Citat:
1. Hur man trollar ett troll 2. Det du skriver har jag inte skrivit.
En annan sak som jag anser vara väldigt problematisk med dig, är att du sitter och driver en stor kampanj på flashback gentemot personer för att de ska åka dit med hull och hår och gottar dig ganska friskt i det anser att det är underhållande.
Men när jag kollade igenom mina dm, så fann jag det här som du skrev till mig i början på maj i år. Och blev väldigt bekymrad.
Det är här en del av det du skrev.
...Förtala Offren skrattar just nu åt hur grabbarna för bort sig. Åtalspunkterna blir bara fler och fler och det är inte första gången som lurat förtalarna i fällan att använda falskt material. Hihi
Vill även minnas att Kräftan även yppat sig just gällande det här. För jag minns att jag reagerade på att ett påstått offer säger något sådant. Jag ska leta upp det.
Det är ju väldigt olustigt att du skriver det på flashback och Kräftan yppar samma sak på annat håll.
Jag vet inte exakt hur det ser ut rättsligt, men att man medvetet förser personer med falskt material som du har skrivit att offrena i detta fall har gjort och gör. Och att handlingen har som syfte att få andra att sprida, för att sen kunna sätta dit dem för något man själv är hjärnan bakom.
Håller det helt i rätten tro?
En annan sak jag bara vill påpeka är att allmänt oavsett vem/vilka det är, så ser det inte helt korrekt ut att man medvetet utnyttjar person/er med NPF-diagnos/er för att sprida falsk information i syfte att de får ta smällen.
Bara en notis som är värd att tänka på.
Sen är det klart att det sitter personer från myndigheter i tråden och skriver ner ett och annat. Det kan jag garantera dig.
Men när jag kollade igenom mina dm, så fann jag det här som du skrev till mig i början på maj i år. Och blev väldigt bekymrad.
Det är här en del av det du skrev.
...Förtala Offren skrattar just nu åt hur grabbarna för bort sig. Åtalspunkterna blir bara fler och fler och det är inte första gången som lurat förtalarna i fällan att använda falskt material. Hihi
Vill även minnas att Kräftan även yppat sig just gällande det här. För jag minns att jag reagerade på att ett påstått offer säger något sådant. Jag ska leta upp det.
Det är ju väldigt olustigt att du skriver det på flashback och Kräftan yppar samma sak på annat håll.
Jag vet inte exakt hur det ser ut rättsligt, men att man medvetet förser personer med falskt material som du har skrivit att offrena i detta fall har gjort och gör. Och att handlingen har som syfte att få andra att sprida, för att sen kunna sätta dit dem för något man själv är hjärnan bakom.
Håller det helt i rätten tro?
En annan sak jag bara vill påpeka är att allmänt oavsett vem/vilka det är, så ser det inte helt korrekt ut att man medvetet utnyttjar person/er med NPF-diagnos/er för att sprida falsk information i syfte att de får ta smällen.
Bara en notis som är värd att tänka på.
Sen är det klart att det sitter personer från myndigheter i tråden och skriver ner ett och annat. Det kan jag garantera dig.
Men vem har en npf-diagnos? Julia? Anjo?
Vem är det som utnyttjar en person med NPF för att sprida falsk information? Jag? Härligt sammanträffande att du säger Chrille sagt något som jag aldrig har skrivit till dig. Eller? Vah?
Mår du bra? Du verkar behöva antipsykotisk medicin.
Det är Joakim som har utnyttjat en väldigt tacksam Anjo för att sprida desinformation. Jocke, som kanske har några NPF-diagnoser utnyttjar en kille som inte har gått ut med att han har några diagnoser.
Du låter hotfull.
Försöker du skrämma mig för att jag uttrycker min åsikt? Länge leve rätten att slippa övergrepp i rättssak
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 12:50.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 12:50.
och varit aktiv i dm till andra och i trådar utan din vetskap.