2024-07-24, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Mycket möjligt.
Intressant. Jag har ett vagt minne av att ha nämnt något om hot.
Finns bara en person som inte vill att det bekräftas. Och det är Kräftan.

Det är så jag också tänker kring det. Det är mest rimligt. Men jag kan så klart ha fel.
Citera
2024-07-24, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, när den diskussionen man vill föra handlar om att jag skall hålla med dig annars brister du ut i kränkhetsgråt -- så håller jag med dig. Sådana diskussioner ställer jag inte upp på.

När jag däremot påtalar var ansvaret ligger och att man måste räkna med att själv bli utsatt för det man utsatt andra för .... Då gråter du kränkthetens gråt och börjar försöka påtala att jag är mentalt störd ..

Inse att du väldigt lite att hämta om du försöker förklara mig som mentalt störd för att jag inte förstår ert hyckleri och era "kränkta" känslor som ni tycker alla skall bejaka.

Lär dig argumentera istället ..

Buhu .. nu blev du väl lite kränkt igen buhu.

Jag blir inte kränkt av dig alls, det får inte att dig seriöst när du håller på som du gör.
Du kan inte föra en normal diskussion och har aldrig kunnat, du bevisar det gång på gång.
Du framstår som ostabil och med hänvisning till dina inlägg som du matat på här med, så är det ju helt klart att något inte står rätt till. Det är du själv som skriver nonsens, torkar snor och räknar upp personligheter.

Gör alla en tjänst och lägg ner nu.
Citera
2024-07-24, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är så jag också tänker kring det. Det är mest rimligt. Men jag kan så klart ha fel.

Tur att det finns tillgängligt även fast det är tänkt att den ska vara raderad 🙂
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-24 kl. 03:02.
Citera
2024-07-24, 02:36
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag blir inte kränkt av dig alls, det får inte att dig seriöst när du håller på som du gör.
Du kan inte föra en normal diskussion och har aldrig kunnat, du bevisar det gång på gång.
Du framstår som ostabil och med hänvisning till dina inlägg som du matat på här med, så är det ju helt klart att något inte står rätt till. Det är du själv som skriver nonsens, torkar snor och räknar upp personligheter.

Gör alla en tjänst och lägg ner nu.
Jag har försökt köra en diskussion på ämnet - Du kunde svara eftersom du då måste inse Anjo öppnat porten för att angripa barn -- och att hans angrepp på Cluees barn är mil från det Chrippa sagt om Anjos barn,

Den diskussionen vill du inte ens ha eftersom den blir i vägen för hur du vill smutskasta Chrippa...

Du är en sorglig figur -- jag har åtminstone en moral jag kan stå för.

Du är en sorglig skitsnackare utan moral ...Det är skillnaden på dig och mig.
Citera
2024-07-24, 02:39
Medlem
Citat:
Tur att det finns tillgänglig även fast det är tänkt att den ska vara raderad 🙂

Ja det finns snabba människor som vet när saker måste sparas snabbt eftersom efterkonstruktionerna duggar tätt.

Jag undrar om något är på gång i Chrippas värld eftersom det börjar bli så intensivt
Citera
2024-07-24, 02:58
Medlem
Citat:
Jag har försökt köra en diskussion på ämnet - Du kunde svara eftersom du då måste inse Anjo öppnat porten för att angripa barn -- och att hans angrepp på Cluees barn är mil från det Chrippa sagt om Anjos barn,

Den diskussionen vill du inte ens ha eftersom den blir i vägen för hur du vill smutskasta Chrippa...

Du är en sorglig figur -- jag har åtminstone en moral jag kan stå för.

Du är en sorglig skitsnackare utan moral ...Det är skillnaden på dig och mig.

Skillnaden på dig och mig är att jag är en person med en personlighet du är en person med sju personligheter och alla lika störda

Nu är det slutdiskuterat för min del med dig.
Ta hand om er
Citera
2024-07-24, 03:00
Medlem
Citat:
Ja det finns snabba människor som vet när saker måste sparas snabbt eftersom efterkonstruktionerna duggar tätt.

Jag undrar om något är på gång i Chrippas värld eftersom det börjar bli så intensivt

Jag har också en aning om att snart kommer något hända.
Något inte så trevligt för någon.
Citera
2024-07-24, 03:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Skillnaden på dig och mig är att jag är en person med en personlighet du är en person med sju personligheter och alla lika störda

Nu är det slutdiskuterat för min del med dig.
Ta hand om er
Nej skillnaden på dit och mig är att du okritiskt slänger dig in i drev men tungan ute beredd att svälja all skit idolen skickar i din väg.

Det gör inte jag.
Citera
2024-07-24, 03:58
Medlem
Citat:
Jag har också en aning om att snart kommer något hända.
Något inte så trevligt för någon.

Jag har också en känsla av att något hemskt kommer att hända. Det har tornat upp till oväder länge nu. Himlen är svart.

Chrippa balanserar på ett svärd. Han har spelat ut Julia och Linnea och är nu på väg att attackera andra. Och när det inte fungerar så vem vet hur han reagerar då. Linnea spring, spring!
Citera
2024-07-24, 04:07
Medlem
Citat:
Jag tror inte Chrippa hade gjort det om inte Anjo öppnat dörren för att det var okej att ge sig på barn.
När det gäller Chrippa så har ju dessutom Anjo drevat för att barnet skall tas ifrån honom .. vilket också är ett sätt att ge sig på barn.

Ja man blir ju lite som de man är med. Det är alltid fel att ge sig på barn. Finns ingen anledning att dra in barn i något gräl som han har på nätet eller irl med en massa människor. Men folk kan ju ändå välja att vara inkonsekvent. Det är deras val. Vad har Anjo för problem egentligen? Det här med att trycka upp bilder på barn på tröjor är ju bara sjukt. Och om han är orolig för Chrippas barn så får han väl göra en orosanmälan, det ska ju inte startas drev om barns förhållanden på nätet. Samtidigt ska man ju verkligen se upp så att man inte gör orosanmälningar i tid och otid. Folk på internet verkar ju överdosera med anmälningar eftersom de är så många.
Citera
2024-07-24, 05:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Linnea spring, spring!

Alla här i tråden vill att det är en själv som vackra Linnéa springer till
Citera
2024-07-24, 07:14
Medlem
Citat:
Vi läser nog in olika där. De flesta skulle se en Linnéa är misshandlad och inte stödja mannen i fråga.
Berätta när du läste ”fupen”.

Du har, tills väldigt nyligen, försvarat Anjos och Jockes äckligt grova förtal och hans andra övergrepp på Linnea.

Berätta gärna vad som skulle duga som adekvat ursäkt till Linnea?

Dom borde båda gå ut med långa ursäkter på sina plattformar. Lägga sig platta. Be sina fans be Linnea om ursäkt. Be anhöriga om ursäkt för hur dom har betett sig på sociala medier. Erkänna att dom är hämndlystna pojkar som har ljugit för att förstöra hennes liv. Betala för inkomstbortfall och stulet lösöre.

Har du något att tillägga?
Äckliga parasiter är dom och Linnea har varit ”värddjuret”.

Tick, tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in