2024-07-24, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Raderade han den i samband med att han sa att han var hotad? Jag minns inte riktigt tidslinjen där.

Ja han har sagt något i den stilen och det är rätt skevt. Jag har också ett minne av det någonstans.

Minns inte, men det går nog att ta reda på.

Han har sagt det själv, Jullan återberättade vad han hade sagt innan Kroatien, sen finns det prints på meddelande.
Obehagligt.
Citera
2024-07-24, 01:43
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du mår ju inte bra. Du kanske ska ta en paus från internet för du har spårat helt.
Gå och lägg dig istället för att leka pajas på internet.
Så du har svårt för mängdläran och när jag hjälper dig så är det jag som har problem?
Det är nog du som behöver sova.
Citera
2024-07-24, 01:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Vem pratar du med och vad pratar du om?

Gå och lägg dig istället. Gör dig inte mer till åtlöje nu för ditt eget bästa.
Jag svarade på ditt inlägg.
Förstod du inte det trots att jag citerade dig?

Det är nog du och inte jag som behöver sova i så fall.
Citera
2024-07-24, 01:48
Avstängd
micro113s avatar
Det verkar som att somliga har svårt för att jag påföra ansvaret för att angripa barn till Anjo - som var den som öppnade den dörren.
Chrippa har inte på långa vägar begått samma övertramp mot Anjos barn som Anjo gjorde mot Cluees...
Ändå anser somliga ur gråt och kränkthetsgenerationen att de skall samlar i gråt över ett par meningar om Anjos barn ..

Buhu
Citera
2024-07-24, 01:50
Medlem
Citat:
Minns inte, men det går nog att ta reda på.

Han har sagt det själv, Jullan återberättade vad han hade sagt innan Kroatien, sen finns det prints på meddelande.
Obehagligt.

Ja för det är ju intressant rent tidsmässigt tillsammans med själva hoten som, enligt Cluee, har uttalats. Jag har en känsla av att det, om det skett, kan vara Chrippa som hotat Cluee. Vi vet ju alla vilket humör han har.
Men för att ingen annan här ska gå i taket är det inget jag vet, utan tror. Dvs spekulation.
Citera
2024-07-24, 01:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja för det är ju intressant rent tidsmässigt tillsammans med själva hoten som, enligt Cluee, har uttalats. Jag har en känsla av att det, om det skett, kan vara Chrippa som hotat Cluee. Vi vet ju alla vilket humör han har.
Men för att ingen annan här ska gå i taket är det inget jag vet, utan tror. Dvs spekulation.
Om jag minns rätt gick väl Cluee ut med att det var Jocke och Danjal som hade hotat honom, och inte Chrippa?
För Cluee delade ju flera meddelanden och chattar emellan honom, jocke, danjal, m.fl.
Citera
2024-07-24, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det va inget försvarstal, det va enbart riktad kritik mot dig utifrån hur du argumenterar, genom att påstå saker om din meningsmotståndare.
Jag anser att det är lågt och det talar mer för att du själv inte har något vettigare att komma med.

F.ö har jag ingen anledning att försöka hävda mig och ’vara tuff’ som anonym, inför andra anonyma.
Haha, det där va ännu töntigare.

Det va helt nytt för mig att det sitter 7 pers bakom samma konto och där håller jag med om att det ser konstigt ut.

Vad jag ville ha sagt med ’blir det jobbigt då’?

Det va inte svårare än att jag tycker att det vänds och vrids på texterna och ändå står micro pall för det.

Med micro går det inte att föra en normal diskussion, det är återkommande problem användaren har inte bara i den här tråden.
Hon blir bemött på den nivån hon behärskar och själv kör med. Så är det bara.
Man kan inte stryka alla medhårs.

Jag anser att att om man försvarar micros uttalanden eller inte ens säger åt henne när hon spårar ur totalt, så är man mesig.

Jag tycker inte alls att det vänds och vrids på det micro skriver, hon är duktig på den biten själv. Finns flertal exempel där hon uttrycker sig mycket problematiskt.
Jag står inte för vad den där kvinnan pysslar med.
Men vi har delade meningar där. Så är det.

7 personer? Jag har inte nämnt antal.
Jag skrev en hord, micro stod själv för att räkna upp antalet.
Citera
2024-07-24, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så du har svårt för mängdläran och när jag hjälper dig så är det jag som har problem?
Det är nog du som behöver sova.

Lägg av nu. Det räcker.
Citera
2024-07-24, 02:06
Medlem
Citat:

Mycket möjligt.
Intressant. Jag har ett vagt minne av att ha nämnt något om hot.
Finns bara en person som inte vill att det bekräftas. Och det är Kräftan.
Citera
2024-07-24, 02:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Med micro går det inte att föra en normal diskussion, det är återkommande problem användaren har inte bara i den här tråden.
Hon blir bemött på den nivån hon behärskar och själv kör med. Så är det bara.
Man kan inte stryka alla medhårs.

Jag anser att att om man försvarar micros uttalanden eller inte ens säger åt henne när hon spårar ur totalt, så är man mesig.

Jag tycker inte alls att det vänds och vrids på det micro skriver, hon är duktig på den biten själv. Finns flertal exempel där hon uttrycker sig mycket problematiskt.
Jag står inte för vad den där kvinnan pysslar med.
Men vi har delade meningar där. Så är det.

7 personer? Jag har inte nämnt antal.
Jag skrev en hord, micro stod själv för att räkna upp antalet.
Nej, när den diskussionen man vill föra handlar om att jag skall hålla med dig annars brister du ut i kränkhetsgråt -- så håller jag med dig. Sådana diskussioner ställer jag inte upp på.

När jag däremot påtalar var ansvaret ligger och att man måste räkna med att själv bli utsatt för det man utsatt andra för .... Då gråter du kränkthetens gråt och börjar försöka påtala att jag är mentalt störd ..

Inse att du väldigt lite att hämta om du försöker förklara mig som mentalt störd för att jag inte förstår ert hyckleri och era "kränkta" känslor som ni tycker alla skall bejaka.

Lär dig argumentera istället ..

Buhu .. nu blev du väl lite kränkt igen buhu.
Citera
2024-07-24, 02:12
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Tack .. lite fler osakliga fantasier, som grundar sig i en "känsla", som man kan väva vidare på ...

Det är väl typ det hela tråden bygger på snart...
Citera
2024-07-24, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om jag minns rätt gick väl Cluee ut med att det var Jocke och Danjal som hade hotat honom, och inte Chrippa?
För Cluee delade ju flera meddelanden och chattar emellan honom, jocke, danjal, m.fl.

Det är något jag har missat i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in