2024-07-23, 21:58
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Fast en dörr ska ju inte öppnas eller ge rätten att kränka andras barn. Spelar ingen roll med tolkningen här.
Jo det gör det självklart.
Svinhugg går igen - heter det.
Det är väl det svinet Anjo för känna på nu.
Citera
2024-07-23, 21:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Ja det kan man tycka.
Jocke och Jonna har väl en liknande åldersskillnad så han dissar sin bästis också.
9 år mellan jocke och jonna
jocke träffade jonna när hon var 17 år
jocke flyttade till jonna när hon var 19 år

11 år mellan chrippa och linnea
chrippa träffade Linnea när hon var 22 år
dem flyttade ihop när Linnea var 22 år

Lite information bara för alla som kallar Linnea barn, och tycker det är konstigt att Chrippa dejtar någon så mycket yngre.
Citera
2024-07-23, 22:01
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Ja det är ju sant men man människor kan ju vara inkonsekventa ibland och det är inget att göra något åt. Det hade ju varit tand för tand, öga för öga om Cluee hade gjort så mot Anjos barn men nu blandade sig Chrippa in. Tror du han hade någon tanke på Cluees barn när han gjorde det här mot Anjos barn? Eller varför gjorde Chrippa det?
Jag tror inte Chrippa hade gjort det om inte Anjo öppnat dörren för att det var okej att ge sig på barn.
När det gäller Chrippa så har ju dessutom Anjo drevat för att barnet skall tas ifrån honom .. vilket också är ett sätt att ge sig på barn.
Citera
2024-07-23, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Lite information bara för alla som kallar Linnea barn, och tycker det är konstigt att Chrippa dejtar någon så mycket yngre.
Väldigt bra information och bör upprepas mellan varven.
Citera
2024-07-23, 22:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Det är inte konstigt att han vill vara med henne - åt andra hållet är det lite konstigt eftersom de var/är på två helt olika platser i livet egentligen.
Citera
2024-07-23, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Min man bryr sig inte eftersom inga av dessa män tilltalar mig på det sättet.
Jag startar inte heller drev och återkommer till dem hela tiden för att få deras uppmärksamhet .. Jag kommenterar när de försöker sänka en tjej de får kåtslag av att se och vet att de inte kan få.
Viss skillnad på det.

Det är väl Anjos barn han "kränkt" .. eller hur.
Öppnar du dörren genom att svina hos andra så får du finna dig i att andra svinar hos dig.

Det är Anjo - med stöd av Jocke - som bär ansvaret för att det är okej att dra in barn .. Och gällande Anjos barn skall han bara köpa vad han sått.

Klart du vill åt specifika personer på ett helt annat plan. Det är klart och tydligt. Du är fixeradnoch besatt till max. Ruggigt är det.
Men sorry, de väljer hellre ödmjuka kvinnor med fint inre.

Det är barn du pratar om!!
Vad fan är det med dig?

Nu fattar jag varför du till och med rättfärdigar att Kräftan kunde säga snuskiga saker gällande sitt barn och du tyckte det var en petitess.
Du är obehaglig, vet du det. Om du inte vet det så talar jag om det för dig nu att du borde tagga ner ordentligt. Du går över en gräns som inte är normal märker du inte det själv?
Ta till dig vad man säger åt dig, för det är sjukt det du sitter och rättfärdigar.
Senast redigerad av VilaVila 2024-07-23 kl. 22:10.
Citera
2024-07-23, 22:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Min man bryr sig inte eftersom inga av dessa män tilltalar mig på det sättet.
Jag startar inte heller drev och återkommer till dem hela tiden för att få deras uppmärksamhet .. Jag kommenterar när de försöker sänka en tjej de får kåtslag av att se och vet att de inte kan få.
Viss skillnad på det.

Det är väl Anjos barn han "kränkt" .. eller hur.
Öppnar du dörren genom att svina hos andra så får du finna dig i att andra svinar hos dig.

Det är Anjo - med stöd av Jocke - som bär ansvaret för att det är okej att dra in barn .. Och gällande Anjos barn skall han bara köpa vad han sått.

Och så drog du in Jocke återigen.
Men jag tycker ändå inte att man hånar barn på det sättet dom gjorde igår.
Citera
2024-07-23, 22:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Klart du vill åt specifika personer på ett helt annat plan. Det är klart och tydligt. Du är fixeradnoch besatt till max. Ruggigt är det.

Specifika personer???
Jag anser att har man öppnat dörren genom att kränka andras barn så får man finna sig att få igen.
De kallas gammal hederlig svensk rättvisa - gör inte mot andra vad du inte vill att de gör mot er.

Vi som är fostrade och inte bara uppväxta kan den moralen - och inser att när man skitit i någon annans trädgård får man finna sig att tugga skiten när de lagt den i din egen.

Är du inte svensk som inte känner till så enkla regler?

Citat:
Du borde bli bannad för gott som rättfärdigar att man får ge sig på barn. Nu fattar jag varför du till och med rättfärdigar att Kräftan kunde säga snuskiga saker gällande sitt barn och du tyckte det var en petitess.
Dels finns ingen regel på Flashback att du inte får rättfärdiga att folk får tugga den skit de sått.
Dels sitter du ljuger nu - jag har aldrig tyckt det var okej att någon sagt snuskiga saker om sitt barn ..
Det märks att du är desperat när du kör sånt skit.

