2024-07-24, 14:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Jocke hade enligt Chrippa bett om ursäkt.
Nu har Chrippa brutit kontakten med Jocke igen, för att det inte fungerar om Jocke har umgänge med Anjo och Rask.
Detta sa han i sin live på Twitch igår.
Jag förstår Chrippa mycket väl i frågan om det.
Med tanke på hur de har spelats in och avslöjats hemligheter så hade jag också varit skeptisk.
Jag hade inte ens testat att vara i kontakt med Jocke heller, om det så va min bror.

Den där ligan är inget man kan lita på och några som man bör hålla ett långt avstånd till.

Här har Chrippa fattat ett riktigt bra beslut.
Citera
2024-07-24, 14:04
Medlem
Citat:
Jocke hade enligt Chrippa bett om ursäkt.
Nu har Chrippa brutit kontakten med Jocke igen, för att det inte fungerar om Jocke har umgänge med Anjo och Rask.
Detta sa han i sin live på Twitch igår.

Hände nåt särskilt i gårdagens stream...? Voden är inte tillgänglig, han brukar spara dem.
Citera
2024-07-24, 14:11
Medlem
Linnea är inte värd så jävla mycket för kräftstjärten. Köper väskan på second hand!!! 🤣🤣
Citera
2024-07-24, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Cluee tröttnade på att alla andra hotade och kontrollerad honom, så han valde att gå sin egen väg.
Danjal hotade då med att krossa Cluee och förstöra hans karriär (detta skrev Danjal själv offentligt, så kan bara gissa vad han skriver i PM)
https://ibb.co/M6b086x
https://ibb.co/bJCFpzg
Efter det gick Cluee ut med massor med bilder på konversationer och ljudinspelningar på samtal emellan bl.a honom och Jocke, Cluee hade dem sparat ett tag på sin instagram så alla kunde se. Men han verkar ha tagit bort det nu.

Ska vi fortsätta diskutera Jocke och Cluee kanske vi kan göra det i någon av deras trådar från och med nu?
Att man ens ska behöva upprepa något som man vet att skribenterna va med när det begav sig.
Men så finner det en lämplig tid att plötsligt ’glömma bort det’ och göra det till en osanning.

Det är rätt stört och riktigt tjatigt.

Men tack iaf för att du färskar upp deras minnesförlust.
Citera
2024-07-24, 14:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Larvigt… Så storebror får inte vara vän med vem han vill? Lite dubbelmoral då Chrippa bölade om att han inte får vara med Linnea
Det får han väl?

Men Chrippa verkar ha gjort ett val att inte ingå i den typen av relation med sin bror med allt vad det innebär.
Det har han väl rätt till?
Citera
2024-07-24, 14:21
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Så syskonbråket är fortfarande igång? Konstigt att de inte bara kramas och blir sams igen… bråka av minsta lilla, moget…
Om detta är hur du bråkar med dina syskon tycker jag synd om dina syskon.
Jag har aldrig anmält mina syskon till soc bara för att vi bråkar.
Jag har aldrig uppmanat över 1 miljon människor att massanmäla mitt syskon till soc bara för att vi bråkar.
Jag har aldrig fått polisen att ta mitt syskon bara för att vi bråkar.
osv, osv, osv.

Såna som dig måste sluta tro att detta är ett normal syskonbråk, detta är inte normalt någonstans, detta är sjukt, hur folk har betett sig är sjukt.
Citera
2024-07-24, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Hände nåt särskilt i gårdagens stream...? Voden är inte tillgänglig, han brukar spara dem.
Det var någon följare som frågade om Chrippa hade sett att Jocke&Jonna väntar barn.
Då sa Chrippa att han vetat om det ett tag och att han ”skiter fullständigt i den familjen”.
Citera
2024-07-24, 14:25
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu har du pratar om rätten i flera månader och inget händer? Hur kommer det sig att folk har varit på förhör ang Chrippa och vad han gör men inte tvärtom, kan du förklara de? Är det bara i din fantasi som detta händer?
Dock påstås det ju att folk varit i förhör gällande Chrippa i flera månader, och det har ju inte hänt något där. Och det ursäktar man med att det går långsamt att bygga upp ett fall. Är det också bara i folks fantasi då eller?
Citera
2024-07-24, 14:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Larvigt… Så storebror får inte vara vän med vem han vill? Lite dubbelmoral då Chrippa bölade om att han inte får vara med Linnea
Fast få av oss lever nog som dessa människor.
Tex du kan säkert vara vän med vän A, men inte vara vän med B och C, fast du har inga problem med ifall vän A vill vara vän med B och C eftersom det inte påverkar dig.

Problemet med Chrippa och Jocke är att dem inte fungerar som du och jag. Problemet är ju att allt Chrippa skriver, allt Chrippa säger sparar Jocke, och kan sen skicka det vidare till Anjo och Rask, och sedan sprids det.
Jag skulle inte umgås med någon människa i detta gänget, bara tanken på alla privata sms och privata samtal aldrig hålls privata känns så himla sjukt.
Citera
2024-07-24, 15:52
Medlem
Citat:
Om jag minns rätt gick väl Cluee ut med att det var Jocke och Danjal som hade hotat honom, och inte Chrippa?
För Cluee delade ju flera meddelanden och chattar emellan honom, jocke, danjal, m.fl.
https://youtu.be/-WUYOf6KV0I?si=l5ncRpGWt950SoAC
Här är nån som sparat ner clues egna ord och meddelanden
Citera
2024-07-24, 16:52
Medlem
Citat:
Det var någon följare som frågade om Chrippa hade sett att Jocke&Jonna väntar barn.
Då sa Chrippa att han vetat om det ett tag och att han ”skiter fullständigt i den familjen”.

Intressant. Det tyder ju på att det finns någon kontakt i varje fall. Jag gissar att familjen först får veta sånt innan det blir offentligt.
Citera
2024-07-24, 17:07
Avslutad
Citat:
Dock påstås det ju att folk varit i förhör gällande Chrippa i flera månader, och det har ju inte hänt något där. Och det ursäktar man med att det går långsamt att bygga upp ett fall. Är det också bara i folks fantasi då eller?

Ja vi får helt enkelt vänta och se om & vilken rättegång som blir först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in