2024-07-24, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
En annan sak som jag anser vara väldigt problematisk med dig, är att du sitter och driver en stor kampanj på flashback gentemot personer för att de ska åka dit med hull och hår och gottar dig ganska friskt i det anser att det är underhållande.

Men när jag kollade igenom mina dm, så fann jag det här som du skrev till mig i början på maj i år. Och blev väldigt bekymrad.
Det är här en del av det du skrev.
...Förtala Offren skrattar just nu åt hur grabbarna för bort sig. Åtalspunkterna blir bara fler och fler och det är inte första gången som lurat förtalarna i fällan att använda falskt material. Hihi

Vill även minnas att Kräftan även yppat sig just gällande det här. För jag minns att jag reagerade på att ett påstått offer säger något sådant. Jag ska leta upp det.
Det är ju väldigt olustigt att du skriver det på flashback och Kräftan yppar samma sak på annat håll.

Jag vet inte exakt hur det ser ut rättsligt, men att man medvetet förser personer med falskt material som du har skrivit att offrena i detta fall har gjort och gör. Och att handlingen har som syfte att få andra att sprida, för att sen kunna sätta dit dem för något man själv är hjärnan bakom.
Håller det helt i rätten tro?

En annan sak jag bara vill påpeka är att allmänt oavsett vem/vilka det är, så ser det inte helt korrekt ut att man medvetet utnyttjar person/er med NPF-diagnos/er för att sprida falsk information i syfte att de får ta smällen.
Bara en notis som är värd att tänka på.

Sen är det klart att det sitter personer från myndigheter i tråden och skriver ner ett och annat. Det kan jag garantera dig.
1. Hur man trollar ett troll 2. Det du skriver har jag inte skrivit.

Men vem har en npf-diagnos? Julia? Anjo?

Vem är det som utnyttjar en person med NPF för att sprida falsk information? Jag? Härligt sammanträffande att du säger Chrille sagt något som jag aldrig har skrivit till dig. Eller? Vah?

Mår du bra? Du verkar behöva antipsykotisk medicin.

Det är Joakim som har utnyttjat en väldigt tacksam Anjo för att sprida desinformation. Jocke, som kanske har några NPF-diagnoser utnyttjar en kille som inte har gått ut med att han har några diagnoser.

Du låter hotfull.
Försöker du skrämma mig för att jag uttrycker min åsikt? Länge leve rätten att slippa övergrepp i rättssak
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 12:50.
Citera
2024-07-24, 12:58
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är det som är problemet, att folk ens resonerar på det sättet.
Jag har ingen i min umgängeskrets som skulle få för sig att resonera på det sättet. Kanske för att de inte leker gangsters eller är hämndlystna.

man måste räkna med att själv bli utsatt för det man utsatt andra för

Det verkar som att somliga har svårt för att jag påföra ansvaret för att angripa barn till Anjo - som var den som öppnade den dörren.

Sår du skit får du äta skit.
Inte svårare än så.

Och så vidare.
Precis så - jag förespråkar inte att man ger sig på barn, men Anjo har inget att gnälla över om någon säger något om hans barn - eftersom han öppnat den dörren och hånat och hängt ut en annans barn å det grövsta.

Du har svårt att sortera det jag skriver tydligen. Det är inte så överraskande med hänsyn till hur ni i flocken resonerar i övrigt.
Citera
2024-07-24, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det har inte hänt. Nog därför du missat det.

Tills någon bevisar det så kommer jag att tro på dig. För hade det hänt så hade det legat bevis här i tråden.
Citera
2024-07-24, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det du skriver har jag inte skrivit.

Mår du bra? Du verkar behöva litium.

Vem har en npf-diagnos? Julia? Anjo?

Vem är det som utnyttjar en person med NPF för att sprida falsk information? Jag?

Det är Joakim som har utnyttjat en väldigt tacksam Anjo för att sprida desinformation. Jocke, som kanske har några NPF-diagnoser utnyttjar en kille som inte har gått ut med att han har några diagnoser.

Du låter hotfull. Försöker du skrämma mig för att jag uttrycker min åsikt?

Jag mår bra, tackar som frågar 👍🏽
Solen skiner, snart dags för en lång båttur.
Litium behövs inte. Märkligt råd.

Själv då? Allt väl? Du verkar lite stressad av någon anledning.

Så du menar alltså att någon hackat sig in på ditt konto vid flera tillfällen och varit aktiv i dm till andra och i trådar utan din vetskap.
Är du säker på det? Låter väldigt osannolikt.

Jag har inte nämnt några namn, kommer inte nämna några namn heller, det hör inte till saken och jag skulle aldrig få för mig att hota någon. Så det behöver du inte alls känna någon oro över. Den känslan kan du borsta bort på en gång.

Vad är för åsikt du menar att du uttryckt? Klart man får uttrycka sin åsikter. Se på micro som gick bananas halva natten.

