2024-07-21, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
I Sverige är det olagligt å röka knark, på flashback blir sopiga trådar kastade i papperskorgen.

Ok?
Citera
2024-07-21, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Lite skevt att man bara erbjuds ett av dom skadligaste rusmedlen som finns och om man är mån om sin hälsa och väljer ett hälsosammare alternativ då kan man åka dit för det.

Ja men exakt.
Citera
2024-07-21, 00:10
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Lite skevt att man bara erbjuds ett av dom skadligaste rusmedlen som finns och om man är mån om sin hälsa och väljer ett hälsosammare alternativ då kan man åka dit för det.
Haschknarkare!
Citera
2024-07-21, 00:11
Citat:
Ursprungligen postat av david7876
Ja alltså skulle verkligen veta vad är bäst, vad är skillnaden vad skadar mest? Fattar inte du röker på oftast tyst helt själv borta från alla andra har en good time. Medans med alkohol det skapas kaos folk åker in på fyllecell, sjukhus osv osv
Jag röker hellre på.
Citera
2024-07-21, 00:17
Medlem
Citat:
Haschknarkare!

Hellre det än alkohol bevisa mig fel att alkohol är bättre än cannabis. Men sen också jag vågar mig inte på cannabis i detta land men festa med alkohol är helt ok bli full våldsam och hamna i fyllecell är helt ok...
Citera
2024-07-21, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Jag röker hellre på.

100%
Citera
2024-07-21, 00:19
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Hellre det än alkohol bevisa mig fel att alkohol är bättre än cannabis. Men sen också jag vågar mig inte på cannabis i detta land men festa med alkohol är helt ok bli full våldsam och hamna i fyllecell är helt ok...
Varför blir du våldsam och hamnar i fyllecell?
Citera
2024-07-21, 00:20
Medlem
Citat:
Varför blir du våldsam och hamnar i fyllecell?

Statistiken säger det.
Citera
2024-07-21, 00:22
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Statistiken säger det.
Så du blir våldsam för att statistiken säger det?

Lycka till med haschet, antingen är du väldigt ung eller så har du rökt sönder din hjärna.
Citera
2024-07-21, 00:24
Medlem
Citat:
Så du blir våldsam för att statistiken säger det?

Lycka till med haschet, antingen är du väldigt ung eller så har du rökt sönder din hjärna.

Fortfarande ingen punkt alls men statistiken samt forskningen säger att alkohol är värre än cannabis men du verkar mer intresserad av att kasta skit än att diskutera.
Citera
2024-07-21, 00:26
Citat:

Det är friskt.
Citera
2024-07-21, 00:27
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Fortfarande ingen punkt alls men statistiken samt forskningen säger att alkohol är värre än cannabis men du verkar mer intresserad av att kasta skit än att diskutera.
Skit o skit.

Du startar en tråd om hasch vs alkohol, det har startats hundratals trådar i samma ämne, tycker du att du tillför något?

Varför kan du inte skriva i befintliga trådar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in