2024-07-22, 20:40
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Passa er för att berätta exakt vad ni skrivit i gruppen. De läser ju här och då har ni outat er själva.
Går det att läsa vad personen skrev om den är blockad? Försvinner inte inläggen i samma stund som blockeringen?
Citera
2024-07-22, 20:41
Medlem
Det är sommarkväll och jag har tråkigt och insinuerar nu absolut ingenting, men vad är det på däcket där? Är det en bur?

https://www.tv4.se/artikel/4en2FLNZd4bz6hxI2us5f1/kamerorna-staengdes-av-sen-var-essie-borta-har-inte-vagat-beraetta
Citera
2024-07-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Går det att läsa vad personen skrev om den är blockad? Försvinner inte inläggen i samma stund som blockeringen?

Den som blockat dig har förstås kunnat läsa ditt inlägg.
Citera
2024-07-22, 20:46
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

Vad jag menade är att modsen i gruppen får reda på vem man är och det kanske inte är så kul, som vi håller på och spekulerar.

Men vem som helst som är snabb nog att hinna läsa innan radering kan ju koppla ihop personen med flashbackmedlemmen.

Om man måste ta bort dem manuellt eller ej vet jag inte.
Citera
2024-07-22, 20:48
Medlem
admins i fb gruppen. är ju släktingar till Essies ägare klart dom raderar negativ kritik.. tyvär
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nu har ju handhjärtan-folket inne på Facebook-gruppen Essie ska hem, som är hyperkänsliga för både kritik och äter psykofarmaka så det står härliga till, blivit helt traumatiserade av att myntet har två sidor. Det gäller inte minst moderatorerna där som raderar bort inlägg som är kritiska och ifrågasättande. Det upplevs tydligen som oskönt och att folk ska skämmas som kritiserar. Likaså hänvisas till massa offentliga regler, myndighetsbeslut, myndighetspersoner och annat trams. Det skrevs från flera användare där att sådan information är helt onödig, ifall någon vill berätta om att hunden blivit slagen. Det ansågs att sådan information skulle verifieras med bevis först, istället för att skrivas ut i den Facebook-gruppen.

Intressant är att söndagsnatten brukar förknippas med både ett och tre glas vin, vilka kan hjälpa folk att göra sin röst hörd.

Så här: Polisen är underrättad. Det finns folk som säger att hunden fått däng. Utöver det har andra problem funnits. Hunden har inte varit omtyckt. Hunden behöver omplaceras.

Nej, jag tänker inte posta några skärmdumpar, de håller jag hemliga. Kommentarerna låg uppe i ett par minuter. Sedan rensades kommentatorsfältet av deras moderator så en fascist hade varit grön av avund.
Citera
2024-07-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollen2424
NEJNEJ DET ÄR SAMMA HUND. Men namnet DEXTER!!!!! Står tillome A**nd*

https://www.instagram.com/p/C8Ag2yPMOEF/?igsh=MXhzOWZiOGZxZjRmbg==

Du har hittat fel brud, det där är inte A, finns länkar till.bilder på henne i tråden. Tydligen har du bara hoppat in här.på måfå
Citera
2024-07-22, 20:57
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Vad jag menade är att modsen i gruppen får reda på vem man är och det kanske inte är så kul, som vi håller på och spekulerar.

Men vem som helst som är snabb nog att hinna läsa innan radering kan ju koppla ihop personen med flashbackmedlemmen.

Om man måste ta bort dem manuellt eller ej vet jag inte.
Nej, det är inte så bra.

Då är jag med. Inläggen raderas alltså samtidigt när medlemmen blockeras så fort mods läst dem och anser att de är olämpliga.
Citera
2024-07-22, 20:59
Medlem
SmurfSmurfs avatar
33 chattgrupper har skapats hittills av folk som letar efter hunden och det blir bara fler.

Hur funkar det i såna grupper? Är den som skapat gruppen mod där eller är det familjen som moddar i grupperna också?

Tänkte att de kanske vågar ta upp alternativa teorier där, utan att bli blockade för minsta lilla.
Citera
2024-07-22, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är sommarkväll och jag har tråkigt och insinuerar nu absolut ingenting, men vad är det på däcket där? Är det en bur?

https://www.tv4.se/artikel/4en2FLNZd4bz6hxI2us5f1/kamerorna-staengdes-av-sen-var-essie-borta-har-inte-vagat-beraetta
Ser ut att vara kompostgaller, används mycket för att skärma av hunden eller sånt man inte vill att hunden ska gå på
Citera
2024-07-22, 21:00
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fantomen77
admins i fb gruppen. är ju släktingar till Essies ägare klart dom raderar negativ kritik.. tyvär
Då är ju knappast någon mening att fråga någonting men det är nog inte alla i gruppen som förstår eller vet om det.
Citera
2024-07-22, 21:05
Medlem
Citat:
33 chattgrupper har skapats hittills av folk som letar efter hunden och det blir bara fler.

Hur funkar det i såna grupper? Är den som skapat gruppen mod där eller är det familjen som moddar i grupperna också?

Tänkte att de kanske vågar ta upp alternativa teorier där, utan att bli blockade för minsta lilla.

Det är nog den som skapat gruppen som är mod, tror inte släktingarna har tid att kontrollera alla de chatgrupperna. Men man vet ju aldrig, energin verkar ju outömlig.
Citera
2024-07-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
Ser ut att vara kompostgaller, används mycket för att skärma av hunden eller sånt man inte vill att hunden ska gå på

Tack! Så det är hundrelaterat ändå, tycker då kanske bara att det var en märklig placering. Man har då alltså haft möjlighet att släppa ut Essie utan att stänga dörren så att säga, man hade bara kunnat skärma av?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in