Låt mig gissa - du är av kränkthetsgeneration två .. de som tror att de kan göra som de vill och aldrig behöva ta konsekvenserna av det.

Citat:
Du är obehaglig, vet du det. Om du inte vet det så talar jag om det för dig nu att du borde tagga ner ordentligt. Du går över en gräns som inte är normal märker du inte det själv?
Ta till dig vad man säger åt dig, för det är sjukt det du sitter och rättfärdigar.
Att kräva att vuxna män får ta konsekvensen av sina egna handlingar och gör suga upp den skiten är inte att gå över någon som helst gräns om man inte fostrad i kränkthetsgeneratiorna.
Vi som är svenska och fostrade svenskt vet att Anjo band ris åt sin egen rygg -- och nu bör han hålla käft och svälja.
Senast redigerad av micro113 2024-07-23 kl. 22:19.
Citera
2024-07-23, 22:15
Avslutad
Citat:

Det är barn du pratar om!!
Vad fan är det med dig?

Nu fattar jag varför du till och med rättfärdigar att Kräftan kunde säga snuskiga saker gällande sitt barn och du tyckte det var en petitess.

Det blir svårt för dom att förstå när dom inte lyssnar på varken streamen eller liven som både chrippa och Linnea har. Varje dag spys det galla över Lisen & Therese iaf på senaste tiden, och nu har både Anjo & Rask svarat på de.
Citera
2024-07-23, 22:16
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Dopy, seriöst. 3 stycken "ni" skrev du.
Om du ska citera mig får du gärna göra det ordentligt, och inte försöka vrida så det ska framstå som något det inte är.
Gör så alla kan klicka på citat och se att jag svarade på 2 kommentarer från då 2 olika användare, och därför använde ordet "ni".
Citat:
Protesterade ni lika mycket när Anjo gav sig på cluees barn, gjorde videos, bilder och kläder med cluees barn på?
Eller är det bara när Chrippa är inblandad som ni känner behovet av att gå ut och säga att det är fel?
För jag kan inte minnas att ni skrev ett ord om det Anjo gjorde mot cluees barn. Men jag kanske bara missade dem inläggen?

Du svarade på 1 användare = mig, och använde ordet "ni". Jag skrev aldrig "ni" när jag svarade enbart dig.
Så frågan kvarstår vilka "ni" du syftar på med denna kommentar där du enbart svarar mig?
Citat:
Tips är att läsa igenom för vad "ni" skrivit, sen se videon och sen tänka efter en vända om det finns någon anledning att ifrågasätta. Prova det nästa gång
Det är bara enligt dig och några andra användare det finns en "ni" och "oss" mentalitet i denna tråd.
Ni måste sluta dela in användare i "ni" och "oss" grupper baserat på vad olika användare tycker, och låta folk ta ansvar för sina egna åsikter. Jag säger min åsikt, och Pallal säger sin åsikt.
Om du och några användare sitter och kommer överens om vad ni ska tycka och säga i PM får det väl stå för er, men lämna oss andra utanför eran skit, tack.

Citat:
Juste, du som krokar arm med Pallal i vått och torrt i kampen mot Jocke där ni glömt bort L på vägen.
Såg du Cluees raderade video? Där vi med största sannolikhet får svar på livets stora gåta.
Ruggigt.
"krokar arm i vått och torrt" kommer verkligen ifrån rätt käft
Vilken av Cluees 1000+ videos syftar du på?
Antar att ingen laddat upp videon du syftar till så du kan länka?
för jag har ingen aning om vilken video du pratar om som Cluee skulle ha raderat.
När la han ut den? vad handlade den om? när raderade han den?
Citera
2024-07-23, 22:18
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Och så drog du in Jocke återigen.
Men jag tycker ändå inte att man hånar barn på det sättet dom gjorde igår.
Nej, Jocke drog in sig själv i detta.
Bra lyssna på samtalen som Cluee haft med den lilla skenheliga simpen.

Jag tycker inte heller man hånar barn -- men Anjo skall enbart äta frukten av sin egen skörd när någon hånar hans barn.
Det var han som öppnade dörren för angrepp på sina barn genom hur han hängde ut och hånade Cluees barn.
Vill du sparka någon i arslet - sparka Anjo.
Citera
2024-07-23, 22:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Det blir svårt för dom att förstå när dom inte lyssnar på varken streamen eller liven som både chrippa och Linnea har. Varje dag spys det galla över Lisen & Therese iaf på senaste tiden, och nu har både Anjo & Rask svarat på de.
Så du kollar på alla deras streams och lives. Varför? du verkar ju inte ens gilla dem?
Jag ogillar tex flera i detta kaos, och därför har jag inget intresse av att kolla på deras videos, enbart när folk säger att det sagts/gjorts något specifikt i videon kollar jag, och då helst med tidsstämpel så jag slipper sitta och kolla på hela videon.
Det var nog enbart under Chrippa kaoset som jag kollade på hela videorna för att inte missa något, så att inget blev taget ur sitt sammanhang (eftersom folk älskade att göra sånt)

Men om du nu sitter och kollar på deras streams och lives kan du väl börja skärminspela, så när dem säger dumma saker kan du dela dessa videos med oss andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in