Citat:
Ursprungligen postat av
Pallal
Jag visste tidigt vilken tid den ”kvitterades”. Gick inte att missa.
Det behöver jag inte. Var och en kan jämföra mot sin kvitterade inkomstdeklarion. Alla kommer att få samma utfall som mig.
Bra att du medger att kvittensen bara liknar äkta. Deklarationen är falsk.
Är det viktigt att se till att Julia blir beskylld för ett dåd som aldrig ägt rum?
Vem skapade fejkdeklarationen?
Det visste du inte alls

försök inte.
Men posta nu, så jämför vi. Dra inte ut på det.
Vi måste ju gå till botten med det eller hur?
Du kan maska uppgifter det är helt okej.
Jag beskyller inte, jag ifrågasätter eftersom hon inte varit ärlig och hon är lika trovärdig som när Kräftan påstår att han har en tjej som heter Alice hemma hos sig.
L har själv postat att Jullan ljugit ihop saker om dem för att separera dem, så Jullan är kapabel till mycket.
Vem var Jullans kontakt där nu igen gällande sekten?
Ingen annan hade någon kontakt eller information så hur kunde det hamna i Anjos händer menar du?
Juste, vad var det Jullan sa nu igen, det var något om att om L inte får vara med Kräftan så kan de inte leva längre, inte ordagrant men det finns ju i inspelningen vilken information Jullan bistod med.
Har du alltid stått på Jullans sida eller vad är det som får dig att vara så säker på att hon inte skulle ligga bakom något?
Juste, meddelandet som skickades till Jocke vid 12.30-tiden den 29 december, vem var det ifrån? Kräftan påstod att det inte var han som hade skickat det.
Det var fina ord om L.