2024-07-24, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Berätta när du läste ”fupen”.

Du har, tills väldigt nyligen, försvarat Anjos och Jockes äckligt grova förtal och hans andra övergrepp på Linnea.

Berätta gärna vad som skulle duga som adekvat ursäkt till Linnea?

Dom borde båda gå ut med långa ursäkter på sina plattformar. Lägga sig platta. Be sina fans be Linnea om ursäkt. Be anhöriga om ursäkt för hur dom har betett sig på sociala medier. Erkänna att dom är hämndlystna pojkar som har ljugit för att förstöra hennes liv. Betala för inkomstbortfall och stulet lösöre.

Har du något att tillägga?
Äckliga parasiter är dom och Linnea har varit ”värddjuret”.

Tick, tack

Det är ett bra tag sedan jag ändrade uppfattning. Ny information som skiljer sig från Chrippas försök att få alla emot Linnéa. Detta är sista gången jag svarar på detta.

Hur var det nu. Såg Jocke misshandel av Linnéa mot Chrippa med egna ögon som du påstod några sidor bak?
Senast redigerad av 111-111 2024-07-24 kl. 07:24.
Citera
2024-07-24, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men han öppnar väl inga dörrar för att Chrippa ska göra uttalanden om andras barn?
Du är verkligen duktig på att förminska dom utsatta.
Tönt.
Anjo tryckte upp t-shirts på en annan människas barn i syfte att förnedra barnet främst ich få en reaktion från barnets pappa.

Vem förnedrade han? Sig själv, sin fru och sina barn. Lisen är ett förlorat fall, men Pontus barn kommer att få SKÄMMAS över vad deras pappa har utsatt barn, utvecklingsstörda människor, oskyldiga män och unga oskyldiga kvinnor för.

Vad har han med den etiken och moralen gjort? Han har uppvisat klart och tydligt att han anser att det är okey att trycka upp t-shirts på andra individers barn för att förnedra dom små liven.

Anjo har tur att hans ovänner inte lider av empatistörningar. Cluee och många andra har anmält för grovt förtal och sannolikt han ryker riktigt hårt på det.

Jag vill se BARNUTHÄNGAREN som driver Anjo Productions AB skaka galler. Hans största fan DEN SJUKA MASKEN väntar på att han ska tappa tvålen, är han på insidan tar han förmodligen tillfället i akt, är han på utsidan njuter han av Anjos fall.
Citera
2024-07-24, 07:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Med micro går det inte att föra en normal diskussion, det är återkommande problem användaren har inte bara i den här tråden.
Hon blir bemött på den nivån hon behärskar och själv kör med. Så är det bara.
Man kan inte stryka alla medhårs.

Jag anser att att om man försvarar micros uttalanden eller inte ens säger åt henne när hon spårar ur totalt, så är man mesig.

Jag tycker inte alls att det vänds och vrids på det micro skriver, hon är duktig på den biten själv. Finns flertal exempel där hon uttrycker sig mycket problematiskt.
Jag står inte för vad den där kvinnan pysslar med.
Men vi har delade meningar där. Så är det.

7 personer? Jag har inte nämnt antal.
Jag skrev en hord, micro stod själv för att räkna upp antalet.
Om en skribent gång efter annan verkligen engagerar sig i att förklara vad den menar, men det ändå inte går in, så förstår jag att man ledsnar.
Det är en uttröttande taktik som används flitigt i tråden, att helt enkelt skriva om vad ens meningsmotståndare egentligen skriver/menar.
Det går inte att föra en normal diskussion då, och det är t.o.m. jobbigt att läsa sådana texter.
Micro har varit tålmodig och har förklarat sin mening för döva öron.
Man hör det man vill höra, typ.

Blir man en ’mes’ för att det va just du som blev kritiserad, så är det helt fine för mig.
Ta inte allt så överdrivet personligt så att du börjar slå på tangenterna om att meningsmotståndare är mesar och har tagit för mycket av husets röda.
Det är där jag tycker att man får ge sig.
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-07-24 kl. 08:34.
Citera
2024-07-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Om en skribent gång efter annan verkligen engagerar sig i att förklara vad den menar, men det ändå inte går in, så förstår jag att man ledsnar.
Det är en uttröttande taktik som används flitigt i tråden, att helt enkelt skriva om vad ens meningsmotståndare egentligen skriver/menar.
Det går det inte att föra en normal diskussion då, och det är t.o.m. jobbigt att läsa sådana texter.
Micro har varit tålmodig och har förklarat sin mening för döva öron.
Man hör det man vill höra, typ.

Blir man en ’mes’ för att det va just du som blev kritiserad, så är det helt fine för mig.
Ta inte allt så överdrivet personligt så att du börjar slå på tangenterna om att meningsmotståndare är mesar och har tagit för mycket av husets röda.
Det är där jag tycker att man får ge sig.

