmande och ledsamt hur medberoende Jonna är.
Ja, det verkade vara den brodern, och Jocke är otroligt vidrig och äckligt självupptagen kring sig själv och ’sin historia’.
Ingen får ta hans plats.
(Jag tror ärligt talat inte Jonna ens vill ha den)
Jonna är helt klart medberoende, men på något sätt stark och verkar äga en viss integritet.

Den där podden är väldigt talande och otroligt avslöjande.
Lyssnar du på den?
Jonas lär lägga en del knasiga spekulationer och slutsatser kring jockes stenciler/barndom, men han lyckas ändå ställa en del kritiska frågor som Jocke inte förstår hur avslöjande hans svar är.
Jag tror att Jonas är medveten om vad han gör och vilket resultat hans frågor ger.
Citera
2024-07-24, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Och jag har hela tiden varit på det klara med att säga att Jocke inte har gjort alla saker så bra men den skiten som skrivs här om honom är inte klokt.
Varför ska andra få kommentar men inte jag? Är det endast för jag går emot 90% av vad folk skriver i denna tråd.

Självklart har du rätt att kommentera precis som alla andra, har inte sagt annat.
I de flesta inlägg är det uppenbart vad andra medlemmar skriver och försöker få fram, men det verkar som att du missförstår och gör dina egna tolkningar. Sedan börjar malandet, inlägg efter inlägg, i både denna och Chrippas tråd dvs. om saker som inte ens har skrivits/sagt.

Har inte följt denna tråd förrän nyligen så jag kan inte uttala mig om det du skriver, gällande den skit (som du kallar det) som skrivs om Joakim.

Att du är besatt av paret är uppenbart, det syns tydligt i dina kommentarer.

Ha en fin dag och ta hand om dig!
Citera
2024-07-24, 12:40
Avslutad
Citat:
Jag tror på framtiden det kommer bli bättre & bättre, snart kommer saker och ting ske och då blir det lugnare för både Jonna & Jocke. Det unnar jag dom efter allt kämpande.
Tur att kärleken övervinner allt.
Vad kommer att bli bättre?

Kommer Jocke att ta av sig offerkoftan och sluta dreva under radarn?
Kommer Jocke ’plötsligt bli frisk’ och kanske t.o.m. ta av sig solbrillorna inomhus?
Vilken personlighets(förändring) kommer han att anta sedan?

Vad är det som måste ske för att det ska bli lugnare?

Ja det är tur att Jocke har Jonna som är den av dem som har fötterna på jorden.
Citera
2024-07-24, 12:40
Medlem
Citat:
Nu förstår jag inte.
Det var en liten fråga bara. Hon visade tecken på graviditet senast jag såg henne. Svårare än så är det inte.

”Jag vet något Joakim verkligen inte vill att Jonna får reda på, men jag vet inte, jag kanske håller på det, ett litet tag till.”

”Deras barn ska heta William om det är en pojke”

Såna grejer säger Anjo, inte lilla jag.
Mina pattar vibrerar i sidled.

Vem är misstänkt för att skvallra? Jonna umgås med typ en kompis och Jocke har inga förutom Rask och Anjo. Borde vara enkel matematik.

Det känns på ett sätt som att det var Jocke tipsade för att han vill ha uppmärksamhet. Han vill dra in visningar genom att utnyttja Queen N och bad henne skriva att någon annan läcker.

Jasså.
Så du prickade in tiden bra och passade på att fråga på flashback om graviditeten innan ens nyheten hade kommit ut?
Intressant val istället för att slå en pling till Joanna och fråga. Ett sms kanske.

Vad är det för extra rader med trams du la till om barnnamn?
Varför var det nödvändigt att skriva?

Du verkar vara väldigt kroppsfixerad, pattar i sidledes och att man ska suga på tutte.

Det börjar bli lite obehagligt.
Citera
2024-07-24, 12:42
Medlem
Citat:
Gjorde dom? Det har jag missat och det är inget jag vet något om.

Se där
Vilket sammanträffande då.
Citera
2024-07-24, 13:08
Medlem
Citat:
Ingenstans nu, men snart så.

Du kommer kunna gå på Lundell SPA för dryga tusenlappen om du har vägarna förbi. Glöm inte att förboka via Boka.se

Förstår inte idén med detta spa, har väl kostat flera miljoner? Hur tänker de affärsmässigt? Kostnader på flera miljoner, sedan tillkommer kostnader för personal, bokning och underhåll. Tror personligen inte att Joakim och Jonna tänker sköta det där själva dvs. ta emot besökare och städa.

Lite underligt är det också att Jonna blev upprymd och sa att hon kunde fylla vinkylen med vin. Varför ska hon fylla företagets vinkyl med tanke på att de inte bor där...
Ja, man fick uppfattningen av att hon skulle sitta där och pimpla vin, går ju dock inte nu längre...

Har inget intresse av att besöka deras spa så jag passar det. Är dock lite nyfiken på hur du vet dessa saker, speciellt när det inte går att läsa någonstans. Gissar du?
Personligen har jag svårt att tro att paret vill ha främmande människor "springande" på tomten, speciellt när de verkar bo/vistas där på sin fritid...
Citera
2024-07-24, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Vad kommer att bli bättre?