Vi kan väl ha en civiliserad konversation som vuxna. Det har gått så bra hittills utan några krusiduller.
Citera
2024-07-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Precis så - jag förespråkar inte att man ger sig på barn, men Anjo har inget att gnälla över om någon säger något om hans barn - eftersom han öppnat den dörren och hånat och hängt ut en annans barn å det grövsta.

Du har svårt att sortera det jag skriver tydligen. Det är inte så överraskande med hänsyn till hur ni i flocken resonerar i övrigt.

God morgon ☀️
Sovit gott? Eller vaknat på sida? Sistnämnda kanske.

Du känns fientlig idag och börjar med påhopp direkt av någon märklig anledning. Inte så trevligt. Du var väl uppfostrad på ett bra sätt tyckte jag mig att du hävdade under nattens tokerier.
Det var stökigt när du gick bananas, med allt från snor till flera personligheter så svårt att sortera hela dig.

Ha en fin dag 👍🏽
Citera
2024-07-24, 13:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Att inte den här clown tråden stängs är ju helt sjukt.
Citera
2024-07-24, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
9 år mellan jocke och jonna
jocke träffade jonna när hon var 17 år
jocke flyttade till jonna när hon var 19 år

11 år mellan chrippa och linnea
chrippa träffade Linnea när hon var 22 år
dem flyttade ihop när Linnea var 22 år

Lite information bara för alla som kallar Linnea barn, och tycker det är konstigt att Chrippa dejtar någon så mycket yngre.

Tack för att du skrev det jag inte orkade. Det är talande och väldigt tydligt.
Citera
2024-07-24, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tönt.
Anjo tryckte upp t-shirts på en annan människas barn i syfte att förnedra barnet främst ich få en reaktion från barnets pappa.

Vem förnedrade han? Sig själv, sin fru och sina barn. Lisen är ett förlorat fall, men Pontus barn kommer att få SKÄMMAS över vad deras pappa har utsatt barn, utvecklingsstörda människor, oskyldiga män och unga oskyldiga kvinnor för.

Vad har han med den etiken och moralen gjort? Han har uppvisat klart och tydligt att han anser att det är okey att trycka upp t-shirts på andra individers barn för att förnedra dom små liven.

Anjo har tur att hans ovänner inte lider av empatistörningar. Cluee och många andra har anmält för grovt förtal och sannolikt han ryker riktigt hårt på det.

Jag vill se BARNUTHÄNGAREN som driver Anjo Productions AB skaka galler. Hans största fan DEN SJUKA MASKEN väntar på att han ska tappa tvålen, är han på insidan tar han förmodligen tillfället i akt, är han på utsidan njuter han av Anjos fall.

Så nu är jag en tönt också, wow!
Vi får väl se vilka som har anmält vilka, hittills verkar det inte hända nått med varken Jocke eller Anjo. Kan tänka mig att du önskar att det ska vara så.
Citera
2024-07-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Så syskonbråket är fortfarande igång? Konstigt att de inte bara kramas och blir sams igen… bråka av minsta lilla, moget…
Jocke hade enligt Chrippa bett om ursäkt.
Nu har Chrippa brutit kontakten med Jocke igen, för att det inte fungerar om Jocke har umgänge med Anjo och Rask.
Detta sa han i sin live på Twitch igår.
Citera
2024-07-24, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Jocke hade enligt Chrippa bett om ursäkt.
Nu har Chrippa brutit kontakten med Jocke igen, för att det inte fungerar om Jocke har umgänge med Anjo och Rask.
Detta sa han i sin live på Twitch igår.

Larvigt… Så storebror får inte vara vän med vem han vill? Lite dubbelmoral då Chrippa bölade om att han inte får vara med Linnea
Citera
2024-07-24, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Tills någon bevisar det så kommer jag att tro på dig. För hade det hänt så hade det legat bevis här i tråden.
Väntar på att Palle postar sina bevis. Kan bli krångligt.
Citera
2024-07-24, 14:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det är något jag har missat i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det har inte hänt. Nog därför du missat det.
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Jag har missat det också. Kan du länka till det. Du sprider väl inte falsk information?
Citat:
Cluee tröttnade på att alla andra hotade och kontrollerad honom, så han valde att gå sin egen väg.
Danjal hotade då med att krossa Cluee och förstöra hans karriär (detta skrev Danjal själv offentligt, så kan bara gissa vad han skriver i PM)
https://ibb.co/M6b086x
https://ibb.co/bJCFpzg
Efter det gick Cluee ut med massor med bilder på konversationer och ljudinspelningar på samtal emellan bl.a honom och Jocke, Cluee hade dem sparat ett tag på sin instagram så alla kunde se. Men han verkar ha tagit bort det nu.

Ska vi fortsätta diskutera Jocke och Cluee kanske vi kan göra det i någon av deras trådar från och med nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in