Du får nog sätta dig in i responsen från micro först så märker du vem som inte kan ta in information och vänder och vrider på allt och rättfärdigar sjuka beteenden.
Om användaren har problem i varenda tråd i flera år tillbaka så är det med största sannolikhet något problem hos användaren själv.
Tålmodig skulle jag absolut inte heller säga att användaren är och du delar nog inte den upplevelsen med många andra.

Det har inget med att göra att jag blir kritiserad eller ta det personligt. Vad pratar du om? Nu kokar du ihop något galet.
Jag rättfärdigar inte att man ger sig på barn oavsett vad en annan part har gjort, det är precis vad micro förespråkar och som är helt oacceptabelt. Lägg ihop med vad användaren skrivit innan när det gäller barn så är det enkelt matematik att det är x antal skruvar lösa.

Men om nu micro inte tallat på husets röda, varför ta det så personligt?

Tips är att ta en sväng i forumet och se hur användaren beter sig till vardags.
Citera
2024-07-24, 08:27
Medlem
Citat:
Berätta när du läste ”fupen”.

Du har, tills väldigt nyligen, försvarat Anjos och Jockes äckligt grova förtal och hans andra övergrepp på Linnea.

Berätta gärna vad som skulle duga som adekvat ursäkt till Linnea?

Dom borde båda gå ut med långa ursäkter på sina plattformar. Lägga sig platta. Be sina fans be Linnea om ursäkt. Be anhöriga om ursäkt för hur dom har betett sig på sociala medier. Erkänna att dom är hämndlystna pojkar som har ljugit för att förstöra hennes liv. Betala för inkomstbortfall och stulet lösöre.

Har du något att tillägga?
Äckliga parasiter är dom och Linnea har varit ”värddjuret”.

Tick, tack

Kräftans ursäkt då? Hans "värddjur" har ju varit L.
Ska andra be om ursäkt till samtliga så ska Kräftan definitivt göra det också. Varför ska han slippa undan?

Eller menar du att han inte boxat på L?
Citera
2024-07-24, 08:33
Avslutad
Citat:
Du får nog sätta dig in i responsen från micro först så märker du vem som inte kan ta in information och vänder och vrider på allt och rättfärdigar sjuka beteenden.
Om användaren har problem i varenda tråd i flera år tillbaka så är det med största sannolikhet något problem hos användaren själv.
Tålmodig skulle jag absolut inte heller säga att användaren är och du delar nog inte den upplevelsen med många andra.

Det har inget med att göra att jag blir kritiserad eller ta det personligt. Vad pratar du om? Nu kokar du ihop något galet.
Jag rättfärdigar inte att man ger sig på barn oavsett vad en annan part har gjort, det är precis vad micro förespråkar och som är helt oacceptabelt. Lägg ihop med vad användaren skrivit innan när det gäller barn så är det enkelt matematik att det är x antal skruvar lösa.

Men om nu micro inte tallat på husets röda, varför ta det så personligt?

Tips är att ta en sväng i forumet och se hur användaren beter sig till vardags.

Men enligt vad jag har läst att micro har skrivit är att Anjo startade den här typen av krig, genom att använda barnen som vapen.
Med det sagt får han skylla sig själv, och borde sopa rent bakom sin egen dörr, innan han lipar för vad hans egna barn eventuellt råkar ut för.

Hon förespråkar inte tillvägagångssättet, hon förklarar uppkomsten av den och hur konsekvenserna ser ut.
Vilket tydligen har visat sig.
Det du skriver har jag isf missat, dvs att hon förespråkar att man ger sig på barn.

Visa gärna det inlägget?
Senast redigerad av Colorgreenandpink 2024-07-24 kl. 08:38.
Citera
2024-07-24, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Alltså har du fått en ”Linnea psykos” precis som Chrippa? Du låter dig inte helt lik 😭
Joakim fick en Linnea psykos och därför hängde han ut henne. Joakim ville ha Chrippas tjej men blev brädad. Därför hämnades han. Med ett drev som drogs igång genom att påstå att Chrippa skrivit ett sms där Linnea skulle ljuga om att han våldtagit henne.

Joakim fixade fejksms och spred inför hundra tusen barn.

Lågvattenmärke, även för den korkade, svartsjuka, luspanka varelsen. Han har inte förtjänat titeln man och kommer aldrig att förtjäna titeln pappa.
Senast redigerad av Pallal 2024-07-24 kl. 08:53.
Citera
2024-07-24, 08:36
Medlem
Citat:
Tönt.
Anjo tryckte upp t-shirts på en annan människas barn i syfte att förnedra barnet främst ich få en reaktion från barnets pappa.

Vem förnedrade han? Sig själv, sin fru och sina barn. Lisen är ett förlorat fall, men Pontus barn kommer att få SKÄMMAS över vad deras pappa har utsatt barn, utvecklingsstörda människor, oskyldiga män och unga oskyldiga kvinnor för.

Vad har han med den etiken och moralen gjort? Han har uppvisat klart och tydligt att han anser att det är okey att trycka upp t-shirts på andra individers barn för att förnedra dom små liven.