Kommer Jocke att ta av sig offerkoftan och sluta dreva under radarn?
Kommer Jocke ’plötsligt bli frisk’ och kanske t.o.m. ta av sig solbrillorna inomhus?
Vilken personlighets(förändring) kommer han att anta sedan?

Vad är det som måste ske för att det ska bli lugnare?

Ja det är tur att Jocke har Jonna som är den av dem som har fötterna på jorden.

Det kommer bli bättre, ljusare tider, jag kan bara se positiva saker som händer i deras liv nu.
Citera
2024-07-24, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Självklart har du rätt att kommentera precis som alla andra, har inte sagt annat.
I de flesta inlägg är det uppenbart vad andra medlemmar skriver och försöker få fram, men det verkar som att du missförstår och gör dina egna tolkningar. Sedan börjar malandet, inlägg efter inlägg, i både denna och Chrippas tråd dvs. om saker som inte ens har skrivits/sagt.

Har inte följt denna tråd förrän nyligen så jag kan inte uttala mig om det du skriver, gällande den skit (som du kallar det) som skrivs om Joakim.

Att du är besatt av paret är uppenbart, det syns tydligt i dina kommentarer.

Ha en fin dag och ta hand om dig!

Yes jag tycker om paret dom är fantastiskt snälla och fina personer som har nått jäkligt långt på egen hand.
Citera
2024-07-24, 17:09
Medlem
Citat:
Yes jag tycker om paret dom är fantastiskt snälla och fina personer som har nått jäkligt långt på egen hand.

Lite nyfiken, baserar du din åsikt för att du känner dem privat eller på det du ser på sociala medier?
Om det är det sistnämnda så hoppas jag att du förstår att det bara är skådespeleri, de skulle aldrig släppa en video där de visar sina rätta jag. Att de har gått långt på egen hand är nog en sanning med modifikation, de har nog fått hjälp från många olika håll.
Självklart behöver du inte svara.

Se detta klipp (gärna hela) där Joakim verbalt attackerar en journalist, den verbala attacken kommer ca 10:24 in i klippet:
https://sverigesradio.se/artikel/7331408

I mina ögon är detta inte en snäll och fin person, här visar Joakim upp sitt rätta jag dvs. den sida han aldrig kommer visa upp på sociala medier. Skulle han göra det så är han körd, det är troligtvis därför han går via andra personer när han ska skapa drev, svaga personer som Anjo, Rask m.m. Får känslan av att Joakim är en riktig ulv i fårakläder.

Sök gärna på Ruby Franke, en amerikansk influencers/YouTuber. Hon visade upp ett perfekt familjeliv för sina två miljoner följare och nu är hon dömd till fängelse efter att ha misshandlat sina barn.
Naturligtvis tror jag inte att Joakim och Jonna slår sina barn, ville bara påpeka att allt man ser inte alltid är som man tror.

Självklart får du tycka/känna vad du vill men ibland måste man tänka lite längre och vara källkritisk.

Ha det så bra!
Citera
2024-07-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Ingen aning. Hur så?

Tror personen refererar till ditt inlägg 12:40, där skriver du Joanna...
Citera
2024-07-24, 17:17
Avslutad
Citat:
Det kommer bli bättre, ljusare tider, jag kan bara se positiva saker som händer i deras liv nu.
Som vaddå? (Förutom att de är i bäbislyckan nu)
Nåt exempel?
Citera
2024-07-24, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Lite nyfiken, baserar du din åsikt för att du känner dem privat eller på det du ser på sociala medier?
Om det är det sistnämnda så hoppas jag att du förstår att det bara är skådespeleri, de skulle aldrig släppa en video där de visar sina rätta jag. Att de har gått långt på egen hand är nog en sanning med modifikation, de har nog fått hjälp från många olika håll.
Självklart behöver du inte svara.

Se detta klipp (gärna hela) där Joakim verbalt attackerar en journalist, den verbala attacken kommer ca 10:24 in i klippet:
https://sverigesradio.se/artikel/7331408

I mina ögon är detta inte en snäll och fin person, här visar Joakim upp sitt rätta jag dvs. den sida han aldrig kommer visa upp på sociala medier. Skulle han göra det så är han körd, det är troligtvis därför han går via andra personer när han ska skapa drev, svaga personer som Anjo, Rask m.m. Får känslan av att Joakim är en riktig ulv i fårakläder.

Sök gärna på Ruby Franke, en amerikansk influencers/YouTuber. Hon visade upp ett perfekt familjeliv för sina två miljoner följare och nu är hon dömd till fängelse efter att ha misshandlat sina barn.
Naturligtvis tror jag inte att Joakim och Jonna slår sina barn, ville bara påpeka att allt man ser inte alltid är som man tror.

Självklart får du tycka/känna vad du vill men ibland måste man tänka lite längre och vara källkritisk.

Ha det så bra!

Vissa saker kan man inte säga av att bara ha sett dom på youtube.
Joz grejen är bara vidrigt han är bara ett äckel i mina ögon, vill inte diskutera den människan.
Jonna & Jocke är inte otrevliga och dumma personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in