2024-07-13, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkateboardSpanarn
Här snackar vi kvalite utöver det vanliga.
Betydligt snyggare irl än bilderna med.

Kan du berätta lite mer, tex hur gon var pris etc? Nyfiken på henne med
Citera
2024-07-15, 21:16
Medlem
Hur gör man i en mindre stad typ Gävle?
Citera
2024-07-21, 18:58
Medlem
Biggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starmarket
Någon som träffat mirjam.el , 25 från jönköping? Ser jättefin ut men seg med att svara så vet ej om hon är seriös

Samma fråga om Sof1A från skåne

Sof1A skulle ha träffats när jag kom ditt fick jag dåliga vibbar då hon ville ha cash innan vi kom till lägenheten kändes som de kunde sluta illa så jag drog
Citera
2024-07-21, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starmarket
Kan du berätta lite mer, tex hur gon var pris etc? Nyfiken på henne med
Håller inte med om att hon är något utöver det vanliga
Citera
2024-07-21, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggles
Sof1A skulle ha träffats när jag kom ditt fick jag dåliga vibbar då hon ville ha cash innan vi kom till lägenheten kändes som de kunde sluta illa så jag drog
Fick samma vibbar som du..stay away
Citera
2024-07-22, 22:46
Medlem
Är den nya trenden softgirl en nivå upp från sugardating? 24/7/365 betald flickvän.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/soft-girl-jag-far-betalt-av-min-kille-varje-manad
Citera
2024-07-23, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Är den nya trenden softgirl en nivå upp från sugardating? 24/7/365 betald flickvän.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/soft-girl-jag-far-betalt-av-min-kille-varje-manad

Rent moraliskt finns det ju ingen skarp och entydig gräns mellan, till exempel, prostitution - sugardating - älskarinna som man är "generös" mot - softgirl - "gifta sig rikt" - "gifta sig normalt". En del av annonserna på sugardating-sidorna är ju ren och skär prostitution. Men jag har också varit med om att en student-eskort som jag träffade blev förvandlad till min exklusiva sugarbaby med månadspeng.
Citera
2024-07-28, 15:05
Medlem
HemligaVargens avatar
När det gäller suggerdejting?
SVT har visat en del dokumentärer se länkar men jag ställer mig följande frågor till er som håller på med detta dvs suggerdaddys.

1. Är det lagligt? (obs 18+) givetvis
2 vilken sida rekommenderar ni
3. vad ska man tänka på?

4 En del tjejer säljer även trosor men är det lagligt att köpa detta ? Innebär det inte en sexuell tjänst.
En middag med en vacker kvinna är lagligt och om båda får ut en fin kväll av det.

https://www.svtplay.se/kop-mina-trosor

https://www.svtplay.se/sugarbabe

Tack för svar
Citera
2024-07-30, 10:56
Medlem
Lisaxoxo1.4 Nån som vet något om henne? Är hon seriös? Säljer online först innan träff sånt brukar man hundra öronen åt sig av
Citera
2024-07-30, 10:57
Medlem
Dra öronen åt sig skulle det stå
Citera
2024-08-01, 10:53
Medlem
Jag tycker alla borde vara tydliga mot tjejerna med att förskottsbetalning inte är något som är acceptabelt. Många verkar tro att det finns massa män som är redo att swisha massa pengar till någon okänd människa bara sådär utan motprestation eller verifikation.
Citera
2024-08-01, 17:38
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxerRobert
Jag tycker alla borde vara tydliga mot tjejerna med att förskottsbetalning inte är något som är acceptabelt. Många verkar tro att det finns massa män som är redo att swisha massa pengar till någon okänd människa bara sådär utan motprestation eller verifikation.
Det är väl upp till var och en att komma överens om det som känns ok för bägge parter. När det gäller SB/SD är månatligt "allowance" inte helt ovanligt.

Vissa tjejer vill se en slant för att träffas och det får man själv beföma hur stor risken för blåsning är.
Ett sätt att verifiera varandra är att ta en kort på sig själv hållandes en lapp med ditt namn och dagens datum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in