Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Dopy, seriöst. 3 stycken "ni" skrev du.
Om du ska citera mig får du gärna göra det ordentligt, och inte försöka vrida så det ska framstå som något det inte är.
Gör så alla kan klicka på citat och se att jag svarade på
2 kommentarer från då 2 olika användare, och därför använde ordet "ni".
Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Protesterade ni lika mycket när Anjo gav sig på cluees barn, gjorde videos, bilder och kläder med cluees barn på?
Eller är det bara när Chrippa är inblandad som ni känner behovet av att gå ut och säga att det är fel?
För jag kan inte minnas att ni skrev ett ord om det Anjo gjorde mot cluees barn. Men jag kanske bara missade dem inläggen?
Du svarade på 1 användare = mig, och använde ordet "ni". Jag skrev aldrig "ni" när jag svarade enbart dig.
Så frågan kvarstår vilka "ni" du syftar på med denna kommentar där du enbart svarar mig?
Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Tips är att läsa igenom för vad "ni" skrivit, sen se videon och sen tänka efter en vända om det finns någon anledning att ifrågasätta. Prova det nästa gång

Det är bara enligt dig och några andra användare det finns en "ni" och "oss" mentalitet i denna tråd.
Ni måste sluta dela in användare i "ni" och "oss" grupper baserat på vad olika användare tycker, och låta folk ta ansvar för sina egna åsikter. Jag säger min åsikt, och Pallal säger sin åsikt.
Om du och några användare sitter och kommer överens om vad ni ska tycka och säga i PM får det väl stå för er, men lämna oss andra utanför eran skit, tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Juste, du som krokar arm med Pallal i vått och torrt i kampen mot Jocke där ni glömt bort L på vägen.
Såg du Cluees raderade video? Där vi med största sannolikhet får svar på livets stora gåta.
Ruggigt.
"krokar arm i vått och torrt" kommer verkligen ifrån rätt käft
Vilken av Cluees 1000+ videos syftar du på?
Antar att ingen laddat upp videon du syftar till så du kan länka?
för jag har ingen aning om vilken video du pratar om som Cluee skulle ha raderat.
När la han ut den? vad handlade den om? när raderade han den?