Anjo har tur att hans ovänner inte lider av empatistörningar. Cluee och många andra har anmält för grovt förtal och sannolikt han ryker riktigt hårt på det.

Jag vill se BARNUTHÄNGAREN som driver Anjo Productions AB skaka galler. Hans största fan DEN SJUKA MASKEN väntar på att han ska tappa tvålen, är han på insidan tar han förmodligen tillfället i akt, är han på utsidan njuter han av Anjos fall.

Den sjuka masken? Är det ett smeknamn på någon?
Citera
2024-07-24, 08:50
Medlem
Citat:
Jag hade ett vagt minne att han hade sagt det. Men det var andra vändan på galonmadrassen. Där han även läste en.....bok.
😄
Vad anmälde Jocke Chrille för? Friska upp mitt minne.
Citera
2024-07-24, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om jag minns rätt gick väl Cluee ut med att det var Jocke och Danjal som hade hotat honom, och inte Chrippa?
För Cluee delade ju flera meddelanden och chattar emellan honom, jocke, danjal, m.fl.
111-111 har selektivt minne.
Cluee har gått ut med att det är Joakim som har hotat.
Citera
2024-07-24, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Men enligt vad jag har läst att micro har skrivit är att Anjo startade den här typen av krig, genom att använda barnen som vapen.
Med det sagt får han skylla sig själv, och borde sopa rent bakom sin egen dörr, innan han lipar för vad hans egna barn eventuellt råkar ut för.

Hon förespråkar inte tillvägagångssättet, hon förklarar uppkomsten av den och hur konsekvenserna ser ut.
Vilket tydligen har visat sig.
Det du skriver har jag isf missat, dvs att hon förespråkar att man ger sig på barn.

Visa gärna det inlägget?

Ser du inte problematiken?
Fortfarande, vad har Kräftan med Anjos barn att göra? Det är inga dörrar som öppnats för att ge sig på andras barn.
Vad fan snackar du om.

Men om vi säger såhär då. Ett exempel utefter vad du skriver:

Kräftan startade både att ge sig på någon annans fru och att använda barn som vapen gentemot mot andra.
Han tryckte inte upp en t-shirt, men han fiskade sympati när hon ska ha blivit misshandlad och att hemska L ska ha sagt att han tänder på sitt barn och har varit med henne.

För att ge några exempel på utefter vad du skrev.

1. Kräftan har gett sig på Rask fru otaliga gånger. Då har alltså Kräftan öppnat upp för att någon annan får ge sig på L.
Och Kräftan får skylla sig själv om L råkar ut för något. Han öppnade upp för det. Det vill säga. Kräftans fel.

2. Kräftan har nu gett sig på Anjos barn. Då har han öppnat upp för att någon annan får ge sig på hans barn. Han får alltså skylla sig själv vad hon eventuellt råkar ut för.

3. Kräftan gav sig på en följare häromdagen i sitt kommentarsfält och kallade henne pundarmorsa. Han har alltså nu öppnat upp för att det är fritt fram att ge sig på hans morsa. Så får han skylla sig själv vad hon råkar ut för.

Då ser jag hur ni resonerar.

Jag resonerar inte så och tar helt avstånd.
Citera
2024-07-24, 09:28
Medlem
Citat:
Kräftans ursäkt då?
du vill således inte svara på frågan hur Joakim och Anjo borde be om förlåtelse.

Är du också empatistörd? Ser du inte hur Joakim och Anjo har varit vidriga mot Linnea och att det inte finns något annat vuxet att göra än att be om ursäkt offentligt?

Vi är många föräldrar, fritidsledare och tränare som har börjat prata om att se till att Joakims och Anjos beteende uppmärksammas. Det med hjälp av en av oss som jobbar inom psykistrin hon, tillsammans med en rektor och (kanske) fritidspersonal och tränare kommer att, ifrågasätta, förklaras och diskuteras med barnen både i skolan och på deras fritid i höst. Vi tänker ta det längre än så, sträcka ut handen till andra närliggande skolor. Problemet är att sektmedlemmar har barn där.

Hur förklarar man för barn att deras pappa är en mobbare som mår bra av att vara dum och elak, att han säger dumma saker och sprider falska rykten, att han sett till att en person har hamnat på psyket med allvarliga självmordstankar, att han har ljugit om att en tjej har falskt anmält sin kille för misshandel, att han försökt skrämma en liten tjej att vara tyst och dra tillbaka anmälan.

Hur förklarar man för det barnet att man inte får mobbas, att man inte får vara dum, att man inte får sprida rykten, när barnet man pratar med är ett fan, en son eller en dotter till personen som har utfört alla dom vedervärdiga handlingarna.

Och hemma sitter Anjo, Rask och Jocke och ingen av dom har ens försökt be om ursäkt.

Barnen kommer att förakta dom för det, för alla barn ser upp till sin pappa.

”Diskussionen” är slut här.
Gå och sug på lite tutte eller något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in